Anthea schreef:Fak you, lelijke aap die je bent.
Als het mijn kind was dan had ze dat nieteens meer kunnen zeggen.
"met je lelijke ogen die naar boven gaan!"

Das toch niet gezond meer ?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
JustaLive schreef:Dit kind is inderdaad in een instelling of in een chreche ofzo.
Maar ik vind het ook wel vervelend voor de begelijdster, maar ja. Je kunt ook wel beetje merken dat ze niet weet hoe ze er mee om moet gaan, want volgens mij wou ze ook een keer zeggen "hou je bek" maar toen zei ze "hou je b. eetje rustig dame!"
Ik vind het éruug zielig als mensen kinderen zó kunnen opvoeden, dat ze naar een jaar of ( hou oud zou het meisje zijn? 10?) al helemaal verkl*ot is. eigenlijk net als met jonge veulens, niet goed behandeld, nooit meer wat mee te doen, mensen kun je gelukkig nog wat bijleren zeg!
Adil18 schreef:JustaLive schreef:Dit kind is inderdaad in een instelling of in een chreche ofzo.
Maar ik vind het ook wel vervelend voor de begelijdster, maar ja. Je kunt ook wel beetje merken dat ze niet weet hoe ze er mee om moet gaan, want volgens mij wou ze ook een keer zeggen "hou je bek" maar toen zei ze "hou je b. eetje rustig dame!"
Ik vind het éruug zielig als mensen kinderen zó kunnen opvoeden, dat ze naar een jaar of ( hou oud zou het meisje zijn? 10?) al helemaal verkl*ot is. eigenlijk net als met jonge veulens, niet goed behandeld, nooit meer wat mee te doen, mensen kun je gelukkig nog wat bijleren zeg!
Een paard kun je nog een keer een schop onder z'n hol geven....Dan heb je bij kids meteen de kinderbescherming op je dak
JustaLive schreef:Dit kind is inderdaad in een instelling of in een chreche ofzo.

! 
Zal eens gaan kiijken!
Ik hoef ook helemaal niet te proberen met kanker te schelden, kon ik misschien in de varkensschuur gaan slapen 
ZusJacobs schreef:Je hebt een onderschrijft van iemand en die gaat ongeveer zo: het kind is een geboren na aper. Vind ik wel toepasselijk. De ouders zullen waarschijnlijk net zo arrogant en slecht opgevoed zijn.. Zo krijg je van dit soort probleem kinderen. En oke, er is altijd een kind wat gewoon moeilijker is, maar om ze nou te gaan kweken..