hahaha ik heb hier met verbazing zitten kijken wat grappig en een diep respect voor het paard hoor ik denk dat de mijne niet rustig was blijven staan
Diskwalificatie of wat meer tijd. Ik zou het wel weten Hij ligt er bijna alsnog af doordat alle mensen roepen
Haar rechterbeen zit volgens mij nog vast in de stijgbeugel, die dus over het zadel aan de linkerkant nu hangt. Maar lenig gedaan hoor .
Zilfstar schreef:Mette schreef:Dat paard blijft ook echt helemaal stilstaan Baasje zit, hoppa daar gaan we weer Ja idd... zo van: Maak je niet druk, dit repeteren we wekelijks... zoniet vrijwillig dan wel onvrijwillig... heel knap gedaan!
Jeetje wat een ontzettend braaf paard! Geweldig, op het moment dat zij weer terug in het zadel zit gaan ze weer gewoon verder Maar het lijkt op dit filmpje inderdaad wel als of ze vast zit met een voet?
En wat leuk dat ze het paard ook zo uitbundig beloont omdat hij zo braaf is! Buiten dat, ik was er nooit meer opgekomen.
En t publiek blijft maar gillen, knap dat hij er weer op klimt maar ook goed van het paard dat hij stil bleef staan haha!