Veertje11 schreef:Dilemma - Nelly & Kelly Rowland Hahaha ik danste hierop met mijn vader toen ik 2 was
SimoneeM schreef:Het busje Komt Zo - Höllenboer De top 40 van jou geboorte jaar was vandaag op veronica.Heb hem een paar uur geleden nog op de radio gehoord
U Can't Touch This van MC Hammer! Leuk!! Tot hoever gaat het terug? Mijn moeders geboortedag (1956) komt er namelijk al niet meer uit..
Nissima schreef:U Can't Touch This van MC Hammer! Leuk!! Tot hoever gaat het terug? Mijn moeders geboortedag (1956) komt er namelijk al niet meer uit..Ik vermoed tot 1965. In dat jaar is de top 40 voor het eerst uitgezonden.
xSwanHeart schreef:Nissima schreef:U Can't Touch This van MC Hammer! Leuk!! Tot hoever gaat het terug? Mijn moeders geboortedag (1956) komt er namelijk al niet meer uit..Ik vermoed tot 1965. In dat jaar is de top 40 voor het eerst uitgezonden. 1965 idd en max. 2003
Faith van George Micheal Je kan het minder treffen hahaMijn vriend heeft when its going get tough, the tough get going van billy ocean. Vind ik best humor eigenlijk
I can help van ene Billy Swan.Ik (her)ken het lied idd wel, als in: het komt me bekend voor, niet dat ik me het daadwerkelijk herinner