Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Vooral als je die stukjes draf ziet. Het lijkt ook zo "makkelijk" te gaan. En de takt klopt opzich ook wel.The f*ck.
LBLGypsyCobs schreef:Aan de andere kant, wordt onze rug niet zwaarder belast door het rechtop lopen?
We zijn allemaal eind de dag een paar mm korter dan begin de dag omdat we door ons eigen gewicht in elkaar gedrukt worden.
Bubblewrap schreef:Ik bevind me dagelijks in een houding waarbij m’n rug horizontaal is en ik toch nog naar voren moet kijken (toch wel fijn als je ziet waar je paard heen gaatVind het er best 'gaaf' uitzien. Kan het juiste woord niet vinden maar het is wel intrigerend. Lijkt me daarentegen niet lekker lopen, maar ze is niet anders gewend natuurlijk.
Ben wel benieuwd of dit op latere leeftijd lichamelijke klachten geeft. Maar bewijs bij klachten dan maar eens dat het door het lopen als paard komt.
Vind het best tof. Zou het zelf nooit doen, zou 3x omkijken als ik haar voorbij zie huppelen, maar het heeft wel wat. Tof dat een lichaam dat nog zo kan na al die eeuwen evolutie.