Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nu niet meer
zou het wel willen en heb het toen ook op me pc gezet maar kwam maar niet online
karlynnn schreef:ik speeel wel call of duty (A)
met mijn vriend en zijn vrienden. hun hadden ook een clan. maar heb het al een tijdje niet meer gespeeld en me vriend ook niet zo heel veel meer.
mijn "clan" heette dutch finest ofzo

) en veel funmaps cs_deagle5 blijft ook erg mooi. Anthea schreef:No offense, maar wat vinden jullie nou zo geweldig aan WoW dan?
Ik heb nog nooit zulke slechte oliebol gezien, echt. Die characters slaan nergens op, echt bar en bar slecht...

Dioxide schreef:Anthea schreef:No offense, maar wat vinden jullie nou zo geweldig aan WoW dan?
Ik heb nog nooit zulke slechte oliebol gezien, echt. Die characters slaan nergens op, echt bar en bar slecht...
Het sociale element aan de game, heel anders dan in een clan. Maar, wat jij doet is appels met peren vergelijken; een "realistische" shooter versus MMORPG.. Lijkt in de verste verte niet op elkaar (of denk aan het geflopte Tabula Rasa).
Toevallig had ik vandeweek ook die discussie met iemand, op full ziet alles er toch nog steeds super mooi uit, alleen is het een onrealistisch gegeven wat je ziet wat dus niet wil zeggen dat het niet móói is. GW ziet er ook gaaf uit, maar is wat dat betreft qua setting realistischer en dat is ook de bedoelde uitstraling.