Het heeft bij mij even geduurd voordat ik begreep hoe het werkte. Maar nu ik weet hoe het werkt kom ik niet meer over mijn orginele topscore heen toen ik er nog niets van begreep. Raar spel.
Verslavend!! Er gebeurt alleen helemaal niks bijzonders als je exact 2048 haalt, althans niet op de app Je gaat er ook als een malle overheen met je score trouwens.
Appelflapje
Geplaatst: 20-03-14 00:05
Je score moet ook geen 2048 worden, maar je moet een blokje zien te creëren met 2048, als ik het goed begrijp. Ik was de eerste keer ook zeer verbaasd dat ik zo snel zo dicht bij de te bereiken score zat, maar toen er niets gebeurde begreep ik dat het dus de bedoeling is dat je uiteindelijk 2 blokjes van 1024 combineert.
Ik wilde gisteren al vragen: is er hier al iemand die het voor elkaar heeft gekregen..?!
Het heeft mij ook een half uur doelloos schuiven gekost, maar ik denk dat ik het nu doorheb. En dat op zich vind ik al een enorme doorbraak voor mijn alfabrein!
Ik merk wel dat ik steeds beter wordt! (Niet per definitie een goed ding ) Al vaker 1 1024 blokje en steeds vaker een 2e blokje van 512.. Beste lijkt idd om je hoge punten zoveel mogelijk bovenin te houden en zoveel mogelijk van links naar rechts te werken, en dan omhoog....