Wat een geweldig filmpje, hoe die vrouw aan het einde het veulen probeert te pakken en valt. En hoe uiteindelijk het veulen wordt gevangen, opgepakt en geknuffeld. Wat een lekker ding zeg. Ik vind mama alleen wel een beetje zielig, je ziet dat ze achter haar kindje aan wil.
Sterker nog, je ziet op een bepaald moment dat de mama het veulen wil insluiten ware het niet dat de man het touwtje te kort heeft/houdt. Als op dat moment mama er voor had kunnen komen had je in een split-second het veulentje ingesloten gehad en wellicht kunnen vangen.
Tja, ik snap de moeder maar ik vind het niet zielig. Als ze de merrie ook hadden losgelaten werd het nog erger. Goede keus gemaakt en uiteindelijk is alles goed gegaan! Ik vond het ook wel lief hoe die vrouw het veulen zo oppakte!
Haha geweldig, die vrouw die zich voor dat hummeltje probeert te gooien
Almighty
Geplaatst: 29-01-14 17:18
GEWELDIG:) DIE ROOK ZIJN KANS EN VRIJHEID en daar ben je jong voor...lekker doen waar je zin in hebt en vooral niet luisteren;) Zouden wij ook eens vaker moeten doen;) ahahah lekker gek:)
Rebel_Jits
Geplaatst: 29-01-14 18:35
Te schattig Die stak z'n middelhoef op naar al die anderen en scheurde door de hele bak, wat een lol!