worlds smallest pony, erg zielig dit...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 17:39

Ik geloof dat dit Tinkerbell is, de kleinste mini met dwerggroei idd. Verschrikkelijk om te zien idd, ik zou die kinderen wel wat aan kunnen doen, die krijgen geen respect voor dieren mee van hun ouders, walgelijk.

Polly_

Re: worlds smallest pony, erg zielig dit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:04

Bah wat een akelig filmpje, heb met de pony te doen...

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:06

Wat naar voor die pony zeg.. Die eigenaars zouden echt beter moeten weten!

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:57

Bah wat vreselijk zeg! Wat zijn er toch erge mensen in deze wereld. Als er niet zo'n ophef over was, en iemand had dat beestje gewoon lekker voor zichzelf gehouden en verzorgd, weet ik zeker dat het een leuk beessie zou zijn!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:29

Barmat schreef:
Ik geloof dat dit Tinkerbell is, de kleinste mini met dwerggroei idd. Verschrikkelijk om te zien idd, ik zou die kinderen wel wat aan kunnen doen, die krijgen geen respect voor dieren mee van hun ouders, walgelijk.

De pony heet Thumbelina, en dit filmpje heeft al eerder op bokt gestaan.

http://www.worldssmallesthorse.com/

Zie voor eerdere commentaren op dit filmpje: [LN] Kleinste paardje ter wereld word gepest.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:35

Sneu, kon dat beestje maar hierheen komen.
Vreselijk om zo'n beestje zo neer te zetten als een attractie, vind je het gek dat ze zo om zich heen bijt. Arm dier :(:)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:58

Als je in het eerder door mij genoemde topic kijkt, zul je zien dat het dier wel vaker wordt tentoongesteld, en dit ook leuk vindt. Maar een dier heeft ook weleens zijn dag niet, kunnen jullie je dat voorstellen?
De box waarin dit dier staat is groot genoeg dat het dier in het midden kan gaan staan en zo niet aangeraakt kan worden. Een dier dat zo wordt belaagd kan twee dingen doen: zich afsluiten en op de prikkels reageren. En dit laatste doet ze. Thumbelina heeft in dit filmpje duidelijk haar dag niet.

De ouders van de kinderen kun je niet kwalijk nemen dat ze niet ingrijpen, helemaal niet als zij dergelijk gedrag van de pony niet als dat kunnen inschatten wat het is: namelijk irritatie. Een verkeerde interpretatie van dit gedrag kan het heel goed als spelen uitleggen....

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 14:10

Cassidy schreef:
De box waarin dit dier staat is groot genoeg dat het dier in het midden kan gaan staan en zo niet aangeraakt kan worden.

Dus, het paard moet zelf maar denken; "bah, ik wil even niet aangeraakt worden. Laat ik de hele dag maar even in het midden van mijn boxje gaan staan"
Echt flauwekul deze zin. Ja, sorry hoor. Maar T paardje moet ook gewoon een stukje privé hebben. Zo is ze gewoon een levende attractie die inderdaad vreselijk geïrriteerd lijkt. Als de mensen waardoor ze tentoon word gesteld ook maar iets om haar geven laten ze dr toch gewoon even ergens staan waar ze niet constant door die kleine irritante handjes word aangeraakt. Het kan me niet zoveel schelen of ze t vaak/ soms wel leuk vind. DIT is stress verwekken.
Je kan wel zeggen "kan je je dat voorstellen? dat het paardje op dit filmpje een slechte dag heeft" ( wel heel toevallig, maar agh, laat ik het dan maar gewoon aannemen) kunnen zei die dit zeggen zich dan ook voorstellen dat dit paardje deze dag dan misschien wel eens even een dagje vrij heeft verdient?
Kom op he, als mijn paard zijn dag niet heeft ga ik haar toch ook niet belagen met allemaal kinderen die niet weten hoe en wat ze bedoelt. Deze kindjes kunnen er dan wel niks aan doen dat ze dat niet weten of aanvoelen en de ouders misschien ook wel niet. Maar degenen die haar tentoonstellen/ eigenaren horen wél beter te weten.

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 16:49

Naja zeg!! paard vind niet zo leuk volgens mij!!

jetla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 16:51

_Suus_ schreef:
Stiekem hoopte ik dat zoon meisje hard in der hand wer gebeten
dan kon ik lachen
:=

Ik ook *D

hafjesliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:29

idd arm diertje |( :(

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:06

Die ouders hadden die kinderen gewoon terug moeten trekken.
Wat weten die kinderen nou van lichaamstaal af van een pony?
Zelfs die moeder aait de pony.
Geef haar maar een trap onder dr Re*t dan!!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:37

Ik hoopte echt van trap een keer flink of bijt even, maar aan de ene kant.. die pony kan ook gewoon in het midden blijven staan eten, nergenns last van!:Y

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:42

dit is thumblina .. dit is idd niet fijn voor hem ..

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 21:59

Femke16 schreef:
Cassidy schreef:
De box waarin dit dier staat is groot genoeg dat het dier in het midden kan gaan staan en zo niet aangeraakt kan worden.

Dus, het paard moet zelf maar denken; "bah, ik wil even niet aangeraakt worden. Laat ik de hele dag maar even in het midden van mijn boxje gaan staan"
Echt flauwekul deze zin. Ja, sorry hoor. Maar T paardje moet ook gewoon een stukje privé hebben. Zo is ze gewoon een levende attractie die inderdaad vreselijk geïrriteerd lijkt. Als de mensen waardoor ze tentoon word gesteld ook maar iets om haar geven laten ze dr toch gewoon even ergens staan waar ze niet constant door die kleine irritante handjes word aangeraakt. Het kan me niet zoveel schelen of ze t vaak/ soms wel leuk vind. DIT is stress verwekken.
Je kan wel zeggen "kan je je dat voorstellen? dat het paardje op dit filmpje een slechte dag heeft" ( wel heel toevallig, maar agh, laat ik het dan maar gewoon aannemen) kunnen zei die dit zeggen zich dan ook voorstellen dat dit paardje deze dag dan misschien wel eens even een dagje vrij heeft verdient?
Kom op he, als mijn paard zijn dag niet heeft ga ik haar toch ook niet belagen met allemaal kinderen die niet weten hoe en wat ze bedoelt. Deze kindjes kunnen er dan wel niks aan doen dat ze dat niet weten of aanvoelen en de ouders misschien ook wel niet. Maar degenen die haar tentoonstellen/ eigenaren horen wél beter te weten.

Ja, dit vind ik ook! Ook al heeft ze een slechte dag, dan nog is dit zeker geen geschikte box. Overigens vind ik dat de ouders wel genoeg hersens moeten hebben om te kunnen zien dat het dier het niet fijn vindt. Bijten is over het algemeen een vrij duidelijk signaal.

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:20

Hier moeten ze ene straf op uitgeven!

Die arme pony en inderdaad als hij een keer raak schopt of bijt dan is het zijn schuld en krijgt
het op zijn flikker. ZIELIGG

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 11:12

Femke16 schreef:
Cassidy schreef:

Je praat idd naar de 18 jaar die je nog jong bent. Thumbelina is ambassadrice voor een organisatie die geld ophaalt. Veel geld ophaalt. Misschien weten degenen die haar tentoonstellen en de eigenaren precies wat er op dat moment in haar omgaat. Maar als de allmighty Dollar moet rollen, doen ze - niet alleen in Amerika - weleens vaker dingen die het daglicht niet kunnen velen...daar kun je het mee eens zijn, of niet....grow up!