Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die mensen hebben echt een paar steekjes los! 
Sjoef_Habibi schreef:Ik heb laatst deze documentaire gezien op belgennet, het is een Zweedse identieke tweeling waarvan eentje een of andere zeldzame psychische stoornis had en het projecteerde op de ander. Na 2 dagen cel zitten heeft ze een man dood gestoken en ging ze er vandoor en sloeg ze zichzelf voor d'r harses met een hamer en sprong van een viaduct van 12 meter, dat heeft ze ook overleeft, de ander leeft ook nog. Echt heeeeeeeeeeeeeeel ziek.
Sjoef_Habibi schreef:Ik heb laatst deze documentaire gezien op belgennet, het is een Zweedse identieke tweeling waarvan eentje een of andere zeldzame psychische stoornis had en het projecteerde op de ander. Na 2 dagen cel zitten heeft ze een man dood gestoken en ging ze er vandoor en sloeg ze zichzelf voor d'r harses met een hamer en sprong van een viaduct van 12 meter, dat heeft ze ook overleeft, de ander leeft ook nog. Echt heeeeeeeeeeeeeeel ziek.
Gini schreef:Sjoef_Habibi schreef:Ik heb laatst deze documentaire gezien op belgennet, het is een Zweedse identieke tweeling waarvan eentje een of andere zeldzame psychische stoornis had en het projecteerde op de ander. Na 2 dagen cel zitten heeft ze een man dood gestoken en ging ze er vandoor en sloeg ze zichzelf voor d'r harses met een hamer en sprong van een viaduct van 12 meter, dat heeft ze ook overleeft, de ander leeft ook nog. Echt heeeeeeeeeeeeeeel ziek.
Heette dat niet folie à deux? Dus dat de moordende zus dat "opgedragen" kreeg van de andere.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gedeelde_p ... e_stoornis
ze hebben nu ook contact met elkaar. Wat ook echt vreemd is dat ze op het moment na het snelweg geren geen een keer vroeg hoe het met haar zus ging die in het ziekenhuis lag en hoe ze zich ook gedroeg, echt vreeeeeeeeeeeemd gewoon.