Wat is jouw persoonlijkheidstype?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 00:47

Ik ook ENFP, grappige test, uitkomsten kloppen best wel bij mij :)

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:51

Ik ben een INFP. Klopt tot nu toe wel, nog even verder lezen haha :)

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:19

INTJ

Strength of individual traits: Introversion - 62%, Intuition - 2%, Thinking - 1%, Judging - 31%.

shoes

Re: Wat is jouw persoonlijkheidstype?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:28

INFJ, zo te zien bij bokt toch niet zo zeldzaam!

Hannepan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:44

INTP, beetje eng hoeveel dingen ervan kloppen als je die tekst leest :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 16:44

INFP. :=

Strength of individual traits: Introversion - 56%, Intuition - 7%, Feeling - 22%, Prospecting - 16%.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:14

Hier een INTJ en het is idd nogal accuraat.
Wordt vaak bestempeld als 'saai', 'verlegen', 'heeft niemand nodig' en 'heel zelfzeker'.
Sterke mening hebben maar die toch voor jezelf houden omdat het niet interessant is of de moeite niet. Met of zonder goedkeuring je eigen ding doen, ook al is het in de coulissen. Sociaal en relationeel nogal onbehouwen en altijd alles over analyseren.

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:44

Thioro schreef:
Hier een INTJ en het is idd nogal accuraat.
Wordt vaak bestempeld als 'saai', 'verlegen', 'heeft niemand nodig' en 'heel zelfzeker'.
Sterke mening hebben maar die toch voor jezelf houden omdat het niet interessant is of de moeite niet. Met of zonder goedkeuring je eigen ding doen, ook al is het in de coulissen. Sociaal en relationeel nogal onbehouwen en altijd alles over analyseren.

Klopt ook echt bij mij :j

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:57

ZarcoTje schreef:
INFJ, grotendeels komt dit heel goed overeen met mijn karakter, enkele puntjes zijn echter niet aan de orde voor mij maar moet zeggen dat ik sommige vragen niet helemaal begreep omdat het Engels is dus soms neutraal ben gebleven :+

Vind het wel grappig dat er staat dat dit type zeldzaam is en niet vaak voorkomt, terwijl ik net denk dat er vast wel meerdere mensen zoals mij zullen zijn :o

Eens je me kent stel ik me open en ben ik meer ontspannen, maar nieuwe mensen ontmoeten is heel moeilijk voor me omdat ik dan erg gesloten en verlegen ben en dan wordt ik vaak bestempeld met 'saai' en 'stil' terwijl ik echt heel sociaal ben van zodra ik mij goed voel bij bepaalde personen :)
Het klopt wel dat ik mij regelmatig even moet afzonderen van alles, 'alone time' is dan ook heel belangrijk voor me en heb ik ook gewoon nodig, als ik een hele dag op school heb gezeten vind ik het gewoon heerlijk om in de zetel te zitten in m'n 1tje en dan gewoon wat tv te kijken. Ik heb niet echt de behoefte om 24/24 sociaal contact te hebben (en wordt daardoor dus ook weer bestempeld als 'asociaal' :+ ).

Ik ben inderdaad dus heel introvert maar lijk extrovert in een vertrouwde vriendengroep.

Heel interessant om te lezen, je komt dingen van jezelf te weten die je nog niet wist of besefte :+

Ik ben INFJ en hoe jij het beschrijft klopt helemaal. Het is alsof je twee personen bent. Tussen vertrouwde mensen ben ik echt een sociaal beest. Maar bij personen die ik niet ken of eigenlijk de moeite niet wil doen om te leren kennen, ben ik gewoon een stil persoon. En op zich vind ik dat ook helemaal niet erg, want ook ik moet niet per sé de aanwezigheid van andere mensen hebben om gelukkig te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:59

ISTP. Uit het Nederlandse stuk tekst herken ik wel een heel aantal punten :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:29

Ik merk dat ik het lastig vind om de test goed in te vullen, omdat ik de laatste tijd aardig aan het soul searchen ben. Dan denk ik "eerst had ik dit ingevuld, maar nu weet ik inmiddels dat ik eigenlijk zus en zo in elkaar steek, dus moet ik het andere invullen" waardoor ik dan neutraal blijf. Ik denk dat ik over een maandje de test nog maar eens moet doen, haha.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:00

Gini schreef:
ZarcoTje schreef:
INFJ, grotendeels komt dit heel goed overeen met mijn karakter, enkele puntjes zijn echter niet aan de orde voor mij maar moet zeggen dat ik sommige vragen niet helemaal begreep omdat het Engels is dus soms neutraal ben gebleven :+

Vind het wel grappig dat er staat dat dit type zeldzaam is en niet vaak voorkomt, terwijl ik net denk dat er vast wel meerdere mensen zoals mij zullen zijn :o

Eens je me kent stel ik me open en ben ik meer ontspannen, maar nieuwe mensen ontmoeten is heel moeilijk voor me omdat ik dan erg gesloten en verlegen ben en dan wordt ik vaak bestempeld met 'saai' en 'stil' terwijl ik echt heel sociaal ben van zodra ik mij goed voel bij bepaalde personen :)
Het klopt wel dat ik mij regelmatig even moet afzonderen van alles, 'alone time' is dan ook heel belangrijk voor me en heb ik ook gewoon nodig, als ik een hele dag op school heb gezeten vind ik het gewoon heerlijk om in de zetel te zitten in m'n 1tje en dan gewoon wat tv te kijken. Ik heb niet echt de behoefte om 24/24 sociaal contact te hebben (en wordt daardoor dus ook weer bestempeld als 'asociaal' :+ ).

Ik ben inderdaad dus heel introvert maar lijk extrovert in een vertrouwde vriendengroep.

Heel interessant om te lezen, je komt dingen van jezelf te weten die je nog niet wist of besefte :+

Ik ben INFJ en hoe jij het beschrijft klopt helemaal. Het is alsof je twee personen bent. Tussen vertrouwde mensen ben ik echt een sociaal beest. Maar bij personen die ik niet ken of eigenlijk de moeite niet wil doen om te leren kennen, ben ik gewoon een stil persoon. En op zich vind ik dat ook helemaal niet erg, want ook ik moet niet per sé de aanwezigheid van andere mensen hebben om gelukkig te zijn.

Dat gevoel heb ik dus ook, ik hoef niet alle aandacht te hebben en hou me liever op de achtergrond dan dat ik degene ben die steeds aan het woord is. Ik vind het dan ook veel gemakkelijker als mensen mij aanspreken en een gesprek aangaan dan dat ik een gesprek begin :+
Maar als ik bij vrienden ben, dan mag het gewoon niet stil zijn :+

Best wel vervelend want mensen die je niet kennen krijgen gewoon een verkeerd beeld van je en denken dat je heel stil bent, terwijl dat totaal niet zo is :p

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:42

ik ben een ISFP.
het komt echt overeen met mij, zo gaaf :oo

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:04

Het hangt er vanaf hoe ik me voel als ik de test neem. Ik zit tussen een INFJ en ENFJ :) Beiden kunnen kloppen naar gelang de stand van m'n pet van die dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:19

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:34

ENFP.
Enthusiastic, idealistic, and creative. Able to do almost anything that interests them. Great people skills. Need to live life in accordance with their inner values. Excited by new ideas, but bored with details. Open-minded and flexible, with a broad range of interests and abilities.

Klopt als een bus, ik ben best een idealist en ik vind alles wel interessant. :D
En ik heb snel last van mijn geweten! :j En ik ben altijd enthousiast en in voor alles. :o

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:39

ISFP, Forming around 8% of the population

Love of freedom, free souls. Ja klopt wel :j

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:42

INFP. Klopt echt helemaal. Alsof ik een beschrijving van mijzelf aan het lezen was.

Forming around 4.5% of the population, INFP personalities are usually perceived as calm, reserved or even shy. However, such an exterior can be deceptive – even though INFPs can be somewhat cautious, their inner flame and passion is not something to be taken lightly.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:52

Gini schreef:
ZarcoTje schreef:

Dit heb ik ook, precies hetzelfde!
Ik ben ook een INFJ, erg herkenbaar wat er uit kwam allemaal.

Maar vraag me af of dit dan wel echt zo'n zeldzaam type is :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:53

Hier ook een INFJ en letterlijk twee personen: op m'n beste dagen ben ik een ENFJ :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:23

ESFJ, ik zie wel veel kloppende dingen in de beschrijving :)

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 16:21

INFP personality en ja, ook ik kan me hier behoorlijk in vinden. Ik hou wel van zulk soort testjes, leuk om te doen!

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:57

INTJ

The INTJ personality type is one of the rarest and most interesting types – comprising only about 2% of the U.S. population (INTJ females are especially rare – just 0.8%), INTJs are often seen as highly intelligent and perplexingly mysterious. INTJ personalities radiate self-confidence, relying on their huge archive of knowledge spanning many different topics and areas. INTJs usually begin to develop that knowledge in early childhood (the “bookworm” nickname is quite common among INTJs) and keep on doing that later on in life.

klopt wel eigenlijk :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:10

Sem_ schreef:
Uit een soortgelijke test die ik afgelopen week heb gemaakt kwam INTJ. Ga morgen deze test eens
maken, ben benieuwd of daar hetzelfde uit komt. :Y)

ISTJ deze keer

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:11