Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lovelucydan schreef:nou niet dat ik het wil zien ik stuite er per ongeluk op. en stond/zat echt met verbazing te kijken.
ik was eigenlijk aan het zoeken naar hyperflexie (weet niet hoe je het schrijft) omdat dit actueel is.
is ook niet echt goed. net als dat walking tensee horse, dat is echt heel vaag, hoe leer je je paard dat in godsnaam aan?ik moet je eerlijk zeggen dat ik bijna nooit dit soort topic zie op bokt.
joyfordogs schreef:zijn jullie nooit naar een wedstrijd geweest en heb je nooit staan kijken bij het losrijden?
Ik verbaas je dat je schrikt van deze beelden, niet dat ik dit gedrag goedkeur hoor, maar nieuw is het totaal niet voor me.
hopelijk geen tenessee walker filmpjes, het is zo'n leuk ras die door die stomme filmpjes uit amerika, een heel ander beeld geven!
Dat zijn "gelukkig" uitzonderingen, er zijn gelukkig inmiddels een heleboel mensen die wel prettig met hun dieren omgaan.
ietjelover schreef:heb ook nog zo'n filmpje
sorry als dit iemand van bokt is maar vondt het te erg!
http://www.youtube.com/watch?v=DY6X9z150ZI&feature=channel
__Robijn__ schreef:ik snap nooit waarom iedereen altijd zo moeilijk gaat doen, je kunt het toch niet oplossen. Die mensen die het doen zien toch niet wat ze verkeerd doen............. je kunt het 1000 x plaatsen en nodeloze discussies voeren, maar wat schiet je er mee op? gaan de mensen het er minder om doen? Nee....
rockwitch schreef:__Robijn__ schreef:ik snap nooit waarom iedereen altijd zo moeilijk gaat doen, je kunt het toch niet oplossen. Die mensen die het doen zien toch niet wat ze verkeerd doen............. je kunt het 1000 x plaatsen en nodeloze discussies voeren, maar wat schiet je er mee op? gaan de mensen het er minder om doen? Nee....
Maar als iedereen zegt je kan er niks aan veranderen, veranderd er nooit wat.
Ook al bereik je maar 1 iemand die ook zo rijdt en die denkt van oeps ja ze hebben gelijk, dan heb je toch al weer iets bereikt.