fijne feest dagen maar niet voor iedereen...!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:49

gekvanfleur schreef:
je snapt niet wat ik zeg..hoe groot denk je dat de kans is dat je (zeker as je verantwoordelijk bent voor zes kinderen) alles zult doen om een dak boven je hoofd te hebben?? Denk je echt dat ze vergeten is een formulier in te vullen, hou toch op. Je wilt niet weten hoe sommige leven en dat baseer ik op ervaring, niet op wat ik wel of niet geloof.

Ik snap heel goed wat je zegt. Maar hoeveel kinderen je ook hebt, hoe flink je ook gemotiveerd bent, het zegt niet automatisch dat ze geen fouten gemaakt heeft of niet bij de juiste instanties aangeklopt heeft.
Ik hou niet oip, ik geloof gewoon niet dat iemand in holland letterlijk op straat komt te staan. En met mij dus ook anderen, zoals je in dit topic ziet. Dat jij toevallig mensen kent die schijnbaar in een kartonnen doos wonen, wil niet zeggen dat dat door "nederland" komt. Ik denk dat die mensen iets niet goed gedaan hebben.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:54

GamblersCup schreef:
Het aantal kinderen zegt toch niks over of ze het goed aangepakt heeft of niet? En jullie wonen wel in Holland, doe eens even niet zo kinderachtig zeg, beetje jammer.

Het is toch echt Nederland. Ik vind het trouwens wel knap dat iemand die zelf in Duitsland woont precies weet hoe het hier werkt in Nederland.

Sunnda

Re: fijne feest dagen maar niet voor iedereen...!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:54

vertel dan in ieder geval waar je dat geloof op baseert. Ik krijg er in mijn werk mee te maken dus daar kan ik wat op baseren.Wat weet je van hoe dit soort dingen gaan en wat er voor instanties zijn en hoe partijen hier integraal werken?

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:44

man des huis werkte voor zich zelf en schijnt nog hier en daar flink wat geld te krijgen maar die genen die moeten betalen zijn gevlogen

vrouw des huis heeft aan huis haar eigen praktijk gehad en is ook opgeheven omdat ze het niet meer konden betalen.

verder weet ik erg weinig hier van en k snap idd zelf ook niet waarom het een engelse pagina is

ze wonen bij ons in de omgeving (brabant)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 23:33

Ik had ergens gelezen, als je op straat gezet word moet je toch geholpen worden door de gemeente of bank? Of is dat niet (meer) zo?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 23:54

We leven inderdaad niet in Amerika, genoeg instanties waar je hulp kunt krijgen. Desnoods de kerk ofzo, leger des heils...
Persoonlijk denk ik niet dat als je na één onbetaalde klus binnen een half jaar failliet gaat, je je zaakjes goed op orde had. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening, ik ken deze mensen niet.