[***] schreef:Oh ik word hier zo kwaad van he! Heb al eerder zoiets gezien (eerder een filmpje van amerika, dat een meisje finaal in elkaar werd geslagen) Maar ook wel in reallife meegemaakt, toen is die jongen dus wel doodgetrapt...
Verschrikkelijk gewoon!
Ik weet niet wat ik zou doen, of gewoon heel hard schreeuwen en vragen of mensen willen helpen.
Kom op.. er zijn zat mensen in de bus die wel kunnen helpen, je staat met z'n 10en toch wel sterker dan die kleine jochies?
Oh ik moet er nog eventjes bijzetten, dat deze jongen die dood is geslagen. Toen juist is opgekomen voor iemand anders.. en hij eindigde met de dood...
.. Gelukkig was hij aardig dronken en deed niets terug.. Daarna trok hij zijn broertje mee en zijn ze weer weg gegaan.. Maar dat was echt een best eng moment!
. 
. Toevallig anders dat juist die personen die niets durven doen altijd in zo'n situaties terrecht komen en de mensen die zoiets wel durven blijkbaar niet of erg zelden. In een volle angst en stress situatie reageer je heel anders als hier rustig op je stoel. Is puur psychologisch, maar helaas voor iedereen met een grote bek niets aan te doen dat vele mensen zo reageren, ze doen heus niet niets omdat ze het zo leuk vinden.