Penny.nl

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:21

x_mayra schreef:
de eerste keer dat ik daar kwam snapte ik er ook niets van, ik vond het saai en ging weg, later kwam ik op bokt. toen zat ik helaas nog in me penny tijd :')
en aangezien ik nog maar vier jaar met paarden omga (en twee/drie jaar rijd) is me penny tijd ook zo weer weggegaan _O-

ik ben eigenlijk nooit echt helemaal penny geweest nooit roze enzo maar wel lol met je knol maar wel heel erg serieus :D

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:22

Ik had Penny een hele tijd vóór bokt, de eerste keer dat ik met bokt in aanraking kwam was toen ik iets opzocht, het profiel kwam pas toen ik al lang uit mijn pennytijd was :D

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:24

renskesanne schreef:
x_mayra schreef:
de eerste keer dat ik daar kwam snapte ik er ook niets van, ik vond het saai en ging weg, later kwam ik op bokt. toen zat ik helaas nog in me penny tijd :')
en aangezien ik nog maar vier jaar met paarden omga (en twee/drie jaar rijd) is me penny tijd ook zo weer weggegaan _O-

ik ben eigenlijk nooit echt helemaal penny geweest nooit roze enzo maar wel lol met je knol maar wel heel erg serieus :D

Ik ook niet haha. Gewoon lekker rondsurfen en naar plaatjes van Arabische paarden kijken en zo :D

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:25

ik hield toen van roze enzo, als ik nu me berichten lees moet ik zo hard lachen !
niet normaal ! haha.
er zaten berichten tussen zoals dit;
wat een mooi paard heb jij !! <3 <3 :j en het is net een giraf die eten ook blaadjes uit de boom haha lol :#
te erg haha, dit is nog niets _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:26

Oh mijn god.. _O- Maargoed, niet erg toch, was leuk bedoeld :)

RainbowDance

Re: Penny.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:31

nou je wil de rest niet weten ! _O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:33

x_mayra schreef:

_O- hahahahahahaha

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:34

<<)
x_mayra schreef:

en dat had ik dus niet he <<)

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:54

nee maar ik reed eerst nooit, toen ging ik met paarden om, en voor de rest heb ik op een manege gereden en toen kreeg ik een verzorgpony, snapie ? haha :+

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:57

x_mayra schreef:
nee maar ik reed eerst nooit, toen ging ik met paarden om, en voor de rest heb ik op een manege gereden en toen kreeg ik een verzorgpony, snapie ? haha :+

ik reed op een manege en bij me vader stond altijd al een shetlander beetje me 'eigen" pony had ik toen :) en toen kwam een verzorgpony was ik gestopt bij de manege en heb les bij me verzorgpony :) op een ander paard daarzo en heb ook een jaartje in het eerste in de paardenklas gezeten :D

jillhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:04

Ik heb wel een abbo op de Penny (ikbengeenpenny!! ) omdat ik de strips leuk vind

(oja, ik heb net nog een paar ariebieren getemd ze zoo wild en haden geen eten zielugg..) :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 12:24

YRT -> LN

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:28

jillhorses schreef:
oja, ik heb net nog een paar ariebieren getemd ze zoo wild

ja me zus heb een hengsten veulen getemd :j
het klopt wel ! misschien komt het penny over maar door haar kan je nu alles met hem :')

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:43

Ik vond penny eerder echt ge-wel-dig en ben zo'n 5 of 6 jaar lid geweest en vond het altijd leuk. Toen ik 13 werd vond ik mezelf toch iets te oud worden en heb m'n abonnement opgezegd, sindsdien zit ik actief op bokt.
Voor de jongere amazones is penny.nl echt super leuk

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:48

Ze moeten een penny voor oudere meiden maken :')

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:51

Summerfly schreef:
Ze moeten een penny voor oudere meiden maken :')

me zus heeft een abonnement op paard & leven , erg leuk om te lezen ! :)
maar dat is het vere weg van 'penny voor oudere kinderen' _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:54

Ik wil ook best de Penny voor kleine meisjes lezen hoor :P vind ik ook geweldig :D

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:00

Jaa, Penny! Ik vond het helemaal super, vooral voor de rpg-achtige spellen die ze daar speelden. Eindeloos veel van die dingen heb ik gespeeld, maar vooral gemaakt. Heerlijk om je fantasie zo kwijt te kunnen! Om eerlijk te zijn mis ik dat onderdeel soms zelfs nog wel :')
Heb nu al een paar jaar geen abonnement meer, maar ik heb er wel heel veel plezier aan gehad en ook nog eens een hoop van geleerd. Niks mis mee, die Penny :j

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 15:38

Ik lees het nog soms als mijn zusje hem afstaat haha. Ze is er net als ik vroeger was dol op! Maar nu lees ik de Hoefslag enzo. Ach ja. (Voor paard&leven hoef je toch geen abbo? Ik kreeg het bij m'n FNRS dinges.)

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 19:00

Moderatoropmerking:
Mag ik jullie erop wijzen dat dit topic over de website penny.nl gaat en het dus niet de bedoeling is om hier je eigen pennytijd of het tijdschrift zelf te bespreken? Alvast bedankt! :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 22:30

Arc_En_Ciel schreef:
renskesanne schreef:
al mis ik nog steeds wel de rakkers en de andere strips...

En de fotostrips, dat vond ik zo leuk :j

Die had je in mijn tijd niet. Wij zitten ze vooral te bekijken of wat er bij staat overeen komt met het plaatje... :')

Penny.nl heeft een leuk memoryspel en regelmatig zit ik wat te doen en is het: "Mam? wat is een heksenring?" Toen ging er bij mij ook geen lampje branden. Dus crashte ze in een soort van 1 miljoensvragenlijstje. Dus ik heel monter: "google er eens op?" En toen wist ze het antwoord en kwam ze weer een streepje verder in dat spel. Dus ze heeft veel profijt van de spelletjes. Ze (en ik dus ook) hoort termen, die ze nog niet kent. :') Ach ja, als er een powerpoint moet worden gemaakt moet ik het haar ook vragen... 't Zal met dit wel niet anders wezen.

In mijn tijd had je ook nog geen pennysite. Ik ben nog een abonnee van de vorige eeuw. Maar ik vind de site best leuk opgezet. En de agenda's... 't Is hier weer knokken wie hem al heeft. Dus liggen er hier straks weer 2... Ik heb ze al weer doorgebladerd... (zucht, jeugdsentiment...)

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:54

zo ben ik met internet begonnen, op die site stuurde iemand mij een berichtje en ik was echt de hele dag aan t chatten enzo. en toen ging ik spelletjes spelen en toen bokt.

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:24

Zo hier is het stil..
ik wilde een topic openen maar zag deze dus voorbij komen, en dan is openen onzin.

Mijn dochter van 8 is ook lid van de penny en we zijn nu samen actief op penny.nl

Nu zoeken we bijv. die Pegels, zijn er meer mensen die dat doen?