Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 22:00

Amalarab schreef:
je moet niet geloven in complottheorieën, maar je gezonde verstand gebruiken! geloof zoveel mogelijk in de goede bedoeling van mensen zonder naief te zijn!

(ik vind overigens een complottheorie altijd wel interessant om te lezen ivm de andere manier van kijken naar een gebeurtenis, ook de sensatie alsof het een flinke roddel is :P )

Daar is het mij deels ook om te doen! Ik vind het enorm interessant, en ben nieuwsgierig naar de meningen van anderen. Ik ben zelf nog niet helemaal overtuigt, dus ik ben benieuwt!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 22:05

Chaos schreef:
Was laatst ook weer ff in het nieuws toch met scheiding Tom Cruise en ... Kate(?) toch ??
Ik wil dit al tijden een keertje op mijn gemakkie doorlezen maar daar heb ik nog geen tijd voor.
Vooralsnog vind ik het vooral heel interessant, ben niet zo gelovig in complottheorien maar heb er verder nog geen mening over.

Ja, tijd heb je inderdaad echt wel nodig haha :+
Ik geloof ook niet zomaar alles.. Ik heb nog steeds over elke filmpje bepaalde twijfels, maar ik geef eerlijk toe dat ik een heel deel wel als waarheid bekijk. Ik weet niet goed waarom, ik vind het ergens wel logisch; hoe groot is de kans nou eenmaal dat er niet van de macht wordt geprofiteert? Ik vind een hele hoop van wat er in de filmpjes gezegt wordt aannemelijk.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 22:22

JunkDeLuxe schreef:
sanso schreef:
wat ik nog wel het schokkends van het filmpje vind is dat van die lucht, dat ze daarover 'gelogen' hebben en dat daardoor nu de aankomende 10 jaar daar nog mensen aan moeten sterven, en dat alleen voor eigenbelang :n

Gewoon alles.. Het idee, dat dit georganiseerd is door de overheid, die een deel van hun eigen volk uitmoord.. Dat dit helemaal niet had hoeven gebeuren, dat zo veel levens verwoest en aangetast zijn.. En inderdaad, alsof dat dat nog niet erg genoeg is, zullen er de komende 10 jaar nog mensen aan sterven. Triest.

inderdaad

heb de andere filmpjes ook zo goeed als helemaal gezien en die laatste, wauw.. niemand die t ziet maar je onderbewuste schijnbaar wel, we worden gewoon gemanipuleerd..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 22:46

sanso schreef:
inderdaad

heb de andere filmpjes ook zo goeed als helemaal gezien en die laatste, wauw.. niemand die t ziet maar je onderbewuste schijnbaar wel, we worden gewoon gemanipuleerd..

Dat heb ik eigenlijk een jaar of 4 geleden in een boek gelezen.. Weet helaas de titel en auteur niet meer, was geschift!

sanso

Re: Illuminati & The New World Order: lees en oordeel zelf.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:25

hmm ja en vriend van mij had een keer op ping: killuliminatiie in zn naam staan, en ik vroeg wat dat betekende maar hij kon het niet uitleggen, zou ik nu ook niet kunnen haha
maar ik snap het nu wel waarom, tis echt ziek

maar ik denk dat het ook een beetje is om mensen op te fokken

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:48

Ik vraag me af, als ze zo geheim zijn, waarom vind je dan tonnen filmpjes op youtube en zo veel info op internet? Als ze zo veel macht hebben, kunnen ze echt wel regelen wat er op het internet verschijnt.
Ik twijfel er niet aan dat tijdens 911 dingen gebeurt zijn waarvan we nooit weet gaan hebben en dat de motieven en veroorzakers vast helemaal anders liggen dan we denken. Ook dat Libië verhaal met het goud geloof ik wel, dat verklaart heel veel voor mij.
Over Nibiru: of die planeet nu op ons afkomt of niet, wat wil je eraan veranderen? Ik weet dat dan liever niet dan wel eigenlijk. Dat is voor mij geen bewijs voor het bestaan van Illuminati. En verder denk ik ook dat er genoeg astronomen zijn die de echte Niribu zouden zien als hij zo dicht bij ons zat.

Ik krijg hier zo een naar gevoel bij, al wat mensen niet kunnen verklaren wordt als complot en gevaarlijk beschouwd. Heel erg veel vroeger dachten de mensen ook dat onweer werd veroorzaakt door boze goden :')
Mensen hebben iets met zichzelf en elkaar angst inboezemen als ze iets niet begrijpen...

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-12 23:55

sanso schreef:
hmm ja en vriend van mij had een keer op ping: killuliminatiie in zn naam staan, en ik vroeg wat dat betekende maar hij kon het niet uitleggen, zou ik nu ook niet kunnen haha
maar ik snap het nu wel waarom, tis echt ziek

maar ik denk dat het ook een beetje is om mensen op te fokken

Tuurlijk, er zal sowieso een deel onwaarheden tussen zitten, dat denk ik ook. En ik wéét niet wat er wel van waar is, ik weet alleen wat ik er zelf van geloof :)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:56

jep dat is precies t zelfde als wat ik heb

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 11:20

Hoi bokkers, ik ben net wakker, en kwam deze tegen..

Dit filmpje is gemaakt door een Amerikaanse student, die de Amerikaanse droom leefde, tot 9/11. Hij verwijst naar een ander filmpje, ben ik nu aan het kijken:

Loose change:

Nederlands ondertitelt :) Volgens dit filmpje is 9/11 al van 1962 gepland.. :?

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:13

JunkDeLuxe schreef:
Wat jij zegt, zei ik ook. We geloven wat ons werd verteld op het nieuws, op de radio, in de krant, ... We weten niet wat er gebeurd is, en ja, dat geld ook voor de filmpjes over Illuminati. Ik geloof gewoon eerder in hen, en in The New World Order, dan dat we in een zogenaamd eerlijke wereld leven.

Dit vind ik wel interessant, kan je daar iets meer over vertellen? Waarom geloof je deze 'feiten' wel en 'wetenschappelijke feiten' niet?

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:24

Ik heb het nog niet gekeken maar als je dit interresant vind moet je het boek 'het berninimysterie' eens lezenm of de film.angels and demons :)
Gaat ook over de illuminatie in rome

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:07

FirebirdM schreef:
JunkDeLuxe schreef:
Wat jij zegt, zei ik ook. We geloven wat ons werd verteld op het nieuws, op de radio, in de krant, ... We weten niet wat er gebeurd is, en ja, dat geld ook voor de filmpjes over Illuminati. Ik geloof gewoon eerder in hen, en in The New World Order, dan dat we in een zogenaamd eerlijke wereld leven.

Dit vind ik wel interessant, kan je daar iets meer over vertellen? Waarom geloof je deze 'feiten' wel en 'wetenschappelijke feiten' niet?

Nu ben ik JunkDeLuxe niet maar ik wilde hier toch op reageren. Voor mij was het boek: het zijn net mensen van Joris Luyendijk een echte eye-opener.

Loop ook bv eens een supermarkt binnen, je wordt misleid waar je bij staat. En het nieuws word ook alleen maar zo spannend en hip mogelijk verteld zodat er mensen kijken. Met voorstukjes in de reclame en alles erbij.

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:13

_Tara_ schreef:
Nu ben ik JunkDeLuxe niet maar ik wilde hier toch op reageren. Voor mij was het boek: het zijn net mensen van Joris Luyendijk een echte eye-opener.

Loop ook bv eens een supermarkt binnen, je wordt misleid waar je bij staat. En het nieuws word ook alleen maar zo spannend en hip mogelijk verteld zodat er mensen kijken. Met voorstukjes in de reclame en alles erbij.

Dat snap ik, ik geloof zelf ook geen seconde dat we in een eerlijke wereld leven. Alleen ik snap niet hoe mensen dan een bruggetje maken naar een complottheorie en hoe dat werkt vind ik erg interessant.

Persoonlijk 'geloof' ik gewoon in de mens en al z'n slechte kanten - maar niet in een of andere superorganisatie daarvan. Volgens mij zit dat in iedereen en heeft iedereen aanleg voor machtsmisbruik, corruptie, afpersing, geweld, noem maar op. Alleen niet iedereen komt in een situatie waarin ze zich daartoe laten verleiden. Is dat in de vorm van een complottheorie misschien makkelijker te accepteren? Dan is het niet iets van 'jezelf', maar dan zijn slechte dingen van een aanwijsbare groep én heeft het een aanwijsbare oorzaak.

Ik weet niet of het zo werkt hoor, maar dat zou mijn idee zijn.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 21:52

FirebirdM schreef:
JunkDeLuxe schreef:

Goeie vraag :) Ik weet het niet, noem het een buikgevoel.
Ik geloof niet alles wat ik al heb gezien, maar ik geloof wel dat 9/11 opgezet spel van de overheid was. Ik geloof dat er IETS aan de hand is, en eerlijk, voor mij klinkt de theorie over New World Order aannemelijk. Het zou een hoop verklaren.
Ik heb ondertussen een hele hoop videoclips zien passeren, waarin de symbolen die aan NWO gelinkt worden blijven terug komen.
Wat er gezegt wordt over subtiele boodschappen op het scherm heb ik eerder al gelezen, en ja, ik vind ook dit logisch linken, ik kan me heel goed voorstellen dat men op deze manier mensen manipuleert.. Je weet het zelf niet eens, dus geen mens klaagt...
Nibiru, daar ben ik nog niet uit eigenlijk. Ik hoop van harte, dat het niet waar is, dat er geen botsing met diens kometen en de aarde zal plaatsvinden. En ik zal het ook nooit weten, tot het te laat is :+

Wat bedoel je dan met 'wetenschappelijke feiten'?

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:13

Ik heb niet alle filmpjes doorgekeken, anders ben ik daar weer de hele avond over aan het denken, en daar heb ik geen zin in voor het slapen :+ However heb ik hier wel de reacties gelezen en het fenomeen illuminati ed was mij al langer bekend. Dat er een planeet op ons af kwam of ons zou passeren echter niet, dus dat ging ik eens opzoeken. Ik stuitte toen op dit artikel;

Citaat:
website;

http://www.earthwatcher.nl/nieuws/unive ... net-x.html

In een eerder bericht hebben we uitgebreid verslag gedaan van een nogal alarmerende boodschap van John Moore omtrent de nadering van Nibiru.

Project Camelot heeft onderzoek gedaan naar één van de bronnen waarnaar wordt verwezen en komt met een commentaar.

In dat artikel refereert John ook aan een collega, Mike Harris, die gelijksoortige informatie kreeg van iemand die werkte bij een buitenlandse veiligheidsdienst. Dit is onderzocht door Project Camelot en deze kwamen via Kerry Cassidy met de volgende reactie.

Ik heb nu gesproken met de bron van Mike Harris, de man van de buitenlandse veiligheidsdienst en heb kunnen contstateren dat hij een wetenschappelijke achtergrond heeft en dat hij er absoluut van overtuigd is dat er een object ter grootte van de maan onderweg naar ons is en ons zal naderen tot op een afstand van 1/3 tot de afstand van de zon. Dit zal dan gebeuren in de periode tussen 17 augustus en 26 september dit jaar.

Verder komt ze met informatie dat de USGS (Het Amerikaanse Overheid Instituut wat aardbevingen wereldwijd registreert en weergeeft) de kracht van aardbevingen naar beneden bijstelt. Een aardbeving met een kracht van 6 op de schaal van Richter wordt dan 5 enzovoorts. Gedaan om de bevolking niet onnodig te alarmeren.

Dit is op zich niets nieuws ; er doen al veel langer geruchten de ronde dat dit plaatsvindt. Wat veel gebeurt en ook weer in de afgelopen dagen is dat er ergens een aardbeving is, die in eerste instantie wordt weergegeven met bijvoorbeeld een kracht 6. Wanneer men dan even later kijkt is deze ineens een 5 geworden. Het gebeurt nooit andersom, altijd naar beneden.

Zij gaat verder met te vertellen dat deze periode ook gepaard zal gaan met grotere vulkanische activiteit. In dit kader opmerkelijk misschien de uitbarsting van een vulkaan in Nieuw Zeeland voor de eerste keer in 100 jaar.

Verder vertelt de bron van Mike Harris haar dat we niet draaien om de zon zoals de meesten van ons denken, maar dit gebeurt in een soort spiraalvormige omloopbaan en dit was volgens die bron ook al bekend bij Albert Einstein.

Men verwacht in ieder geval tijdens de passage van dit object dat er in bepaalde kustgebieden grote tsunami’s zullen zijn. Het accent hierbij zal dan meer liggen op het zuidelijk halfrond, maar ook de oostkust van Amerika en de Golf van Mexico lijken hier last van te zullen krijgen.

Volgens Dr. Bill Deagle is de evacuatie van militaire bases aan de oostkust al begonnen. De officiële reden die gegeven wordt is “voorbereiding” op oorlog, maar de werkelijke reden zou zijn de komst van dit onbekende object, Nibiru.

Ook John Moore blijft in zijn laatste radioprogramma volhouden wat hij eerder heeft gezegd over de evacuatie van militair personeel. John Moore is er nog steeds heilig van overtuigd dat het verhaal waar is en dat deze onbekende planeet op en rond 17 augustus aanstaande het leven op aarde aardig negatief zal verstoren.

Er wordt ook ontzettend veel onzin gespuwd op internet en dan vooral op Youtube waar iedere dag mensen ten tonele verschijnen met nieuwe opnamen van “Nibiru”, wat dan iedere keer weer Venus of Jupiter blijkt te zijn.

De grote vraag is zoals gewoonlijk: hoe groot is de waarheidsgehalte van dit verhaal? En dan is eigenlijk het enige wat je kunt doen kijken naar: wie komt met dit bericht en waarom?

We schreven al eerder dat John Moore een goede reputatie heeft en niet bekend staat als iemand die onzin praatjes verkoopt. Project Camelot staat al langdurig bekend als serieus en doen degelijk onderzoek naar zaken voordat ze die naar buiten brengen. Zo ook met de getuige van Mike Harris in dit verhaal.

Het enige wat wij kunnen doen is de informatie brengen die beschikbaar is en uiteindelijk kunnen wij niet écht beoordelen of er inderdaad vanaf 17 augustus een onbekende planeet zal verschijnen

Nu, ik weet niet alle info, maar ik denk dus dat die nadering allang plaats heeft gevonden als ik dit artikel zo lees.. aangezien wij in november zitten en dit stamt van augustus dit jaar :P

Wie kan het mij uitleggen? Want ik snap het hele niburu gebeuren dus niet meer :P Opvallend aan het artikel vind ik wel de oostkust van de vs.. en kijk eens wie afgelopen week is getroffen in de vs door hurricane sandy? :=

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:19

Hey, ik lees net je reactie toen ik een nieuwe link wilde plaatsen..

Ik ben zelf ook nog aan het kijken :)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:21

Nibiru is inderdaad al een aantal keren gespot. Volgens wat ik er over heb gevonden, zou de planeet binnenkort de onze passeren. En dan hoor je 2 dingen: of we worden geramd door kometen, of de polen verschuiven. Wanneer dat zou gebeuren, geen idee. Ik zoek nog een hoop op, ik post als ik iets interessants vind :)

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:22

Maw; de wereld vergaat hoe je het ook bekijkt..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:22

_Tara_ schreef:
FirebirdM schreef:

Ik denk ook dat ze niet alles laten zien, dat er echt van hogerop beslist wordt: wat laten we zien en wat niet.
En inderdaad, je wordt misleid waar je bij staat..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:23

Limitless schreef:

Yep. Of ik dat geloof, daar ben ik nog lang niet uit :D

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:26

JunkDeLuxe schreef:
Limitless schreef:

Bah, nu ben ik er alsnog mee bezig -O-

http://denkeensechtna.blogspot.nl/2012/ ... t-het.html

En wat daar gezegd word, vind ik het meest logisch, samen met de reactie van iemand; als die niburu elke 3600 jaar zou moeten komen.. verklaar dan inderdaad maar eens waarom wij er dan nu zijn..

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:35

Limitless schreef:
JunkDeLuxe schreef:

Bah, nu ben ik er alsnog mee bezig -O-

http://denkeensechtna.blogspot.nl/2012/ ... t-het.html

En wat daar gezegd word, vind ik het meest logisch, samen met de reactie van iemand; als die niburu elke 3600 jaar zou moeten komen.. verklaar dan inderdaad maar eens waarom wij er dan nu zijn..

Ik heb er zelf ook echt geen idee van hoor. Vandaar dit topic, ben benieuwd naar jullie meningen. Heb zelf al een aantal docu's over Nibiru gezien, en daar zag ik toch wel gekke dingen. Ergens werd er beweerd, dat de coördinaten van Nibiru, die zijn vrijgegeven, eigenlijk de coördinaten van de ster CW Leonis zijn.. CW Leo staat stil, terwijl Nibiru dat niet doet. Geen idee, ik google maar wat :D Ik heb op http://www.wikisky.org Nibiru opgezocht, maar niets gevonden. Nu ja, om eerlijk te zijn vind ie de aarde ook niet hoor, en al de andere planeten wél :D

Ik heb trouwens ook een hele hoop filmmateriaal en foto's gevonden, van mensen die Nibiru hebben weten vast te leggen. Of dat dan écht Nibiru is en geen ander ruimte-ding, weet ik natuurlijk ook niet :+

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:48

JunkDeLuxe schreef:
Ik geloof niet alles wat ik al heb gezien, maar ik geloof wel dat 9/11 opgezet spel van de overheid was. Ik geloof dat er IETS aan de hand is, en eerlijk, voor mij klinkt de theorie over New World Order aannemelijk. Het zou een hoop verklaren.
Ik heb ondertussen een hele hoop videoclips zien passeren, waarin de symbolen die aan NWO gelinkt worden blijven terug komen.
Wat er gezegt wordt over subtiele boodschappen op het scherm heb ik eerder al gelezen, en ja, ik vind ook dit logisch linken, ik kan me heel goed voorstellen dat men op deze manier mensen manipuleert.. Je weet het zelf niet eens, dus geen mens klaagt...
Nibiru, daar ben ik nog niet uit eigenlijk. Ik hoop van harte, dat het niet waar is, dat er geen botsing met diens kometen en de aarde zal plaatsvinden. En ik zal het ook nooit weten, tot het te laat is :+

Nou ja, je vergelijkt 'dingen die ons verteld worden door de overheid en op radio en tv' met de dingen die je hier laat zien. Doorgaans zijn de dingen die op tv komen wetenschappelijk onderbouwd en te toetsen, maar je geeft juist aan dat niet te vertrouwen. Wat ik me dus afvraag, is waarom je wel van deze bronnen dingen aanneemt (bijv. over dat smelten van metaal) die je ook als specialistische kennis kan zien..? Ik bedoel, hoe weet je dat dat wel waar is? Waarom wordt een explosie voordat iets instort per se veroorzaakt door 'iemand' zoals hier gesuggereerd wordt, en niet door een drukgolf van een gebouw dat aan het wankelen is zoals de natuurkunde dat uitlegt? En als ze een filmpje laten zien waarin explosies volgen voordat je op beeld een inslag ziet, wie zegt dat 'de overheid' dan liegt en niet de makers van het filmpje (die het geluid met een muisklik naar voren kunnen halen)?

Is niet aanvallend bedoeld, maar ik kan me daar oprecht niet in verplaatsen.

In dat artikel hierboven ook weer, ik pak er even een voorbeeld uit; "Verder vertelt de bron van Mike Harris haar dat we niet draaien om de zon zoals de meesten van ons denken, maar dit gebeurt in een soort spiraalvormige omloopbaan en dit was volgens die bron ook al bekend bij Albert Einstein."

Dus a) we draaien gewoon wél om de zon maar in een spiraalbaan, b) dat is als het goed is basiskennis..? Als je maar lang genoeg wacht draait de aarde zelfs in de zon. Maar door het zo suggestief te brengen, lijkt het opeens schokkend en een achtergehouden feit. Terwijl je geen astronoom gaat vinden die roept dat het niet waar is. Als je het dan over manipuleren hebt. :n Hetzelfde met het omklappen van de polen; dat is al vaker gebeurd, niet tijdens het bestaan van de mens maar een terugkerend fenomeen dat met redelijke precisie (+- een paar duizend jaar) te voorspellen is.

Goed, voordat ik helemaal overboord sla: wat is nou precies de reden dat dit soort feiten jullie aannemelijker in de oren klinken dan wanneer ze van een 'gewone' bron komen?

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 23:02

FirebirdM schreef:
JunkDeLuxe schreef:

Nou ja, je vergelijkt 'dingen die ons verteld worden door de overheid en op radio en tv' met de dingen die je hier laat zien. Doorgaans zijn de dingen die op tv komen wetenschappelijk onderbouwd en te toetsen, maar je geeft juist aan dat niet te vertrouwen. Wat ik me dus afvraag, is waarom je wel van deze bronnen dingen aanneemt (bijv. over dat smelten van metaal) die je ook als specialistische kennis kan zien..? Ik bedoel, hoe weet je dat dat wel waar is? Waarom wordt een explosie voordat iets instort per se veroorzaakt door 'iemand' zoals hier gesuggereerd wordt, en niet door een drukgolf van een gebouw dat aan het wankelen is zoals de natuurkunde dat uitlegt? En als ze een filmpje laten zien waarin explosies volgen voordat je op beeld een inslag ziet, wie zegt dat 'de overheid' dan liegt en niet de makers van het filmpje (die het geluid met een muisklik naar voren kunnen halen)?

Is niet aanvallend bedoeld, maar ik kan me daar oprecht niet in verplaatsen.

In dat artikel hierboven ook weer, ik pak er even een voorbeeld uit; "Verder vertelt de bron van Mike Harris haar dat we niet draaien om de zon zoals de meesten van ons denken, maar dit gebeurt in een soort spiraalvormige omloopbaan en dit was volgens die bron ook al bekend bij Albert Einstein."

Dus a) we draaien gewoon wél om de zon maar in een spiraalbaan, b) dat is als het goed is basiskennis..? Als je maar lang genoeg wacht draait de aarde zelfs in de zon. Maar door het zo suggestief te brengen, lijkt het opeens schokkend en een achtergehouden feit. Terwijl je geen astronoom gaat vinden die roept dat het niet waar is. Als je het dan over manipuleren hebt. :n Hetzelfde met het omklappen van de polen; dat is al vaker gebeurd, niet tijdens het bestaan van de mens maar een terugkerend fenomeen dat met redelijke precisie (+- een paar duizend jaar) te voorspellen is.

Goed, voordat ik helemaal overboord sla: wat is nou precies de reden dat dit soort feiten jullie aannemelijker in de oren klinken dan wanneer ze van een 'gewone' bron komen?

Nogmaals een buikgevoel :+ Ik probeer mezelf wel voor te houden dat de filmpjes die ik bekijk ook gemaakt zijn om me te overtuigen, en in sommige gevallen lukt dat wel. Ik kan eerlijk waar niet zeggen wat echt is en wat gelogen is, ik kan alleen zeggen 'dat kan in mijn ogen eventueel waar zijn'.

Om eerlijk te zijn heeft Gadaffi me er van overtuigt dat 9/11 opgezet spel is, en dat de NWO bestaat. Ja, ik geloof echt dat ze bestaan, ik weet alleen niet goed wat ik daar wel en niet over moet geloven. Ik wéét niet wat er waar is, of het nu wel of geen passagiersvliegtuig was, of het explosieven waren, ik weet niet of er wel degelijk een vliegtuig in het pentagon is gevlogen, ik weet alleen dat er heel veel tegenstrijdigheden gevonden zijn met wat er verteld werd (ivm brokstukken, schade, explosieven e.d.). En ja, ALS 9/11 écht opgezet spel was (en dat denk ik wel..), dan ben ik al veel sneller geneigt in de illuminati en de NWO te geloven. Als de hoort wat ooggetuigen zeggen.. WAAROM zouden ZIJ liegen? Bandopnames werden jaren achtergehouden, heel veel mensen weten amper dat ook het pentagon geraakt is (ook daar is er NIETS te vinden van brokstukken, en als je de uitleg hoort over het gat in het gebouw en de afmetingen van het vliegtuig.. Heel vreemd..), vrienden en familie hebben echt rare telefoontjes gekregen, brandweerlui die er zeker van waren dat ze bommen hebben gehoord, ... Het klinkt aannemelijk, voor mij. Maar misschien zegt dat meer over mijn manier van denken, dat weet ik niet :+

Nibiru, nogmaals, ik heb er niet de kennis voor. Ik vind het een interessant onderwerp, en ja, ik heb vreemde dingen gezien en getuigenissen gehoord (al weet ik natuulijk niet of die echt zijn), maar ik wéét het dus gewoon niet :)

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:14

JunkDeLuxe schreef:
Nogmaals een buikgevoel :+ Ik probeer mezelf wel voor te houden dat de filmpjes die ik bekijk ook gemaakt zijn om me te overtuigen, en in sommige gevallen lukt dat wel. Ik kan eerlijk waar niet zeggen wat echt is en wat gelogen is, ik kan alleen zeggen 'dat kan in mijn ogen eventueel waar zijn'.

Om eerlijk te zijn heeft Gadaffi me er van overtuigt dat 9/11 opgezet spel is, en dat de NWO bestaat. Ja, ik geloof echt dat ze bestaan, ik weet alleen niet goed wat ik daar wel en niet over moet geloven. Ik wéét niet wat er waar is, of het nu wel of geen passagiersvliegtuig was, of het explosieven waren, ik weet niet of er wel degelijk een vliegtuig in het pentagon is gevlogen, ik weet alleen dat er heel veel tegenstrijdigheden gevonden zijn met wat er verteld werd (ivm brokstukken, schade, explosieven e.d.). En ja, ALS 9/11 écht opgezet spel was (en dat denk ik wel..), dan ben ik al veel sneller geneigt in de illuminati en de NWO te geloven. Als de hoort wat ooggetuigen zeggen.. WAAROM zouden ZIJ liegen? Bandopnames werden jaren achtergehouden, heel veel mensen weten amper dat ook het pentagon geraakt is (ook daar is er NIETS te vinden van brokstukken, en als je de uitleg hoort over het gat in het gebouw en de afmetingen van het vliegtuig.. Heel vreemd..), vrienden en familie hebben echt rare telefoontjes gekregen, brandweerlui die er zeker van waren dat ze bommen hebben gehoord, ... Het klinkt aannemelijk, voor mij. Maar misschien zegt dat meer over mijn manier van denken, dat weet ik niet :+

Nibiru, nogmaals, ik heb er niet de kennis voor. Ik vind het een interessant onderwerp, en ja, ik heb vreemde dingen gezien en getuigenissen gehoord (al weet ik natuulijk niet of die echt zijn), maar ik wéét het dus gewoon niet :)

Kleine rectificatie: dat van die aarde ligt iets genuanceerder, net even kennis opgepoetst. :') (Aarde verwijdert zich steeds iets verder van de zon, minimaal maar dat kan je een spiraalbeweging noemen. Echter neemt de massa van de zon ook toe, waardoor op den duur de aarde ook door de zon opgeslokt kan worden. Als je die twee dingen samenpakt krijg je mijn verbastering hierboven, haha.)

Nee, dat snap ik. Volgens mij redeneren we precies de andere kant op qua 'je kan het nooit zeker weten', maar juist daarom vind ik het interessant om te weten waarom mensen in dit soort dingen geloven. Aan de hand daarvan kan je er denk ik ook achter komen waarom mensen dit soort theorieen bedenken (in mijn optiek in ieder geval). Ik ben nog steeds geneigd om te geloven dat het een soort geruststelling geeft, dat 'gewone mensen' dit soort dingen nooit zouden doen of bedenken en dat alle nare dingen op de wereld de 'schuld' van een bepaalde groep zijn. Zoals ik al eerder zei zie ik bedrog, list, machtsmisbruik enzovoorts als iets dat nou eenmaal in iedereen schuilt, maar dat is tegelijkertijd niet iets om vrolijk van te worden. Zo'n soort theorie biedt daar bescherming tegen.