Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abeltje77 schreef:ze maken fout op fout op fout. Die eerste hadden ze uit moeten laten razen. Die proberen ze nu te pakken aan de leidsels, beest valt half om, en valt daardoor op het andere paard wat vervolgens op hol slaat. Dan probeert iemand dát paard te stoppen, en kantelt het karretje. enzenzenz.
aardbeitje_ schreef:Het maakt niet zoveel uit wat er nu precies gebeurd Abeltje77, het gaat erom dat er fouten gemaakt zijn.
Ze hadden het paard inderdaad moeten laten uitrazen, maar als je luisterd hoor je dat de omroeper dat ook wilt. Die roept constant: wees stil, hou het paard aan de buitenkant, haal de andere paarden weg etc.
Helaas zijn de omstanders eigenwijs.
edit; typo
Abeltje77 schreef:aardbeitje_ schreef:Het maakt niet zoveel uit wat er nu precies gebeurd Abeltje77, het gaat erom dat er fouten gemaakt zijn.
Ze hadden het paard inderdaad moeten laten uitrazen, maar als je luisterd hoor je dat de omroeper dat ook wilt. Die roept constant: wees stil, hou het paard aan de buitenkant, haal de andere paarden weg etc.
Helaas zijn de omstanders eigenwijs.
edit; typo
Wie zegt dat het wat uitmaakt? Ik maak een opmerking, en iemand zegt dat die niet klopt. Het klopt wel, en dat wil ik alleen even aangeven.
Bizzybijtje schreef:Naomi_unique schreef:Pff dit filmpje had ik nog niet gezien, wat een rampwedstrijd idd.
Maar waarom hielden ze het paard wat aan het einde viel tegen de grond? Want het lijkt alsof die nog wel op kon staan.. Maar ik ben nu wel benieuwd wat er dan verder met dat laatste paard is gebeurd.
Vraag ik me ook af.
Had het iig nog niet gezien...

Abeltje77 schreef:pharagirlke schreef:Mensen wat doet het er toe, ze had gelijk, ik dacht dat ie toen ie tussen wand en kar ging ook al de kar mee had maar toen ik opnieuw keek zag ik dat dat niet zo was. Vandaar dat ik me vergist had. Abeltje heeft gewoon gelijk en dat mag ze ook zeggen.
Tnx girl