Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Quinta_x schreef:Goh, lekker sjorren aan die teugel. Het beestje wil er gewoon zo snel mogelijk vanaf zijn.
En de laatste keer dat ik zo'n zadel heb zien wapperen was jaren geleden, toen ik nog naar Zorro keek. Alleen wapperde daar zijn cape en niet zijn zadel.
Nee nu weet ik weer waarom ik cowboystyle niet leuk vind.

x_Quinta_x schreef:Goh, lekker sjorren aan die teugel.
x_Quinta_x schreef:Nou ik heb Anky ook eens weten western rijden. "Lekker sjorre aan die mond. Kijk hoe ver mijn paard slippen kan"
En als dat zadel een dressuur/veelzijdigheid/wpringzadel was geweest, had dat ruitertje al lang half bokt op zich afgekregen. Een zadel hoort niet de flapperen nog erger dan de cape van zorro
x_Quinta_x schreef:troi schreef:
Misschien vergeten om er winterbanden onder te leggen? Dom ook natuurlijk. Krijg je met die amerikanen, altijd zo eigenwijs.
En wat voegt deze reactie toe aan het topic?

x_Quinta_x schreef:Da mag ik nog zo hard op me kop krijgen hier. Ik vind het niks. Ik heb wel meerder westernfilmpjes gezien. Dat gestamp met die sporen kan me niet bekoren. En dan hangen ze nog van die speciale bitten erin met een boog in de scharen zodat het lijkt alsof de teugel in een boogje ziet. Nou ik heb Anky ook eens weten western rijden. "Lekker sjorre aan die mond. Kijk hoe ver mijn paard slippen kan"
En als dat zadel een dressuur/veelzijdigheid/wpringzadel was geweest, had dat ruitertje al lang half bokt op zich afgekregen. Een zadel hoort niet de flapperen nog erger dan de cape van zorro