Dit is zooooooo gemeen! Eerst moet ik Got it ( ) doen van mijn ouders! (een slecht rekenprogramma) En dan weigert SSO. Dan is ook onze record poging gesloten!
Anoniem
Geplaatst: 25-02-15 21:02
Die titel zuigt
Sso the adventure goes on
nafnaf
Geplaatst: 25-02-15 21:03
Rebecca schreef:
Die titel zuigt
Sso the adventure goes on
Ohana_91
Geplaatst: 25-02-15 21:04
Ik denk dat er wel Star Stable in de titel moet komen te staan, want het duurde bij mij ook even voordat het kwartje viel dat SSO Star Stable Online betekende Denk dat voor de nieuwelingen onder ons Star Stable makkelijker te vinden is en bij actieve onderwerpen sneller wordt aangeklikt dan SSO
Anoniem
Geplaatst: 25-02-15 21:05
Juliette61 schreef:
Dit is zooooooo gemeen! Eerst moet ik Got it ( ) doen van mijn ouders! (een slecht rekenprogramma) En dan weigert SSO. Dan is ook onze record poging gesloten!
Got It is zo Ik heb medelijden met je.
Ik zou wel Star Stable in de titel vermelden. Niet iedereen weet wat SSO is.
Oh ja, vergeet ik de bedenkster zomaar, sorry Rebecca. Rebecca zei dat er nog een 3 achter moest van deel 3, dus ik denk dat ze bedoelde: Star Stable 3, The Adventure Goes On? Maar dat moet Rebecca maar even zeggen of ze het zo bedoelde
nafnaf
Geplaatst: 25-02-15 21:17
Citaat:
Sso be like goudenheuvelvallei
Citaat:
irritante roze dingen die je moet opzuigen.
Ik vind het wel leuk als er een paar quotes in de OP komen
Helaas voor mij doet ss het niet. Ik zit morgen ochtend achter de computer. Bij deze: IK SHOTGUN DE COMPUTER! EN NIET DE LAPTOP! (Shotgun is een ander woord voor claim)