Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar heb 't nu na een half uur eigenlijk wel weer gehad
Morgen weer opnieuw beginnen
Dan kan het licht aan in het tuinhuisje.

_Tara_ schreef:Goed, het licht:Spoiler:
Naast het tuinhuisje links licht een groen dingetje en in het tuinhuisje ligt een oranje dingetje. Deze moet je links achter het tuinhuisje in die doos doen. Dat zijn de stoppen zeg maar voor de elektriciteitDan kan het licht aan in het tuinhuisje.
De krabSpoiler:
Deze heb je later pas nodig, is trouwens een garnaal
Code uit het pannetje:Spoiler:
Met deze code moet je de schakelaars op het apparaat in het tuinhuisje om zetten. En de code is 56524 ofzo. Dan begin je te kijken of er een schakelaar nummer 5 is, is die er niet, dan kijk je of er een schakelaar nummer 56 is, enz
LauraMc schreef:_Tara_ schreef:Goed, het licht:Spoiler:
Naast het tuinhuisje links licht een groen dingetje en in het tuinhuisje ligt een oranje dingetje. Deze moet je links achter het tuinhuisje in die doos doen. Dat zijn de stoppen zeg maar voor de elektriciteitDan kan het licht aan in het tuinhuisje.
De krabSpoiler:
Deze heb je later pas nodig, is trouwens een garnaal
Code uit het pannetje:Spoiler:
Met deze code moet je de schakelaars op het apparaat in het tuinhuisje om zetten. En de code is 56524 ofzo. Dan begin je te kijken of er een schakelaar nummer 5 is, is die er niet, dan kijk je of er een schakelaar nummer 56 is, enzSpoiler:
Ik krijg het licht niet aan, hoe doe ik dat? Ik heb de stoppen al geplaatst en de schakelaar daaronder omgezet..
O wacht, ben je al in dat huis geweest? Misschien dat je dat eerst moet doen.