sterk staaltje vrouw-en-makup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:29

Ik vind het een ontzettende mooie meid die helaas huidproblemen heeft...
dat heeft toch niets met lelijkheid te maken :n
en ik begrijp heel goed waarom ze die boel erop smeert..
en idd respect dat ze dit zo durft te laten zien, had ik nooit gedurfd tijdens mijn hoogtijdagen onder de uitslag en rode vlekken :n

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:30

Oef, herkenning hier.

Toen ik jaartje of 13/14/15 is het bij mij ook zo erg geweest. Heb er nooit een drama van gemaakt, maar fijn kon je het ook niet noemen.
Ik vraag me ook af als de make-up er niet aan bijdraagt?

Ik ben der nu (20) nog niet vanaf, maar het is wel gereduceerd tot 5 procent van wat het ooit was gelukkig.

Edit: Best triestig eigenlijk als je bedenkt dat dit echt een masker is dat ze nooit kan/wil afdoen. Ik ben blij dat ik zoiets nooit heb gedaan of me genoodzaakt voelde om zoveel lagen make-up te dragen.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 25-05-11 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:36

Jeminee!
Ik vraag me echt af hoeveel tijd zij op een dag kwijt is met al die rommel smeren!
Echt zonde dat ze zo onzeker is. Ze komt heel spontaan en open over, maar al die make-up rommel maakt haar lichaamstaal omslaan naar barbie die populair gevonden wil worden door. Erg jammer.

Natasja_ygor

Re: sterk staaltje vrouw-en-makup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:53

Zo jeeeetje, met die make-up is ze ook onwijs nep, jammer hoor. zonder is ze veel beter !

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 18:12

Zozo...

Sorry maar ik begrijp wel waarom ze zo plamuurt, mijn god arme meid :oo

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:02

Tjonge jonge wat een acne.. Arm meisje.. Ik snap volledig dat ze zoveel make-up op doet! Respect dat ze zichzelf zo wil 'bloot geven' op youtube.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:08

ik kan het hele filmpje niet zien :?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:30

Lef dat ze haar gezicht toch zonder make-up heeft laten zien, al dat geplamuur doet ze tenslotte niet voor niets. Alleen zo zonde dat de make-uo het probleem niet oplost... Ze heeft zichzelf ook inderdaad een rol aangemeten naast de make-up, maar kan me dat goed voorstellen. Is domweg groothouden terwijl ze onzeker is

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:44

Wow, wat een bizar verschil! Triest dat ze zoveel last van acne heeft, die make-up maakt het vast niet veel beter, maar als ze zich er zekerder door voelt... :)

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:57

ik schrok echt hard :=
arme meid :(:) ik zou ook smeren moest ik zo'n huid hebben..
alleen vind ik het wel een beetje overdreven :) laag over laag over laag enz

is al die make-up trouwens wel goed als je zo'n last hebt vn acné...?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:58

Ik zie vooral een vreselijk onzeker meisje dat zichzelf een houding aangemeten heeft om dit te verbergen. Vind het erg knap van haar dat ze zo open en bloot met haar acne in beeld durft te komen, kan me voorstellen dat je je daar enorm rot over kunt voelen.

Ik vind het wel een erg knap meisje en hoewel de acne best heftig is, heeft ze een mooi gezichtje en heel mooi haar. Zonde dat ze zichzelf zo dichtplamuurt, terwijl ze met wat subtielere make-up ook zeker haar sterke punten kan benadrukken en evt. de acne wat kan verbergen :)

Hopelijk gaat ze ooit inzien dat schoonheid van binnen uit moet komen en niet afhangt van make-up en een typetje :(:)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:59

Ik vind dat ze er mooi uit ziet zonder al die make up, dus ik begrijp het niet zo goed.
Ze heeft een ontzettend mooi gezicht. En verder lijken al die spullen inderdaad niet aan bij te dragen, sommige dingen zijn echt verstoppend.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:04

Passowa schreef:
ik schrok echt hard :=
arme meid :(:) ik zou ook smeren moest ik zo'n huid hebben..
alleen vind ik het wel een beetje overdreven :) laag over laag over laag enz

is al die make-up trouwens wel goed als je zo'n last hebt vn acné...?

Lijkt me niet, je huid word zo alleen maar vetter en je porien gaan dicht zitten waardoor de acne alleen nog maa erger word ;)

Vind trouwens wel dat ze het mooi doet ! Als je hier sommige meisjes ziet lopen zie je echt hoe nep het is.
Denk wel dat al die make-up veel geld kost !

Met modellen is dit overgens ook zo, met make-up zijn ze mooi en willen vele op ze lijken. Maar zonder zien ze er heel anders uit om het netjes te houden ! :)

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 20:55

Daarom vind ik het stiekem best leuk om beroemden zonde rmake-up te zien; blijken het toch mensen te zijn :D

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 23:55

Heb jij je masker op :)ddd ownee, het is je kraaie kop :+

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 10:55

Wat een mooie meid is dat zeg! Die ogen ook, wauw!
Ik snap best dat je het wilt camoufleren .. Het hoeft niet bij te dragen aan de puistjes.
Aan het einde van de dag goed schoonmaken, crème erop ..

Ik denk dat heel weinig mensen zelfverzekerd genoeg zijn om er NIKS aan te doen ..

Ze zegt zelf dat het minder geworden is, en ze heeft het ook op haar rug? Waar ze geen foundation smeert?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 10:59

Zo, ik had echt niet verwacht dat ze zoveel make-up op had!
Het zag er best natuurlijk uit en niet als een dikke plamuurlaag.
Echt respect dat ze zich zonder make-up durft te laten zien en rot van die acne.
Acne is heel vervelend, mijn pa heeft het vroeger héél erg gehad.
Zijn gezicht (eigenlijk hele lichaam) zit nu onder de littekens, waarvan vriendinnetjes vroeger aan mij vroegen of het brandwonden waren :=

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:11

Ik vind het heel knap dat ze zichzelf zo goed op kan maken. Ik begrijp ook helemaal waarom ze het doet. Schoonheid komt van binnen uit, maar ondertussen wordt je toch door iedereen op je uiterlijk beoordeeld, zo werkt het nu eenmaal op deze wereld. Ik had precies hetzelfde gedaan denk ik. Ik vond het opvallend om te zien hoeveel zelfverzekerder ze zich voelt op het filmpje als ze haar make up op heeft. Nou, prima dan toch? Alle respect dat ze dit filmpje heeft gemaakt en op Youtube heeft durven zetten. +:)+

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:18

Ik vind het echt knap dat ze zich zo bloot geeft. Van haar make-up kunsten kunnen de meeste nog wat leren! Inderdaad verstopt ze wel lekker haar porien zo, maar als je zo'n huid hebt...

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:23

Die wil je niet in daglicht zien.. volgens mij zie je zoooo erg dat ze zoveel foundation op heeft! :oo

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:29

WOW..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:30

Volgens mij ook, in het begin van de video niet maar einde zie je de laag duidelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:47

Sabinee__ schreef:
Wat een mooie meid is dat zeg! Die ogen ook, wauw!
Ik snap best dat je het wilt camoufleren .. Het hoeft niet bij te dragen aan de puistjes.
Aan het einde van de dag goed schoonmaken, crème erop ..

Ik denk dat heel weinig mensen zelfverzekerd genoeg zijn om er NIKS aan te doen ..

Ze zegt zelf dat het minder geworden is, en ze heeft het ook op haar rug? Waar ze geen foundation smeert?

precies, zoiets ontstaat echt niet alleen maar door Make-up, maarja. De make-up is natuurlijk niet écht goed.
Maar ik snap het wel...

En mensen die zeggen dat ze haar ' net zo mooi' vinden zonder make-up.... Tja. Geef toe, als je zo iemand op straat tegen komt is het eerste echt niet wat je denkt ' goh, wat een knappe meid' hoe banketstaaf dat ook is (zat de wereld maar zo in elkaar.....)

En die reacties van die kerels onder het youtube filmpje vind ik helemaal om te janken :o

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 15:54

Ik vind het vooral erg voor dr, dat ze zo onzeker is zonder al die make up.
Ja, ik heb dr gezicht gezien zonder, dus ik snap ergens best wel waarom.. Maar kan me niet voorstellen, dat al de make up goed is voor dr acne..

Toen ik een jaar of 15 was, had ik ook veel last van acne, ook op m'n rug helaas. Ondertussen ben ik 22jaar.. En ik heb nog nooit make up gebruikt. Ik gebruik geen mascara, geen eye liner, geen lippenstift.. Ik ga er natuurlijk niet om liegen, ik heb zowel in m'n auto als in m'n badkamer een camouflagestiftje liggen, die gebruik ik wel soms. M'n acne is ondertussen helemaal verdwenen -met dan aan m'n moeder, die duwde m'n hoofd regelmatig in een stomer en ging me dan te lijf met een pincet (ja, ik ben litteken-vrij!)- al heb ik natuurlijk af en toe wel eens een vreselijk irritante puist.. Maar daar heeft iedereen wel eens last van, denk ik dan. Als het weer zo ver is, probeer ik er gewoon zo veel mogelijk af te blijven. Zolang ik binnenshuis blijf, kom ik er ook niet met m'n camouflagestift aan, hoe meer je je poriën sluit, hoe erger het wordt.

Als ik haar was, zou ik af en toe een bezoekje aan de zonnebank brengen. Droogt haar acne van uit, en gaat het normaal ook minderen. Ik vind het wel zielig voor dr, ze heeft het echt héél erg.. Maar om nou zo alles te gaan verstoppen, lijkt me ook niet leuk. Kan me voorstellen dat als ze naar een club gaat, een hele hoop jongens van zich moet afslaan.. Tot ze er eentje mee naar huis neemt, en die haar 's ochtends zonder al die make up ziet.. En da's niet gemeen bedoeld, maar.. Eum.. Voorbeeldje?

Ik ken een heleboel meisjes van vroeger op de manege. Toen waren ze een jaar of 12-15.. Ondertussen zijn we 4 jaar verder, en je herkent ze gewoon niet meer. Gezicht geplamuurd met bruine creme, mascara van hier tot ginder, haar gestijld/gekruld/gekleurd/... En dat vind ik afschuwelijk, ze zijn helemaal niet meer zichzelf.. Ik vind het echt zonde. Als ik iemand leer kennen, ziet die me meteen zoals ik ben. Ik hoef 's ochtends niet een uur vroeger op te staan dan hem om me op te maken, en als ik thuis kom van een nachtje stappen moet ik niet eerst een half uur alle troep van m'n gezicht te schrapen. Ik droog m'n haar niet eens met een haardroger, laat staan dat ik er krullen in draai.. Is toch allemaal niet nodig? Tuurlijk, iedereen wil er goed uit zien, ik ook. Ik loop ook graag rond in een schone broek en een leuk truitje, en ik kom ook niet buiten met ongekamde haren. Maar IK breng maar een half uurtje per dag door in de badkamer, en ben helemaal blij met mezelf. Ik ben wie ik ben, en zo moeten ze me maar nemen ook. Nee, mezelf zo opmaken, da's niks voor mij.

Ik vind het echt jammer voor dr. Ze heeft onwijs gave ogen, en een hele leuke mond. Maar helaas voor haar kijkt de wereld veel verder, en mag je tegenwoordig geen puistjes meer hebben. Hopelijk voelt ze zich op een dag goed in dr vel, gewoon hoe ze is. Al kan ik me wel voorstellen dat dat niet zo makkelijk is, begrijp best dat ze zich rot en onzeker voelt.

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 16:05

BraveSpots schreef:
Oef, herkenning hier.

Toen ik jaartje of 13/14/15 is het bij mij ook zo erg geweest. Heb er nooit een drama van gemaakt, maar fijn kon je het ook niet noemen.
Ik vraag me ook af als de make-up er niet aan bijdraagt?

Ik ben der nu (20) nog niet vanaf, maar het is wel gereduceerd tot 5 procent van wat het ooit was gelukkig.

Edit: Best triestig eigenlijk als je bedenkt dat dit echt een masker is dat ze nooit kan/wil afdoen. Ik ben blij dat ik zoiets nooit heb gedaan of me genoodzaakt voelde om zoveel lagen make-up te dragen.

Zelfde hier, ik had er ook ontzettend veel last van, ook op m'n rug. Blij was ik er niet mee, maar ook nooit een drama van gemaakt. Ondertussen is het volledig weg, al heb ik natuurlijk wel af en toe last van inbrekers |o En als je die dan uitmoord, komen er natuurlijk meteen 3 op z'n begrafenis, hahaha. Ik ben ook blij dat ik me nooit genoodzaakt heb gevoeld me zo achter make up te verstoppen, je probeert natuurlijk het ergste wel te camoufleren (lees: bepoederen met wat bruine poeder, that's it), maar uiteindelijk.. Ik ben wie ik ben. En daar schaam ik me voor geen meter voor.