Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arrabel schreef:Haha, ik zie nu dat jij dat meisje bent die een beetje praat zoals Britt Dekker![]()
Ik heb erg om je moeten lachen![]()
Je zang is niet echt mijn smaak, maar wel leuk te zien dat je zoveel goede reacties hebt op youtube!
@ Mear: ik vind je antwoorden nogal gefrustreerd overkomen, waarom maak je je zo druk?
Ik zie dat je toegepaste psychologie studeert, ik hoop dat je in de toekomst een beetje meer nuance in je reacties kan aanbrengen anders komt het niet goed denk ik....
@ Sappos: beetje jaloers?
Wat een typisch ronduit jaloers vrouwengedrag, gewoon té sneu dit, als je zo ongeloofelijk onzeker bent, doe er dan iets aan! Ipv hier iemand af te zeiken om je zelfbeeld wat op te krikken. Wat me met de tijd is opgevallen is dat alleen onzekere vrouwen vinden het nodig anderen gratis af te kraken.
En google eens op Mirusia Lauwerse
Sappos schreef:Nou dan ga ik maar snel weg met mijn sneue gedrag. Succes met zangtechnisch commentaar gevenEn google eens op Mirusia Lauwerse
Mear schreef:Vraag mij toch af waar ik 'jaloers vrouwengedrag' vertoon als ik aangeef wellicht op een ander forum beter thuis te horen. Ik zeg niks over TMO of haar zangkwaliteiten hier. Wel over het gedrag wat ik zie.
als het niet discriminerend etc is, is het niet jouw taak omdaarover te oordelen toch.