Beschaamd om een mens te zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: Beschaamd om een mens te zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:29

Ik kan m helaas niet zien ..

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:33

Tyrcanol schreef:
Ik kan m helaas niet zien ..

Geloof me zo iets wil je niet zien, het is echt ziekelijk

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:37

Wat een rare kinderen! Verschrikkelijk dit.. Als ik dat meisje was had ik er zo HARD op los geslagen. Hoe durft ze!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:45

Dit is inderdaad te zot voor woorden, dat ze iemand op die manier zo aan het kleineren zijn.
Vaak is het negeren / niet op reageren de beste manier om het te stoppen. Ook al is dat erg moeilijk.
Om het meisje een hart om de riem te steken, zoals haar moeder aangeeft op FB, heb ik het filmpje gedeeld. Inmiddels is het filmpje al goed 17.672 keer gedeeld in tijd van 22 uur.
Het meisje wil hier mee een punt maken, wat ik erg dapper vind.

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 20:52

Ben er nog steeds niet goed van! Zal ik eens wat vertellen, ik heb ooit eens een jongetje aangepakt :=

Wij hadden sportles op een atletiekterein in de buurt van onze school. Daar kwamen ook vaak andere scholen sporten. Ik en een vriendin (beide nogal zwaarlijvig) liepen samen onze rondes uit op ons eigen tempo. Soms staken enkele jongens in groep ons voorbij (vond ik niet erg hoor), maar tijdens het voorbijsteken zongen ze erg lelijke dingen over ons, wat voornamelijk op ons gewicht bedoelt was. Ik was het echt beu en zei tegen mijn vriendin, de eerst volgende heb ik bij zijn kraag. En zo heb ik de eerst volgende die zijn mond opentrok over ons vastgegrepen en tegen de grond gedrukt. _-:( Ik heb hem serieus kwaad aangekeken (terwijl hij op de grond gedrukt lag) en hem gewaarschuwd dat de volgende keer klappen zullen vallen. Maar natuurlijk had hij niks gedaan O:) Toen heb ik hem maar laten verder lopen met de boodschap dat dit ook telt voor zijn maatjes.
Nooit meer last gehad van dat gespui <<)

MendyGinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:09

Ongelofelijk! Er zijn toch genoeg mensen die dit kunnen zien! :oo
En die doen ook gewoon helemaal niks :oo
Ik kan niet geloven dat mensen zo iemands jeugd moeten verzieken, omdat ze niks beters te doen hebben :(

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 21:16

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:21

Hehe net goed!

xDarkness

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:44

Ik zag hem al op facebook ja ...

Die meid moet eens een flinke dosis zelfverdediging hebben en de anderen op hun bek slaan. Jaja, dan krijgen we het pedagogische gezeik weer van slaan is niet de oplossing, wat dan? Blijven herhalen dat je het niet moet doen? Op een gegeven moment is de maat vol en moet je iemand gewoon een klap op zn bek verkopen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:49

Inderdaad. Vroeger durfde iemand mij een keer te pesten door mij steeds aan te raken. Na een paar keer negeren heb ik hem toch geslagen en geschopt. Nooit heeft hij me ook maar aangeraakt. Sorry hoor, maar als iemand mij aanraakt zonder dat ik het wil, of mij pest, of mij slaat, dan kan ik me niet inhouden.

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:54

xDarkness schreef:
Ik zag hem al op facebook ja ...

Die meid moet eens een flinke dosis zelfverdediging hebben en de anderen op hun bek slaan. Jaja, dan krijgen we het pedagogische gezeik weer van slaan is niet de oplossing, wat dan? Blijven herhalen dat je het niet moet doen? Op een gegeven moment is de maat vol en moet je iemand gewoon een klap op zn bek verkopen.

Ik snap je punt, ik zou ook de eerste de mij slaat direct tegen de grond drukken. Maar eigenlijk is dat meisje nog slim geweest, ze staan met 5 man rond haar, als ze terug had geslaan hadden ze waarschijnlijk haar alle vijf aangevallen...

zeer triest, ben er echt niet goed van, heb het filmpje ook gedeeld!

edit: spellingcorrectie, hangende toetsen..

Mieke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 22:00

ondertussen is niet alleen de pester haar telefoonummer en naam bekend maar ook haar volledige adresgegevens :))

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:41

Ik vind dat ze op cursus moet van : "mensen met een enorm laag zelfbeeld dat ze anderen moeten vernederen om zichzelf even belangrijk te voelen en zich daarbij enorm belachelijk te maken "

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:41

Mieke93 schreef:
ondertussen is niet alleen de pester haar telefoonummer en naam bekend maar ook haar volledige adresgegevens :))

Dat vind ik dan weer te ver gaan.. ik hoop zeker wel op een passende en erge straf, maar dit gaat echt wel te ver zo :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:45

Dreamy schreef:
Mieke93 schreef:

Dat vind ik dan weer te ver gaan.. ik hoop zeker wel op een passende en erge straf, maar dit gaat echt wel te ver zo :=

Te ver? Weet je wat pesters een kind aan kunnen doen? Het kind kan zo ontzettend onzeker worden dat dat hem/haar beperkt! En daar kom je echt niet zomaar vanaf hoor.. -O-

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:47

had m ook gekregen, gedeeld en haar aangemeld als vriend.. ook als stond er: om te steunen ''vind ik leuk'' klikken.. heb da niet gedaan.. want ik vind het niet leuk, vind het walgelijk.. begrijp niet wat er in iemand om kan gaan om zoiets te doen.. en ruzie begrijp ik, je slaat mekaar voor de kwakert en tis klaar.. maar dit?? in en in triest..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:49

Nee, en die pester met foto + adres + telefoonnummer + bedrijf van ouders + telefoonnummers van ouders + MSN etc. over heel internet verspreiden... dan ben je geen háár beter :n
Kind word de dood in gejaagd. Ik praat níet goed wat zij heeft gedaan, maar iedereen kotst haar nu al uit etc. en dat is ook wel het minste wat ze verdient.. Maar dit gaat écht te ver..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:50

Het gaat zeker te ver ja..
maar laat maar even zweten..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:51

Jolliegirl schreef:

Ja, zweten mag ze zeker.. heel erg zelfs.
Maar ik ben bang dat we binnekort bericht krijgen dat het meisje niet meer leeft. Of door anderen of door zichzelf iets aan te doen..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:52

Zo he, heb even geen woorden voor wat het filmpje net liet zien ... ben echt geshockeerd ...! Kippenvel op m'n rug en tranen in m'n ogen, wat is dit IN en IN triest zeg. :r :r :r :r :r :r :r Krijg gewoon jeukende handen om de pesters zelf klap voor hun hasses te geven!

Heb het filmpje gedeeld op facebook, zoals het gepeste meisje graag wil.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:52

tja... ook de pester is niet zo geboren.. ergens (ook al is het gezondverstand er altijd nog om je te behoeden voor zulke keuzes) komt het vandaan dat de pester dit gedrag vertoont..
vraag me ook af welke rol de ouders van de pester spelen... want naar mijn mening word er minder en minder gedaan aan de opvoeding van de kinderen en word het veel te makkelijk bij school oid neer gelegd..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:53

Dreamy schreef:
Jolliegirl schreef:

Maar ik ben bang dat we binnekort bericht krijgen dat het meisje niet meer leeft. Of door anderen of door zichzelf iets aan te doen..

hmhm.. t is beetje dubbel...

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:53

Dat die andere mensen op het station er niks van zeggen of er wat tegen doen....
Niet normaal
Maar hier heb je wel keihard bewijs dat die mensen dit hebben gedaan
Hiermee kan dat gepeste meisje mee naar de schooldirectie ofzo stappen
Hier kan de school ook niet omheen dat er geen bewijs is
Ik vind het niet normaal :n

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 22:56

Jolliegirl schreef:
Dreamy schreef:

hmhm.. t is beetje dubbel...

Snap ik :j
En ze mag best uitgekotst worden, dat is wel het minste wat ze verdient.. maar mensen zijn echt wel gestoord om wat met die gegevens te gaan doen hoor. :\

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 23:00

En die jongen die filmd zegt nog: leuk voor later, ondertussen films hij dus gewoon het bewijs materiaal. Vind het nu idd te ver gaan, maar dat kind mag ook wel even goed uitgekotst worden!