Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arrabel schreef:Fantastisch, ik zag het op televisie en heb het nog 3 keer terug gespoeld..
Ik heb op youtube ook al een paar keer gekeken, op het einde als Amira haar golden ticket krijgt dan gebeurd er alleen iets vreemds met Amira.
Als de gouden confetti naar beneden komt dan kijkt ze eerst heel blij naar boven dan kijkt ze weer recht voor zich uit en dan op 07:11 kijkt ze opeens verschrikt naar boven en lijkt het even of ze gaat huilen en dan lacht ze weer...
ZeSteigert schreef:Tieneke schreef:Ik vind het bijzonder goed, maar om de één of andere reden lijkt er me iets aan de hand. Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, maar het kippenvel dat ik erbij krijg is niet volledig positief...
Wat is er niet goec aan dan? Ik snap je niet :p
Met de zang is helemaal niks mis, integendeel. Maar het leuke verhaal er achter geloof ik niet 100%. Roosch schreef:Echt kippenvel.. wat goed! Wat een leuk kind ook.
Tieneke schreef:ZeSteigert schreef:Ik vind het bijzonder goed, maar om de één of andere reden lijkt er me iets aan de hand. Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, maar het kippenvel dat ik erbij krijg is niet volledig positief...
Met de zang is helemaal niks mis, integendeel. Maar het leuke verhaal er achter geloof ik niet 100%.[/quote]
Hoe het klonk, daar hebben we het maar niet over.
ZeSteigert schreef:Tieneke schreef:Ik vind het bijzonder goed, maar om de één of andere reden lijkt er me iets aan de hand. Ik kan er mijn vinger niet echt opleggen, maar het kippenvel dat ik erbij krijg is niet volledig positief...