Hamsters in draaideur Ah

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hamsters in draaideur Ah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:18

Ik hoop dat het een grap is..
Ja ze zitten ruim, maar hebben geen rust, dat ze in dierenwinkels ook in hokjes zitten praat het niet goed dat ze hier ook in een glazen gedeelte zitten dat ronddraait.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:20

Als ik die foto zo zie, zitten ze wel in een compartiment van de draaideur, maar de deur draait niet.
Anders zou het zaagsel met de deur verschoven zijn en huisje niet blijven staan.
Ze hebben een hutje waar ze in kunnen gaan zitten als ze donker willen zitten.

Hoeveel zitten er eigenlijk? En zijn het goudhamsters of dwergjes?

Dacht eerst dan zitten ze in het midden stukje dat sommige deuren hebben, echter het lijkt mij dat dit een draaideur is met gewoon van die deurstukken en dan in 1 punt de hamsters.

Mooi ruim hok, neem aan dat het er niet stervens koud is (anders zitten ze straks in winterslaap) en qua lawaai.. Tja.. ken legio hamsters die naast de TV of stereo toren wonen.
Qua ritme... mijn hamsters ging ik ook niet om 2 uur 's nachts mee aan de haal.

Als deur niet draait en diertjes te eten krijgen en water lijkt het me helemaal geen verkeerd verblijf.
Wel moeten de diertjes uiteindelijk natuurlijk ook nog ergens een huisje krijgen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 23:24

Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de rust gezien mensen in en uit lopen, gebonk tegen het glas van winkelwagens enz. Maar het is wel ruim zat, als ze er nu nog een paar flinke plukken hooi in gegooid hadden en wat extra huisjes en bruggetjes, evt de onderste 20cm van het glas afplakken, dan valt het allemaal wel mee denk ik. Maar goed, dan zie je ze niet meer, das ook niet de bedoeling hé?

Waar ik me meer zorgen om maak is de temperatuur en vooral 's nachts, die deur grenst aan één kant aan de buitenlucht...

Misshaffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 00:13

Ik kan melden dat de hamster morgen weer weg gaan. Ze zijn van een dieren winkel. Het zijn er 2 en ze hebben eten en drinken.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 07:06

De deur draait wel, en gaat ook vrij snel.
Ik denk wel dat ze het voelen.
Alleen omdat er dieren zijn die het slechter hebben is het toch niet opeens oké om zulke situaties op te zoeken als het ook vermeden kan worden...

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 07:49

Aan de kleur te zien zijn 't goudhamsters? En dan met z'n 2en :n Ik vind 't persoonlijk ook een erg kaal verblijf voor die diertjes.
En dan kun je zeggen van: ja, in de dierenwinkel zitten ze ook zo. Ja precies, daarom ben ik ook geen fan van dierenwinkels die dieren verkopen.
Maar als 't klopt dat ze weg gaan, is dat top :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:56

Kaus schreef:
De deur draait wel, en gaat ook vrij snel.
Ik denk wel dat ze het voelen.
Alleen omdat er dieren zijn die het slechter hebben is het toch niet opeens oké om zulke situaties op te zoeken als het ook vermeden kan worden...

Nee, maar ik vind het zeker niet oké dat mensen daar dan over gaan zeiken terwijl ze wel zonder nadenken alles maar uit de schappen trekken zonder überhaupt te weten waar het vandaan komt.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:57

precies Bizzybijtje!

Wat is die hamster toch zielig,
terwijl wij zelf daar de meest sneu zittende kipjes, koetjes en varkentjes kopen om thuis lekker weg te vreten..

en ja, het is niet prima voor die hamsters en het als stunt gebruiken is fout.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:14

Topic met deze opzet (enkel een link in de OP) hoort thuis op Links.

BB -> LN

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 13:32

Hey, een dubbele moraal! *\o/*
:D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:17

Vind het onverstandig van de AH.
er zullen wellicht 99 mensen het helemaal te gek vinden en een onwijs gave stunt vinden...
Maar ik had ze op een briefje mee kunnen geven dat nét die ene persoon het niet OK vind en er wat tegen wilt doen. Tja, dat krijg je met dieren...