Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

upperlady schreef:jolandje schreef:ook al kan die vrouw misschien neit helpen dat ze zo dik is, dan nog zou ik haar niet op een haf zetten, pak er een shire bij of desnoods een belgisch trekpaard
Die zijn veel groter! Daar komt ze helemaal niet op!
maar het moest eruit. Miss_Malfoy schreef:Helemaal eens met femke27.![]()
Ik persoonlijk had gewoon medelijden met haar. Als ze inderdaad ziek is, dan snap ik heel goed hoe zoiets je leven verpest. Want net zoals hier, nemen mensen dus direct aan dat ze het wel aan zichzelf te danken zal hebben. Ze word door de mensen in het filmpje gewoon gejend, en echt, dat doet zeer...
_Luziream schreef:Ja maar alle schuld ligt niet alleen bij haar!
de Omstanders hebben een grote rol hierbij.
En niet ieder pondje gaat door het mondje trouwens!
Medisch kan er veel aan de hand zijn(schildklierproblemen!) waardoor iemand ook overgewicht kan krijgen.
Maar goed dat staat er bij het filmpje nu net niet bij.
femke27 schreef:Ik denk niet dat deze vrouw verstand heeft van paarden. Ik denk ook niet dat zij kan inschatten dat niet ieder paard ieder gewicht kan dragen. Dat zij op een paard wil zitten valt haar dus niet kwalijk te nemen.
Yamcha schreef:_Luziream schreef:Ja maar alle schuld ligt niet alleen bij haar!
de Omstanders hebben een grote rol hierbij.
En niet ieder pondje gaat door het mondje trouwens!
Medisch kan er veel aan de hand zijn(schildklierproblemen!) waardoor iemand ook overgewicht kan krijgen.
Maar goed dat staat er bij het filmpje nu net niet bij.
Voor het paard maakt het geen bal uit waarom ze te zwaar is hoor. En in 90% van de gevallen gaat ieder pondje gewoon door het mondje.....
En wie wie heeft lopen opjutten interesseert me eigenlijk niet, zij maakt uiteindelijk wel de keus om te willen opstappen...... Vind het hele stel gewoon idioot, het paard is als enige verstandig, die kan het echt niet helpen.
(ik ben namelijk 1.75 ofzo) BeautyEmily schreef:Miss_Malfoy schreef:Helemaal eens met femke27.![]()
Ik persoonlijk had gewoon medelijden met haar. Als ze inderdaad ziek is, dan snap ik heel goed hoe zoiets je leven verpest. Want net zoals hier, nemen mensen dus direct aan dat ze het wel aan zichzelf te danken zal hebben. Ze word door de mensen in het filmpje gewoon gejend, en echt, dat doet zeer...
Hoor je haar niet schelden?
Zo iemand moet gewoon niet op een paard gaan zitten!
Met haar kan ik geen medelijden hebben, ja mischien omdat ze te dik is!
Maar als ik zo iemand op een waar zou zitten dan zou ik het niet weten ....
femke27 schreef:O kom op zeg!!!! Paardenkracht, zo sterk als een paard, enz. Dit zijn teksten waaruit leken kunnen opmaken dat een paard ronduit alles kan trekken en dragen. Waarom die vrouw zo aanvallen over haar gebrek aan verstand van paarden.
De enige schuldige is de eigenaar van het paard, die heeft het toegestaan en die had als eigenaar beter moeten weten. Nee, ik zou deze vrouw ook niet op mijn fjord willen hebben. Maar als ze heel graag even op een paard wil zitten dan help ik haar wel dat te realiseren. Deze mensen willen vaak niet eens echt rijden, maar gewoon even die moment opname en dat fotootje.
femke27 schreef:O kom op zeg!!!! Paardenkracht, zo sterk als een paard, enz. Dit zijn teksten waaruit leken kunnen opmaken dat een paard ronduit alles kan trekken en dragen. Waarom die vrouw zo aanvallen over haar gebrek aan verstand van paarden.
De enige schuldige is de eigenaar van het paard, die heeft het toegestaan en die had als eigenaar beter moeten weten. Nee, ik zou deze vrouw ook niet op mijn fjord willen hebben. Maar als ze heel graag even op een paard wil zitten dan help ik haar wel dat te realiseren. Deze mensen willen vaak niet eens echt rijden, maar gewoon even die moment opname en dat fotootje.