Wie zou durven? Zelf je haar knippen met Creaclip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:47

Ze stonden in het ziekenhuis, liep er per toeval langs. Je kon inderdaad ervoor kiezen om alleen je staart af te knippen of helemaal met de tondeuse. Dus uit loyaliteit besloot ik het maar helemaal te doen. Uiteindelijk zal het toch wel weer aangroeien op de oude lengte. Ze waren er in elk geval erg blij mee, maar dat mag ook wel had ze bijna tot op mijn billen :(:)

Annash
Blogger

Re: Wie zou durven? Zelf je haar knippen met Creaclip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:49

:oo wauw! En dan met de tondeuse, dat vind ik wel érg dapper!
Ik heb zelf ook zo'n 40 cm gedoneerd en heb nu een pixie cut met een schuine pony. Ook best kort dus!

Toch lijkt die crea clip me wel wat... handig om mijn pony zelf wat bij te punten... zeker als ik mijn haar wel weer wil laten groeien (om het vervolgens weer te doneren als het lang is.)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:54

:oo dat is echt kort! Heb je ook een foto?
Mijn haar komt ook echt niet korter dan onder mijn schouders. :o

Teunelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:58

Dat was ook eens en nooit meer haha. Ben wel blij dat andere mensen er plezier van hebben, maar mocht ik het nog eens doen is het inderdaad ook gewoon staart-lengte. Maarja een keertje kort kan geen kwaad voor je haar.
Foto heb ik na het "knippen" van mijn haren niet meer gemaakt haha :+ .

Toch lijkt me die clip ook fijn om een bob te knippen als het weer op lengte is

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:05

Lijkt mij wel handig zo'n ding! Knip het nu ook zelf en gaat best zonder hoor, dat wel. Ook ik heb super stijl haar en ook nog eens twee kruinen...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:10

Ik vind een keer geen staart kunnen maken ook wel leuk! Twijfel nog een beetje of ik het kort hou of weer laat groeien... Als ik het laat groeien denk ik dat ik zo'n ding aanschaf, met name om een pony te knippen aangezien ik toch al op een andere manier heel simpel lagen knipte in mijn haar.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:27

Oehh ik wil dat!!! Deed mn pony regelmatig zelf (had ook pixie ;) ideaal! ) maar nu alles aan het laten groeien, wat een drama... Maar goed, nu weer tot de schouders, en zou wel handig zijn zelf te kunnen punten... :)

edit; pony deed ik altijd met een scheermesje, maakt het net wat meer "edgy" dan geknipt, als k naar de kapper ga doet zij het toch ook altijd snijden, en vind dat zelf mooier... :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:41

Lol mensen zouden niet moeten weten hoe ik mijn haar knip! Al het haar over het hoofd naar voren in een staart en dan knippen. Ik houd van krullen, zo gemakkelijk! :P Wil ik laagjes pak ik overal een beetje random plukken die ik op verschillende lengten knip.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-14 19:13

Toevallig heb ik vanmorgen nog even geneuzeld bij Kruidvat, maar de kapperslineaal niet gevonden :P
Misschien maar goed ook :')

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-14 19:23

uhhhh, ik ga wel naar de kapper....

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 03:25

Ik heb ze ook gezien ja :j lijkt me super handig! Alleen heb ik het geld er niet voor over.. Ik knip m'n haar al een jaar zelf, vorige keer laagjes geknipt en nu wil ik terug naar ene lengte. Ik knip gewoon uit de losse hand en ja dat gaat wel eens fout :') mijn haar groeit heel snel dus dat boeit me niet zo. Ik heb liever dat ik het zelf verpest dan dat de kapper dat doet, en dat is heel vaak gebeurd.

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:30

Bij ons hebben ze ze niet bij het kruidvat hoor.. Jammer :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:46

Ik knip het echt niet zelf :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:48

Lara_Silver schreef:
Lol mensen zouden niet moeten weten hoe ik mijn haar knip! Al het haar over het hoofd naar voren in een staart en dan knippen. Ik houd van krullen, zo gemakkelijk! :P Wil ik laagjes pak ik overal een beetje random plukken die ik op verschillende lengten knip.

Dat zou ik ook wel kunnen maar ik ga toch liever naar de kapper. voor die 10 euro wil ik het risico niet lopen. (kapper aan huis)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 08:50

Ik knip het ook zelf :+ alles naar voren op een staart en een stuk eraf, heerlijk als ik die schaar erin zet :))

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 13:37

Dit lijkt me echt alleen iets wat mensen met dun haar zouden kunnen gebruiken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 11:14

Lara_Silver schreef:

Hier hetzelfde. :') Onderste aan de achterkant laat ik er door iemand anders afknippen. Dan zelf de punten en laagjes maken en klaar! Heb krullen, dus als iets scheef is zie je het niet. :')