tita schreef:dat meisje heeft helemaal niks onder de knie heeft, heb goed gekeken maar haar hulpen zijn er niet. Ik vind het verplaatsen van haar benen geen hulpen, ze zit wel recht alhoewel ze hangt ook behoorlijk naar achteren..haar benen zijn bewegelijk maar ik haal er geen hulp uit
Ik denk dat dit paard het gewoon aangeleerd is waardoor ie de wissels springt of iemand roept wat waardoor ie dat doet.
De amazone zelf heeft een hele sterke rechterhand waar ze heel hard aan hangt.
Ik vind dit niet normaal paardrijden voor een kind van 6 vind het ergens onverantwoord paard is veels te groot en dan nog zonder zadel.
JUIST zonder zadel........

Ik durf te wedden dat deze jongedame bij leven en welzijn over 15 jaar al meer bereikt heeft dan 99% van Bokt-penny's bij elkaar.
. meiske zit er prachtig op en geeft redelijke hulpen, dat ze uit het 'zadel' word getrokken is opzich logisch. Hoeveel zou ze wegen? kilootje of 26/28? Als paard zijnde heb je dat snel door. Ik vind het een allerschattigst filmpje, zowel de ruiter als het paard!
haha.. ik denk dat ik ook wel in die richting schat 
ik kan alleen nog maar dromen over de wissels,en zij (en het paard natuurlijk)doet het alsof het niks voorstelt.