Storm76 schreef:Ik las wel op youtube dat er mensen zijn die denken dat ze een actrice is. Dat de makers van het programma haar in hebben gehuurd voor de kijkcijfers.
Ik denk van niet...dat zou echt wel de absolute blunder zijn. Zoiets kan je niet verbergen en komt vroeg of laat uit en zou een serieuze stomp in de maag zijn voor alle 'susans' op deze wereld. Mensen die niet de voorpagina van een moddelblad zullen halen, die door mensen beoordeeld worden op een uiterlijk en die nooit de kans hebben gekregen zich te bewijzen omdat ze nu eenmaal niet aan het ideaalbeel voldoen. En dan zie je zo iemand en dan denk je: hé verdorie, het kan wèl.
Als er nu tijdens de finale een pruik afgaat en er komt een actrice onder uit is dat een stomp van: "Nee het kan dus toch niet!" . Dus het zal wel niet
.
Ik heb trouwens in de krant gelezen dat ze sowieso al een platencontract heeft gekregen via een van de juryleden, als ze nu wint of niet. En ze wordt ook overal uitgenodigd in talkshows, ze zat/gaat zitten in een show van Oprah Winfrey etc. Ze komt over als een heel braaf, eenvoudig en sympathiek vrouwtje die elke zondag naar de kerk gaat. Ze zegt dat ze zelf nog nooit gekust is geweest(zegt ze hier ook in het filmpje) en dat ze hoopt dat nu dit haar gelukt is, ze ook de kans krijgt om haar liefde te ontmoeten.
Lief vrouwtje, ik hoop het voor haar dat ze alsnog haar geluk vindt...dat klinkt bijna als een filmverhaal(ik vind de keuze van het lied ook zo passend bij haar), alleen hoop ik dat ze niet blind gaat worden van het succes en zich niet laat verleiden door en aasgier.