Website Beoordelen! ***

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kayleighdn

Re: Website Beoordelen! ***

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:30

Zou jij het een compliment vinden als jou site kinderachtig genoemt word???

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:31

TS Je kan ook penny zijn zonder dat je roze strikjes in je pony zijn manen knoopt ;) Je hoeft geen penny te zijn als je wel strikjes in zijn pony zijn manen knoop.

Ontopic: Er staan wel vrij veel spel fouten in probeer daar op te letten :).

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:32

Jusi schreef:
Hoi, je site is al een heel stuk opgeknapt! Goed dat je hebt geluisterd naar de toips in het andere topic. Er staan nog wat spelfoutjes is, en nog wat kleine dingen (die Vjestagirl al grotendeels aanhaalt), maar je hebt hem al een stuk opgeknapt!

Probeer ook in dit topic iets netter te blijven. Vjestagirl bedoelt niet dat pennymeisje een compliment is, maar dat het een compliment had kunnen zijn omdat je niet wist wat het betekende - straks was het wel iets aardigs en was het bedoeld als compliment.

Zou jij het een compliment vinden als jou site kinderachtig word genoemt??

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:33

judith370 schreef:
TS Je kan ook penny zijn zonder dat je roze strikjes in je pony zijn manen knoopt ;) Je hoeft geen penny te zijn als je wel strikjes in zijn pony zijn manen knoop.

Snap jij het dan nog wat ze ermee bedoelt?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:34

kayleighdn schreef:
Jusi schreef:
Hoi, je site is al een heel stuk opgeknapt! Goed dat je hebt geluisterd naar de toips in het andere topic. Er staan nog wat spelfoutjes is, en nog wat kleine dingen (die Vjestagirl al grotendeels aanhaalt), maar je hebt hem al een stuk opgeknapt!

Probeer ook in dit topic iets netter te blijven. Vjestagirl bedoelt niet dat pennymeisje een compliment is, maar dat het een compliment had kunnen zijn omdat je niet wist wat het betekende - straks was het wel iets aardigs en was het bedoeld als compliment.

Zou jij het een compliment vinden als jou site kinderachtig word genoemt??

Maar jij wist niet wat het betekende. Wat nou als Penny achtig had betekend dat het een geweldig mooie website was, die direct in de Penny moest vanwege alle geweldige tips? Dan was jij heel boos geworden op iemand, terwijl ze je juist een compliment heeft gegeven.

Anoniem

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 06:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Vjestagirl noemde je site penny omdat er msn taal was gebruikt, je had veel smileys, en sommige info klopte niet. Dan word het aardig penny. Dat betekent niet dat ik je site nu niet goed vind, nu je het verbeterd hebt :).

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:35

Citaat:
Maar jij wist niet wat het betekende. Wat nou als Penny achtig had betekend dat het een geweldig mooie website was, die direct in de Penny moest vanwege alle geweldige tips? Dan was jij heel boos geworden op iemand, terwijl ze je juist een compliment heeft gegeven.

Maar ik wist wel wat ze met penny achter bedoelde hoor...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:35

kayleighdn schreef:
judith370 schreef:

Snap jij het dan nog wat ze ermee bedoelt?

Penny's zijn eigenwijze, irritante K*t kinderen die denken dat ze alles beter weten, andermans paard uit de wei halen, denken dat ze geweldig veel kennis over paarden hebben maar nog niets weten. Alles wat ze weten komt uit de Penny, die ook barstens vol met onzin staat.

Nou wil ze niet zeggen dat jouw site of jij zo is, maar wel dat het een beetje zo overkomt...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:36

judith370 schreef:
Vjestagirl noemde je site penny omdat er msn taal was gebruikt, je had veel smileys, en sommige info klopte niet. Dan word het aardig penny. Dat betekent niet dat ik je site nu niet goed vind, nu je het verbeterd hebt :).

Heeee ik heb niemands site penny genoemd! Dat was ik niet!

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:36

Ja, ik snap wat ze bedoelt..

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:37

Vjestagirl schreef:
judith370 schreef:

Heeee ik heb niemands site penny genoemd! Dat was ik niet!

dat zeg ik ook niet.. :(:)

Judass

Re: Website Beoordelen! ***

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:38

Sorry domme leesfout :o.

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:38

[/quote]
Snap jij het dan nog wat ze ermee bedoelt?[/quote]
Penny's zijn eigenwijze, irritante K*t kinderen die denken dat ze alles beter weten, andermans paard uit de wei halen, denken dat ze geweldig veel kennis over paarden hebben maar nog niets weten. Alles wat ze weten komt uit de Penny, die ook barstens vol met onzin staat.

Nou wil ze niet zeggen dat jouw site of jij zo is, maar wel dat het een beetje zo overkomt...[/quote]

Ben ik het helemaal mee eens (:

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:39

judith370 schreef:
Sorry domme leesfout :o.

Ok, geeft niet hoor.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:40

Ts, je vraagt om tips en advies, dat krijg je van veel mensen, en dan ga je ze afkatten. Dat snap ik dan weer niet...

Maar goed, ik heb net even gekeken, en vind dat er nog steeds taalfouten instaan. Dat is jammer, dat komt de geloofwaardigheid van het verhaal niet ten goede. Daarnaast vertel je niet veel nieuws, het meeste is al terug te vinden op het internet.
Ik mis ook enkele mooie foto's of leuke plaatjes. Niet teveel, mar gewoon bij elk stukje tekst iets. Dan maakt het tot een prettiger leesbaar geheel.

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:41

En over dat msn taal he, de eerste pagine van home stond eerst " Leuk Dat Je Op Mijn Site Kijkt Kijk "Gerust Even Rond" Maar sommige overdrijven dan dat heel mijn site zo iss..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:41

Het beste is om elke dag de poep en urine uit de stal te halen. Ook de poep uit de wei halen is niet verkeerd. Dan de stal even een beetje opstrooien en bij een dichte stal ook even wat water eroverheen, om de stofdeeltjes die in de stal hangen te verwijderen. Dit hoeft maar een klein beetje te zijn, en als je je paard niet direct op stal zet is water niet nodig. Een te vieze stal is slecht voor de hoeven omdat ze daar rotstraal van kunnen krijgen.

Ook is een liksteen vaak goed voor in de stal omdat paarden mineralen binnen moeten krijgen. Als je brokken met zout bijvoert is het niet nodig. Echter, een liksteen bestaat niet uit alleen zout, maar ook mineralen. Hoewel een steen voor het zout dan niet meer nodig is, kan het voor de mineralen nogsteeds goed zijn.

De stal moet droog zijn, niet tochten, veilig zijn, goede ventialtie hebben en minstens 3,5x3,5 meter zijn. Bij een groot paard is het beter de stal iets groter te maken. Een paard moet in de stal kunnen liggen, zonder gewond of bekneld te raken en moet ook weer makkelijk kunnen opstaan. In of bij de stal moet ook een schone waterbak staan met voldoende water.

In de stal mogen ook geen scherpe randen of uitsteeksels zitten, om verwondingen te voorkomen. Daarnaast moet een stal ook een goede bodembedekking hebben van houtkrullen, stro, hennep, vlas of kokosvezel hebben.

Ik heb jouw stukje over de stal eventjes verbeterd. Als je het nu leest komt het veel minder betweterig over :).

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:42

ik zou toch echt op zoek gaan naar een andere site als ik dit zie, het komt zo NEP over ...
gewoon verzonnen, en er kloppen gewoon stukken niet, en er zijn stukken gekopieerd van andere sites.........

Jilletje

ik vind de kleur erg leuk!!
toch mis ik wel paarden foto's en vind ik je tekst niet echt vernieuwen en leerzaam, het ziet er erg simpel uit en mist wat verdieping in de onderwerpen.
het idee is dus leuk maar nogal 'kinderlijk' (ik weet niet hoe oud je bent) maar mischien kan je er wat mee!

Johanna59

_STS_Angels_ schreef:
Zo heb het nu even bekeken en vind het nogal ''penny achtig'' om de redenen die zwenneke beschrijft. Als ik dit zou lezen (zonder ervaring) zou ik het absoluut niet geloven.
Let ook op je spellings fouten

De pot..............., dat hij zwart ziet!!
Spellings fouten: spel fouten, moet dit zijn.

kayleighdn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-10 16:43

kleinvosje schreef:
Ts, je vraagt om tips en advies, dat krijg je van veel mensen, en dan ga je ze afkatten. Dat snap ik dan weer niet...

Maar goed, ik heb net even gekeken, en vind dat er nog steeds taalfouten instaan. Dat is jammer, dat komt de geloofwaardigheid van het verhaal niet ten goede. Daarnaast vertel je niet veel nieuws, het meeste is al terug te vinden op het internet.
Ik mis ook enkele mooie foto's of leuke plaatjes. Niet teveel, mar gewoon bij elk stukje tekst iets. Dan maakt het tot een prettiger leesbaar geheel.

Ik vraag om hun mening. Maar zeggen dat ik een kinderachtige website heb gemaakt vind ik een beetje tever gaan.. Ik heb ook al eerder gevraagt": ' welke spelfouten dan ' Dus nogmaals mijn vraaag. Ik kat niemand af....

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:43

Je vorige site heb ik niet gezien (of voordat hij was aangepast). Ik geef ook eerlijk toe dat ik niet alles heb gelezen. Ik zie dat je erg je best hebt gedaan, maar ik erger me echt dood aan het woord 'poep' in je stukje over mest. Dat heet mest..................Zo staat het ook boven je artikel, waarom nou in het artikel het woord poep te gebruiken? Staat heel onkundig, maar dat is mijn mening.

En ja, toch nogal wat taalfoutjes, dus daar zou je nog iets aan kunnen doen.

Veel plezier met je site!

Judass

In het begin vond ik het wel msn taal, nu niet meer. Het ging om de hele tekst, niet de eerste zin.

Vjestagirl

kayleighdn schreef:
En over dat msn taal he, de eerste pagine van home stond eerst " Leuk Dat Je Op Mijn Site Kijkt Kijk "Gerust Even Rond" Maar sommige overdrijven dan dat heel mijn site zo iss..

Ja. Maar mensen zien als aller eerste jouw homepage, en dan is msn taal storend.

Wat ik niet snap is dat je nu weer tegen iedereen in gaat, weer onvriendelijk doet tegen mensen... We willen je alleen maar helpen :).