Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Believe schreef:Ik vind haar rol in Victorious en die nieuwe serie echt vréselijk, zo overdreven bah.
Snap ook niet wat al die jongens leuk aan haar vinden? Het enige wat ik leuk aan d'r vind is d'r haar.
En het is een rol he, dus niet zichtzelf. In het echt heeft ze een veel lagere stem, praat ze normaal, en is ze echt niet dom ofzo. Ze is alsnog heel raar
Maar op een andere manier. Je kan iemand niet echt afkeuren op een rol dat ze spelen. Nouja, ik snap wel wat de jongens leuk aan haar vinden, ze is heel knap
& haar haar is nu gewoon weer haar eigen bruine kleur 
hahahahahaBelieve schreef:Ik zeg ook dat ik haar rol vreselijk vind en ik vind eigenlijk dat ze victorious daardoor minder leuk maakt, mja eigen mening. Ik vind der ook niet lelijk maar ik snap niet dat alle jongens ariana grande zo geweldig vinden aangezien ik genoeg andere mooie actrices/zangeressen ken.
mwaah, ze is nog jong & en gewoon knap. Maar denk dat oudere jongens/studenten/mannen, idk, weer andere vrouwen leuk vinden. Maar ik vind het leuker om het hier te hebben over ariana, niet over wat jongens leuk vinden aan haar. 

SaSalover schreef:aww, kijk nou hoe schattig
[ Afbeelding ]
&& kijk nou hoe perfect ze is ... haar gezicht ... wauw![]()
![]()
[ Afbeelding ]
raichalove schreef:omfg! heeft iedereen het al gehoort??!! er komt een sam and cat spacial met liz (jade uit victorious), matt (robbie uit victorious) & nathan (freddy uit icarly)