Je zou maar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 10:43

Anthea schreef:
Fak you, lelijke aap die je bent. :')

Als het mijn kind was dan had ze dat nieteens meer kunnen zeggen. :')

"met je lelijke ogen die naar boven gaan!" :oo
Das toch niet gezond meer ?!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:44

JustaLive schreef:
Dit kind is inderdaad in een instelling of in een chreche ofzo.
Maar ik vind het ook wel vervelend voor de begelijdster, maar ja. Je kunt ook wel beetje merken dat ze niet weet hoe ze er mee om moet gaan, want volgens mij wou ze ook een keer zeggen "hou je bek" maar toen zei ze "hou je b. eetje rustig dame!" :')
Ik vind het éruug zielig als mensen kinderen zó kunnen opvoeden, dat ze naar een jaar of ( hou oud zou het meisje zijn? 10?) al helemaal verkl*ot is. eigenlijk net als met jonge veulens, niet goed behandeld, nooit meer wat mee te doen, mensen kun je gelukkig nog wat bijleren zeg! :oo

Een paard kun je nog een keer een schop onder z'n hol geven....Dan heb je bij kids meteen de kinderbescherming op je dak :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 10:46

Adil18 schreef:
JustaLive schreef:
Maar ik vind het ook wel vervelend voor de begelijdster, maar ja. Je kunt ook wel beetje merken dat ze niet weet hoe ze er mee om moet gaan, want volgens mij wou ze ook een keer zeggen "hou je bek" maar toen zei ze "hou je b. eetje rustig dame!" :')
Ik vind het éruug zielig als mensen kinderen zó kunnen opvoeden, dat ze naar een jaar of ( hou oud zou het meisje zijn? 10?) al helemaal verkl*ot is. eigenlijk net als met jonge veulens, niet goed behandeld, nooit meer wat mee te doen, mensen kun je gelukkig nog wat bijleren zeg! :oo

Een paard kun je nog een keer een schop onder z'n hol geven....Dan heb je bij kids meteen de kinderbescherming op je dak :')

Ja inderdaad, en meestal weten paarden ook éérder de bedoeling, dan mensen.
Probeer jij maar eens een verwende tiener van rond de 15 dat af te leren, ben je hééél lang mee bezig.
Ja paarden ook. Maar zou mischien op 1 of andere manier toch wel makkelijker zijn, een paard kan niet stiekem geld stelen etc. :')

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:02

JustaLive schreef:

Dat viel mij ook op !! Het lijkt er inderdaad op of ze hou je bek wilt zegge :')
En als je vanaf 1.53 kijkt zie je dat de begleidster beetje naar voren gaat waardoor het meisje toch wat bang wordt en ook naar achter gaat :P

DUDIEFOREVER

Re: Je zou maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 11:08

Ik kan hem niet zien, helemaal geen filmpjes op geen enkele site, weet iemand wat ik moet installeren ?

Wil dat filmpje van dat kind graag zien :P !

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 12:09

DUDIEFOREVER: ik zou niet weten ! :o

Roodje: Oh dat was mij dus weer niet opgevallen :+ Zal eens gaan kiijken!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 12:25

Vind het zo erg wat er met dat 'soort' kinderen gebeurt. En vaak is het helemaal niet de schuld van het kind, maar de opvoeding die het krijgt van de ouders.
Ik weet wel dat als ik zo tegen mijn ouders (of wie dan ook) zou praten, ze mij alle hoeken van de kamer zouden laten zien of in ieder geval duidelijk zouden maken dat zulk soort gedrag niet gewaardeerd wordt.
Laatst bijgewerkt door Niese1987 op 12-04-09 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 12:27

niese: Tja, bij mij ook hoor := Ik hoef ook helemaal niet te proberen met kanker te schelden, kon ik misschien in de varkensschuur gaan slapen ;)

Inderdaad. Vind het ook vrij sneu voor dat kind, dat ze eigenlijk gewoon zó is opgevoed!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 12:32

Je hebt een onderschrijft van iemand en die gaat ongeveer zo: het kind is een geboren na aper. Vind ik wel toepasselijk. De ouders zullen waarschijnlijk net zo arrogant en slecht opgevoed zijn.. Zo krijg je van dit soort probleem kinderen. En oke, er is altijd een kind wat gewoon moeilijker is, maar om ze nou te gaan kweken..

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 12:38

ZusJacobs schreef:
Je hebt een onderschrijft van iemand en die gaat ongeveer zo: het kind is een geboren na aper. Vind ik wel toepasselijk. De ouders zullen waarschijnlijk net zo arrogant en slecht opgevoed zijn.. Zo krijg je van dit soort probleem kinderen. En oke, er is altijd een kind wat gewoon moeilijker is, maar om ze nou te gaan kweken..

_O-

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 12:48

ZusJacobs schreef:
maar om ze nou te gaan kweken..

8-) sorry moest wel even lachen :o

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-09 12:54

Hahah, omg ...

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:02

Had eerlijk gezegd een erger filmpje verwacht, ik doe zelf nl de lerarenopleiding en bij mij op de school waar ik werk (als docent) zijn dit soort woorden helaas dagelijkse kost. Leerlingen worden dan in dat geval streng gestraft (schorsing, hele week nakomen, ouders bellen, etc.) en dit meisje lijkt er zomaar mee weg te komen, omdat de begeleidster niet weet hoe ze hier mee om moet gaan. Meisje weet dondersgoed dat dergelijke woorden niet gezegd mogen worden, toch doet ze het en er gebeurd verder niks. Het is zo triest dat het haast lachwekkend wordt (de manier waarop de begeleider ermee om gaat)

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:06

hmmmm,
ik vind het een triest filmpje
kind heeft duidelijk een probleem met zichzelf
waar dat probleem vandaan komt???? de begeleider weet duidelijk niet hoe ze moet reageren, vind ik ook erg fout!!!
ik vind niet dat je de oorzaak meteen bij de opvoeding kunt neerleggen, voor hetzelfde geld heeft het kind een psychische stoornis.
ik heb ook wel eens in de winkel gestaan met een vloekend en scheldend kind, ik schaam me dan echt rot. vind het vreselijk als mensen dan denken dat het aan de opvoeding ligt, want daar ligt het bij ons dus echt niet aan!!!!! hij scheld omdat hij niet weet wat hij moet zeggen, en als je scheld maakt het blijkbaar indruk bij grote mensen. gelukkig is het schelden een heel stuk minder nu, dankzij de begeleiding die we hebben.
maar om nu meteen te zeggen dat het aan de opvoeding ligt, dat doet mij een beetje zeer.
tuurlijk zijn er gezinnen waarin het er niet aan toe gaat zoals het hoort, maar je weet van dit kind niet hoe het er bij haar thuis aan toe gaat. dus wacht voortaan even met een oordeel geven!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:15

hihi, wist niet hoe ik het anders moest beschrijven :')

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 12:57

Ik vind die begeleidster wel erg slecht praten en reageren zeg. Lijkt me niet echt proffessioneel daar!