bijzonder. Zo zouden alle kinderen op moeten kunnen groeien. Hoeft niet eens een paard te zijn, maar gewoon een dier dat rekening met hen houdt, waar ze veel van kunnen leren en wat onvoorwaardelijk van ze houdt. Geweldig, wordt hier helemaal warm van vanbinnen...
Juut
Geplaatst: 15-06-10 21:31
Wat een leuk stel; kind helemaal blij, en pony harstikke voorzichtig zelfs als kind in zn oog prikt
Jeetje wat een lief diertje zeg hoe voorzichtig die met het meisje om gaat. Vind dat ze een hele goeie band hebben samen, heb met plezier het hele filmpje gekeken!
Wat een leuk stel zo samen! Die band die ze hebben is echt bijzonder. Lief om te zien! Vind het wel een beetje gevaarlijk, maar zo te zien is de pony echt erg braaf!
meisje geeft met haar stokje wel eens aanwijzingen. verder denk ik innd van achter de camera. meisje geeft ook 1x commando om te liggen, maar ze gaat niet aan de kant.. pony wacht even. meisje denkt. ooh ja. moet aan de kant.. en pony gaat aan de kant.. erg lief.
gouden pony. *maar meisje waardeerd dat ook erg.* moet van beide kanten komen he
Wat een heerlijk pony en wat een prachtig duo die twee! Geweldig voor dit meisje dat ze zo kan omgaan met de paarden, en wat een schat van een pony, hij past echt zo goed op haar! WAUW!
Ik heb regelmatig contact gehad met de eigenaresse, d'r pony (genaamd Karin) heeft ze gekocht terwijl het dier aan vreselijk vond. Na lang lang lang werken aan hun relatie zijn ze dikke maatjes geworden. Helaas heeft haar oma, als ik me dit goed herinner, de pony teruggenomen en het dier staat nu voor grasmaaier te spelen. Eigenaresse heeft het er uiteraard moeilijk mee gehad, maar wat doe je eraan....
Even ontopic, de cameravrouw geeft inderdaad meerdere commando's, desondanks is het leuk om te zien hoe zo'n kleine spruit zich bezighoud met de pony en het zo leuk vind
Martine_m
Geplaatst: 25-06-10 00:58
levens gevaarlijk... Spijt me zeer maar ik kan er echt niet bij dat je zo'n jong kind blootsteld aan toch echt wel behoorlijk wat gevaar... Heel erg leuk dat een paardje dit soort dingetjes kan enzo.. leuk aangeleerd maar het blijft een paard... Ik zou er niet eens bij na willen denken wat er in allemaal fout zou kunnen gaan... Daarnaast zie ik momenten waarop de pony in zijn lichaamstaal absoluut geen ontspanning laat zien. Ik zie een kind met een cap die niet goed zit: wederom eerder gevaarlijk dan verstandig. Ik zie een kind wat met een stokje tegen de benen van het paard "tikt" om het te laten knielen, vind ik ook niet prettig over komen. Erg leuk een paard wat voetjes geeft maar kind staat er pal voor.. net als met stijgeren.. en zo kan ik nog wel even door gaan... ik word hier echt niet vrolijk van... er zijn zoveel profesionals die werken met paarden en zo hard streven naar veiligheid...
sorry dat ik zo'n spel breker ben.. maar ik snap het niet....