Eindelijk weer na take me out een nieuw zangfilmpje gemaakt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Re: Eindelijk weer na take me out een nieuw zangfilmpje gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:11

Nee maar ze vroeg om onze mening. Kijkt t Ave Maria is een prachtig stuk wanneer het gezongen wordt door Mirusia Lauwerse bijvoorbeeld. Het is geen popliedje wat je even zingt. Daarom vind ik t niet mooi, ik mis de passie, de emotie. Daarnaast vind ik de stem wat te licht/jeugdig. Het is niet per se vals maar het is ook niet dat het iets is wat ik vaker zou luisteren.

Ik heb Take Me Out nog nooit gezien, kwam nav van de reacties hier op haar YouTube kanaal en keek de filmpjes. Daaruit komt mijn oordeel, ik dacht tja, zou mezelf zo niet op tv terug willen zien.

Happy? Onderbouwde reactie, geen grijntje jaloezie, als zij er happy mee is, prima!

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:16

Arrabel schreef:
Haha, ik zie nu dat jij dat meisje bent die een beetje praat zoals Britt Dekker :')
Ik heb erg om je moeten lachen _/-\o_
Je zang is niet echt mijn smaak, maar wel leuk te zien dat je zoveel goede reacties hebt op youtube!

@ Mear: ik vind je antwoorden nogal gefrustreerd overkomen, waarom maak je je zo druk?
Ik zie dat je toegepaste psychologie studeert, ik hoop dat je in de toekomst een beetje meer nuance in je reacties kan aanbrengen anders komt het niet goed denk ik....

@ Sappos: beetje jaloers? :')

:') _/-\o_
Vind ik leuk!!!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:18

Zoooo hee wat word hier lekker bitchy gedaan zeg. Mear en Sappos hebben jullie eigenlijk enig idee hoe hard jullie jezelf voor schut zetten? _O- Wat een typisch ronduit jaloers vrouwengedrag, gewoon té sneu dit, als je zo ongeloofelijk onzeker bent, doe er dan iets aan! Ipv hier iemand af te zeiken om je zelfbeeld wat op te krikken. Wat me met de tijd is opgevallen is dat alleen onzekere vrouwen vinden het nodig anderen gratis af te kraken. :(:)

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:20

Zo en nu on topic.

Het nummer is niet mijn smaak. Maar knap zonder zanglessen!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:20

Mooie conclusies kan jij uit mijn reacties trekken :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:21

Sappos schreef:
Mooie conclusies kan jij uit mijn reacties trekken :')

Ja inderdaad. Je komt gewoon echt heel sneu over. En daar kan ik inderdaad mijn conclusies uit trekken. Als je er geen persoonlijk plezier of een ego oppeppertje uit zou halen zou je hier niet komen reageren lijkt me.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:23

Nou dan ga ik maar snel weg met mijn sneue gedrag. Succes met zangtechnisch commentaar geven :') En google eens op Mirusia Lauwerse :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:25

Sappos schreef:
Nou dan ga ik maar snel weg met mijn sneue gedrag. Succes met zangtechnisch commentaar geven :') En google eens op Mirusia Lauwerse :)

Niet jezelf niet verbergen achter 2 regeltjes geforceerd 'onderbouwend' commentaar. Na haar irritant en aandachtsgeil te hebben genoemd. Dat zijn dingen die je, als je een beetje fatsoen hebt, gewoon voor je houdt.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:40

Vraag mij toch af waar ik 'jaloers vrouwengedrag' vertoon als ik aangeef wellicht op een ander forum beter thuis te horen. Ik zeg niks over TMO of haar zangkwaliteiten hier. Wel over het gedrag wat ik zie.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:47

Mear schreef:
Vraag mij toch af waar ik 'jaloers vrouwengedrag' vertoon als ik aangeef wellicht op een ander forum beter thuis te horen. Ik zeg niks over TMO of haar zangkwaliteiten hier. Wel over het gedrag wat ik zie.

Waarom zou je uberhaupt over het gedrag van ts gaan praten :+ als het niet discriminerend etc is, is het niet jouw taak omdaarover te oordelen toch. :)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 23:59

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om hier on-topic te blijven, d.w.z. alleen te reageren op het filmpje dat de ts in haar openingspost heeft geplaatst. Bij voorbaat dank. :)

AnnaCameron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 20:59

thnx meiden !! Ach that's life, sommigen zijn negatief over je, sommigen zijn positief :)

xx *D