Eindelijk dan toch mijn eigen site! :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: Eindelijk dan toch mijn eigen site! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:18

VVDD > LN

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:23

Ziet er leuk uit.. Al kom ik nog een paar foutjes tegen

Bij voorwaarden gebruik je steeds U, terwijl je na de opsomming opeens neerzet "als je nog vragen hebt"

dan kom ik tegen:
(door mij georganiseerd opgave is mogelijk)
Daar kun je beter van maken: (Door mij georganiseerd, opgave is mogelijk.)

Onder portfolio heb je een spatie gemist tussen klein en formaat en je gebruikt daarna : , en zult u zien... Als je en gebruikt hoeft er geen komma bij.

Op de voorpagina is portfolio dikgedrukt, misschien is het een idee om die ook aanklikbaar te maken, dan kunnen mensen meteen naar je portfolio tijdens het lezen van de tekst.

Succes!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:00

Eens kijken :)
Mooie kleuren combinatie en mooie menu balk. Vind de eerste foto ook aantrekkelijk om naar te kijken,
Verder eens kijken:

Hoofdpagina: Ik vind hem er prima uit zien, alleen de foto vind ik erg groot. Vooral in verhouding tot het aantal tekst. Ik zou de foto rechts neerzetten en de tekst er links naast. Dan lijkt het beter in verhouding.
Tekst zou ik in het algemeen links uitlijnen, dit leest beter voor de mensen. (heb ik ooit eens geleerd)
Portfolio: Ik zou hem (als je meer foto's krijgt, voor nu is dit nog prima) in kopjes onderdelen van meetings bijvoorbeeld. Zodat wanneer je op een meeting bent geweest en iemand foto's zoekt die door jou zijn gemaakt, ze niet het hele portfolio hoeft door te zoeken.
Pagina's in het algemeen: Ik zou boven elke pagina een titel zetten, zo maak je toch sneller duidelijk waarover de pagina gaat zonder dat je in het menu erboven moet kijken.

En ik zit even naar je voorwaardes te kijken maar zou ze denk ik anders verwoorden, heb even opzetje gemaakt, je moet zelf kijken wat je er mee wilt hoor :)
-Na een fotomeeting/fotoshoot krijgt u alle bestanden op webformaat opgestuurd met mijn copyright erop.
-Na een fotomeeting/fotoshoot worden alle bestanden op webformaat opgestuurd met mijn copyright erop
- De copyright mag nooit van de foto worden afgehaald!
De copyright mag nooit van de foto verwijderd worden Zou deze bovenaan zetten denk ik, lijkt mij het belangrijkste)
- Voor nabestellingen kunt u mij altijd mailen.
Voor nabestellingen kan er een mail gestuurd worden naar mijn e-mailadres: ...@gmail.com (weet niet wat ik met deze zin wil maar zou wel je mailadres erbij zetten of een link maken naar de contact pagina)
- De foto's die ik maak mag u overal publiceren, wel wil ik graag een aanduiding van mijn naam. (op facebook taggen Judith Beukema).
De foto's uit mijn portfolio mogen overal gepubliceerd worden, wel graag met een aanduiding van mijn naam (op Facebook Judith Beukema taggen (wil je dat er naast jou copyright dus ook nog je naam wordt gepubliceerd?)
- U mag geen foto's van mijn site afhalen, tenzij ik u hier toestemming voor heb gegeven.
Er mogen geen foto's van deze site afgehaald worden zonder toestemming

Als je nog vragen hebt kun je even een pb'tje sturen. Ik heb een goed e-mail adres van een webdesigner die het prima vind zo nu en dan iemand gewoon tips te geven, kost je niks.
(daarvan heb ik dit ook allemaal geleerd ;) )