Ayasha schreef:Ik zal dan vast de enige zijn die het niet grappig vind. De meeste dingen zijn ronduit gevaarlijk of respectloos...
Ik vind het ook niet grappig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:Ik vind deze humor nog wel leuk. Beetje hardlopen op de band van de supermarkt; met zijn spijkerlichaam naast bodybuilders. Hij doet niemand persoonlijk pijn en zijn stunts zijn niet zo gevaarlijk als die van Jake Ass.
Ayasha schreef:Caesar schreef:Ik vind deze humor nog wel leuk. Beetje hardlopen op de band van de supermarkt; met zijn spijkerlichaam naast bodybuilders. Hij doet niemand persoonlijk pijn en zijn stunts zijn niet zo gevaarlijk als die van Jake Ass.
en die man die hij het water in schopt? Het worstelen op het rond punt waarbij eentje voor een auto komt...?
JackAss vond ik veel erger. Die deden elkaar echt pijn en deden echt misselijkmakende stunts.
Caesar schreef:Jaa... beetje humor moet kunnen tochJackAss vond ik veel erger. Die deden elkaar echt pijn en deden echt misselijkmakende stunts.
Als ze er zelf mee dood blijven zal me een zorg wezen maar ik zou niet al te sympathiek zijn als iemand mij het water in schopt of voor mijn auto rolt in een worstelpak.......