http://yeeeah.com/2008/11/19/meet-shane-mercado/
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ben het totaal niet met je eens 
_Skess_ schreef:Wat een looosssseerrrHilarisch!!

anneliesdj schreef:Ik heb niet gezegd dat ik hem een loser vind (hoewel, in zo'n pakje voor camera gaan dansen en dat vervolgens online zetten...)
Ik vind het dansen niet de benaming dansen waard, niks ingewikkelds aan, ja, er wordt weinig herhaald maar de bewegingen zijn zo simpel als wat. Beetje kont schudden, been omhoog, links rechts, rondje lopen, armen omhoog en meer kont schudden, sorry maar dat kan ik ook wel hoor.
MelanieB schreef:Klaasje schreef:Gay? Ga een keertje met mij mee, stappen in die scene. Kun je nog meer zien dansen
Ik bedoelde hoe ie doet zegmaar, echt zo zich als een wijf gedragen.
Bedoel er niks mee hoor. no offence
anneliesdj schreef:Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor![]()
Maar ik heb d'r goed naar gekeken en vind het niet de moeite waard om te proberen, als ik iets ga proberen moet het ook een beetje een uitdaging zijn.
MelanieB schreef:anneliesdj schreef:Ik heb niet gezegd dat ik hem een loser vind (hoewel, in zo'n pakje voor camera gaan dansen en dat vervolgens online zetten...)
Ik vind het dansen niet de benaming dansen waard, niks ingewikkelds aan, ja, er wordt weinig herhaald maar de bewegingen zijn zo simpel als wat. Beetje kont schudden, been omhoog, links rechts, rondje lopen, armen omhoog en meer kont schudden, sorry maar dat kan ik ook wel hoor.
Ben heeeeel erg benieuwd dan!
Neem het maar op en zet het maar op bokt, kom maar op, ik durf te wedden dat je het niet kan.
anneliesdj schreef:Ik heb niet gezegd dat ik hem een loser vind (hoewel, in zo'n pakje voor camera gaan dansen en dat vervolgens online zetten...)
anneliesdj schreef:Als je mijn eerdere posts gelezen hebt snap je wel dat ik dat dus niet zou doen, ookal zou ik het nog beter kunnen dan Beyonce zelf
Sorry maar je hebt geen idee hoe grappig jou posts zijn.. Doet me een beetje denken aan de kleuterschool/ de penny: