Wat een geweldige pony.. :P

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:45

Bepaalde kinderen met dieren, daar word je inderdaad niet vrolijk van. Er zijn gelukkig ook kinderen, die er anders mee omgaan, maar ze zijn in de minderheid, helaas... ;(

Ik word hier ook niet vrolijk van, eerlijk gezegd. Het ligt zo duidelijk aan die kinderen zelf. :\
Pony's worden compleet verziekt en ik vind het super dat die beesten nog zoveel pit tonen en de strijd nog niet opgegeven hebben blijkbaar. Ik hou erg van dieren met zo'n karakter. Die laten tenminste nog zien wat ze denken over degenen die er op zitten. En terecht. Jammer alleen dat er waarschijnlijk niets, maar dan ook niets mee gedaan wordt....... Ja, de bekende mep en schop, zoals sommigen hier al aangeven. Tja, dan ben je lekker bezig. Kijk eerst naar jezelf. Een paard gedraagt zich niet voor niets zo. Ook deze pony's niet. ;(

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:01

Dat ene meisje zit heeft ook totaal geen balans en goede zit. Klappert de hele tijd in dat zadel... dan hoeft die pony maar 1 keer z'n hoofd naar beneden te doen en een beetje op de rem te gaan (dat trucje kent ie aardig goed trouwens :D ) en ze ligt er al af

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:07

Daarom zeg ik ook dat die pony's zich niet voor niets zo gedragen. Ze belasten die beestjes op de verkeerde manier en eerlijk gezegd zie ik aan de houding van de pony's al mijlenver van tevoren wat ze gaan doen :+ . Hun hele lichaamstaal veranderd, hun blik veranderd, een zwiepende staart zie ik ook zo nu en dan.....

Deze pony's hebben last van deze ruitertjes en een pony met een nog puur en eerlijk karakter, zal daar zeker op reageren. Hecht daar waarde aan!!! Ik erger me enorm aan mensen die het meteen bij de pony's zoeken en niet bij de ruiters. Nee, draai het altijd om! Een paard kan trouwens ook last hebben van verkeerd harnachement, wat benadrukt wordt bij een verkeerd zittende ruiter. Grappig hoor!!! :(

x_Rebecca

Re: Wat een geweldige pony.. :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:11

Dat dat kind nog nooit dr neus heeft gebroken....
Ze valt echt elke keer zo ongeveer recht op dr snufferd :').

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:13

Geweldig. _O- Ook elke keer op dezelfde manier. :')

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 11:17

Haha geweldig

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 10:13

Haha, ik vind het wel grappig hoor.
Wat mij betreft moeten alle kinderen op zulke pony's leren rijden. :D

En dat ze elke keer vallen, er staat nergenst dat dit in 1 dag tijd is opgenomen, dus daar kun je niet over oordelen.
Bitjes ga ik ook niks over zeggen, wat voor de een fijn is, kan voor een ander totaal niet werken en andersom.

Tja, en een pony die z'n rug bol maakt, en z'n hoofd naar beneden toe, vergis je niet dat is knap lastig uit te zitten. Als ik de poown van m'n nichtje naar stal moet brengen van de wei, ga ik er ook wel eens even op. Nou als die dat leuke geintje uithaalt moet ik ook alle zeilen bijzetten hoor. ;)

Maar het zijn nu eenmaal kinderen, en met vallen en opstaan komen ze er wel. Niemand is perfect, maar ik zie hier wel de spirit van blijven proberen. Nergenst word echt geweld op die pony's toegepast, ze zien er goed verzorgd uit, nee wat mij betreft blijven deze kids lekker door leren. :)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 21:39

Ik vind het een heerlijk filmpje. De kids zijn wel volhouders.

Ik denk niet dat de pony's echt zo'n last van ze hebben. Of bang zijn. Dan zouden ze wel hard wegrennen als ze de mogelijkheid kregen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:28

Heike schreef:
Ik vind het een heerlijk filmpje. De kids zijn wel volhouders.

Ik denk niet dat de pony's echt zo'n last van ze hebben. Of bang zijn. Dan zouden ze wel hard wegrennen als ze de mogelijkheid kregen.

_/-\o_

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:35

grrr dat in die mond geruk daar erger ik me al voor,
en dat ekelige grazen na een sprong hoezo de pony heeft geen opvoeding wel voeding haha.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:39

ze heeft in iedergeval haar valbewijs :Y)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:46

mariz schreef:
Ze heeft niet echt een vaste zit, ze vind het volgens mij ook allemaal wel grappig.

Je zou toch verwachten dat ze op den duur weleens heeft geleerd te blijven zitten maar de pony hoeft er niet eens zoveel moeite voor te doen := (en hij krijgt nog een beloning ook nog, lekker vers gras _O-)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 22:47

Miss_Malfoy schreef:
Tja, en een pony die z'n rug bol maakt, en z'n hoofd naar beneden toe, vergis je niet dat is knap lastig uit te zitten. Als ik de poown van m'n nichtje naar stal moet brengen van de wei, ga ik er ook wel eens even op. Nou als die dat leuke geintje uithaalt moet ik ook alle zeilen bijzetten hoor. ;)

Ehm, zo'n bok is juist het makkelijkst uit te zitten van alle manieren waarop een paard je eraf kan werken :=

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 07:48

Haha, dat meisje ligt ook een keer helemaal in een deuk. :')

Geweldig.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:25

anneliesdj schreef:
Miss_Malfoy schreef:

Ehm, zo'n bok is juist het makkelijkst uit te zitten van alle manieren waarop een paard je eraf kan werken :=

Ze bokt niet eens joh, ze wacht gewoon af tot ik langzaam maar zeker naar voren schuif. :Y)
Bokte ze maar, vind ik nog makkelijker.
Maar nee, ze rekent gewoon op haar dikke ronde buik. _O-

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:28

Cassidy schreef:
Ben ik nu de enige die dit niet grappig vindt? Afgezien van het feit dat het iedere keer dezelfde filmpjes zijn: dat bit van die gevlekte pony is ook heftig en hoort niet in kinderhanden thuis.

En dat gestuiter.. vind het niet zo gek dat die kids eraf vallen.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 16-09-09 08:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:33

Geweldig :+

vooral wanneer ze op het grasveld er allebei tegelijk eraf vallen ;)

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:38

Haha wat een filmpje, dat muziekje er ook bij :))

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:43

Ehm... dit is gewoon voor de lol van je pony af donderen.. Ze doet geen moeite om te blijven zitten in ieder geval, ze vind het zelf ook wel interessant. Pony heeft het snel genoeg door ;) , ik weet nog niet zo goed of ik dit nu leuk moet vinden of ook wel een beetje dom, ondanks dat het een stel jonge meiden zijn, het besef is er nog niet echt in ieder geval. Wat betreft dat bit: Het is een kneveltrens, het is een trens met kneveltjes... :)* In principe geen scherp bit. En weer het ouwe geleuter; elk bit is scherp in kinderhanden als we het dan toch over bitten gaan hebben.

Kristie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 10:49

Haha, ze weten toch wel dat het liedje op de achtergrond over slechte sex gaat he ? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 11:52

Vind het ook niet echt een grappig filmpje, nu gaat het elke keer goed gelukkig, maar het hoeft maar 1x fout te gaan........

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:49

Geweldig _O- . Ik heb zelf vaak genoeg op shetlanders zonder zadel gereden, als ze plots stoppen lig je echt :') .
Leuk om te zien dat die meiden gewoon door blijven gaan.

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 14:55

wahahahahah geweldig :D

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 15:14

WolinLotte schreef:
Ehm... dit is gewoon voor de lol van je pony af donderen.. Ze doet geen moeite om te blijven zitten in ieder geval, ze vind het zelf ook wel interessant. Pony heeft het snel genoeg door ;) , ik weet nog niet zo goed of ik dit nu leuk moet vinden of ook wel een beetje dom, ondanks dat het een stel jonge meiden zijn, het besef is er nog niet echt in ieder geval. Wat betreft dat bit: Het is een kneveltrens, het is een trens met kneveltjes... :)* In principe geen scherp bit. En weer het ouwe geleuter; elk bit is scherp in kinderhanden als we het dan toch over bitten gaan hebben.

Is idd een kneveltrens en juist beter omdat ze m nu niet door de mond kan trekken. Had ik vroegah ook altijd bij mijn poown.
Maar dit is typisch iets van shetlanders, die zijn gewoon heel vindingrijk. :D Die van mijn zus zijn ook nooit geschopt of geslagen of in de bek gerukt maar als ze een keer iets vinden dat werkt dan weten ze het wel hoor. :')

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:05

die kinderen hebben wel een goede parachute reactie. vind het wel echt geniaal van die pony's zijn ze teminste lekker snel hun ruitertje kwijt. is in iddergeval wel een goede leer pony kwa zit