Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lbfginsel schreef:Omdat er meer mensen zijn zoals ikzelf (heb nog voor €80.- coupons liggen) heb ik besloten om een petitie te beginnen waarin de KNHS gevraagd wordt om coulanter om te gaan met de "onbeperkt"geldige startcoupons die na 1 januari 2012 niets meer waard zijn, behalve als je nog een complete set besteld na 1 juli 2011 hebt, die wordt wel vergoed.![]()
Ik vind het niet kunnen dat je betaalt voor iets dat onbeperkt geldig is en omdat de ledenraad van de KNHS besloten heeft om per 1 januari 2012 over te gaan op een digitale startpas (en maar reclame maken dat dat voor iedereen goedkoper is....) ineens zit met een stapel coupons die bij het oude papier mogen.
We hebben voor deze coupons allemaal betaald en ik vind het niet meer dan redelijk als we deze coupons gewoon op kunnen maken op wedstrijden of dat je ze gewoon retour mag sturen als je niet in staat bent om te starten door welke reden dan ook.
DE PETITIE:
Wij willen dat de KNHS een betere regeling treft voor de mensen die nog in het bezit zijn van de zogenaamde "onbeperkt " geldige startcoupons die zijn betaald aan de KNHS en per 1 januari 2012 ineens bij het oude papier moeten omdat er door de Ledenraad is besloten dat en gaat worden gewerkt met een digitale startpas waardoor er geen coupons meer nodig zijn.
Wij zijn geen sponsors van de KNHS en willen gewoon ons geld terug voor alle coupons in ons bezit of de mogelijkheid hebben om deze coupons gewoon nog te kunnen gebruiken totdat ze op zijn.
De KNHS heeft een monopoliepositie en kan iedereen dus maar verplichten om aan de door de ledenraad bedachte regels te voldoen? Als je wedstrijden wilt starten is er geen mogelijkheid om je ergens anders dan bij de KNHS aan te melden dus:
Kom op, doe mee en teken deze petitie!
http://www.axci.nl/?petitie=18842
Sjirina schreef:Weet iemand waarom de site niet meer bereikbaar is? Zo komen we nooit aan genoeg handtekeningen. Ik heb een volledige set coupons naar de KNHS terug gestuurd met verzoek om geld terug te storten. Omdat ik ze voor 1 juli had besteld, kreeg ik de coupons per omgaande weer terug. Plakken ze er weer gewoon 3 euro porto op en krijg je waardeloze documenten terug. Slechte actie van de KNHS. Ik heb ze voorgesteld om iedereen het eerste jaar korting te geven op de startpas, om de geleden schade een beetje te compenseren. Maar hier heb ik nooit antwoord op gehad. Schandelig om pas in oktober te melden dat je coupons 3 maanden later waardeloos zijn. Daar is geen goed excuus voor te bedenken. En ze lijken doofstom voor de kritiek, volgens mij bestaat de KNHS bij de gratie van "leden" maar zo voelt het nu even niet. Ik weet dat ook nagenoeg bijna alle verenigingen heel erg balen van de wijze waarop dit wordt ingevoerd. Heb je al eens geprobeerd je nu aan te melden voor een wedstrijd na 1 januari? Chaos.... bellen, mailen, formulieren downloaden die je dan toch weer moet opsturen. Ik ben voor de startpas, maar wel met een goed voorbereide invoering. We zullen zien of de KNHS wil luisteren als er een petitie is, maar dan moet de site wel werken.......