Mensen die erg met make-up bezig zijn, zouden ook haar andere filmpjes eens moeten zien
Clairetjuhz
Geplaatst: 30-07-10 12:16
ahahahaha. Een geweldig filmpje! Ik verveel me nu toch dood dat doet me toch wel erg de aandacht trekken het na te doen. Ik heb ook zo'n blonde pruik Alleen geen nepwimpers. hmm gaat diep nadenken en zometeen douchen en gaat het daarna misschien toch maar proberen
Geen zin om dat te halen Ik heb al erg lange wimpers van mezelf dus als ik er 8 verschillende overheen haal lukt het ook wel Verder heb ik alle spullen. Als het is gelukt plaats ik wel een foto
Ik kan het helaas niet filmen hoe ik me opmaak dat kan niet met mijn wabcam. Ik kan helaas vanafond pas een foto maken omdat ik geen kabeltje heb voor mijn telefoon. Eerst even kijken of het lukt. Kijkt in de kledingkast zou een roze broek roze schoenen en een roze shirt barbie genoeg zijn? ik ga nu douchen en dan opmaken kijken of het lukt! Blijven jullie maar in spanning wachten tot vanafond op barbie claire
Ik zal wel foto's maken van elke stap. Rond 5 uur zal mijn moeder thuis zijn via haar telefoon kan ik de foto's wel op de computer zetten dus nog even wachten Er komt zometeen eerst een vriend langs daarna ga ik me opmaken. Ik ga niet buiten als barbie lopen De make-up en kleding en nagellak en pruik ligt klaar. Nog even geduld en dan kunnen jullie lachen
Het is me uiteindelijk toch nog gelukt! Niet perfect maar met een zwarte plastic legging en roze jurkje en de pruik en make up leek het net echt! ben nu de foto's aan het uploaden zoals beloofd.
Laatst bijgewerkt door Clairetjuhz op 30-07-10 22:56, in het totaal 2 keer bewerkt
Geniaal dat je dat hebt gedaan , is dat een pruik ? want dat is echt niet te zien.
Clairetjuhz
Geplaatst: 30-07-10 23:02
Dankjewel Ik ben er maar een half uurje mee bezig geweest met elke keer op en neer rennen van beneden naar boven kijken naar de volgende stap Ja het is een pruik van echt haar had mijn moeder nog van een hoerenfeestje
Halleluja Kheb zelf opl. Visagie gedaan maare hier moet ik ook eventjes op oefenen vooral bij mezelf dat vind ik nog het moeilijkste En zeer zeker dat ze hier langer op geoefend heeft, nepwimpers bij jezelf opbrengen echt correct is moeilijk