Over het algemeen is het klein, smal en niet berekend op grote borsten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Over het algemeen is het klein, smal en niet berekend op grote borsten
xSlvna schreef:Sammie schreef:oh jij ziet het ook? Ik zit al aan een virus te denken, maar ik krijg het niet gereproduceerd.
Waarom? Als je de TS quote zie je dat ze gewoon de urls erbij heeft gezet en dus aanklikbaar gemaakt.
, houdt zoiets in als dat je >100 punten hebt verdiend met bestellingen en feedback geven in de afgelopen 365 dagen. 
Gelukkig geen virus dus.

Ik moet het alleen elke keer bij het postkantoor ophalen de laatste tijd?
Ik heb nog nooit langer dan 3 weken moeten wachten. Sunrise19 schreef:Ik heb 1 week geleden schoenen besteld en nu al binnenIk moet het alleen elke keer bij het postkantoor ophalen de laatste tijd?
Kan dus wel snel gaan, handig is dan recensies te lezenIk heb nog nooit langer dan 3 weken moeten wachten.
Is nu al de derde keer, normaal kreeg ik het gewoon thuis. Ach, het is 5min. fietsen dus zo erg is het ook niet
ga dan even kijken in die ruimte? ooooo verrek het ligt er toch....)
Dacht zal wel reclame zijn
maar wel met de afwikkeling van Aliexpress zelf! Eerste paar keer keurig geleverd(sieraden die verzonden waren onder de noemer fake showcase material en geen invoerrechten(en ja nota was hoger als 22 euro) kwam 1x in zijn geheel aan en een andere keer als deellevering(in geloof 4 delen
)
Dus hopelijk krijg ik de rest ook gewoon binnen.
Dus dat doen we maar even niet