Ans schreef:Ik vind het ook echt de ultieme penny droom!
Prachtig mooie meid met een prachtig mooi paardje onder der billen!!![]()
helemaal mee eens!
Vindt het een super verhaal, en een heel mooi filmpje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ans schreef:Ik vind het ook echt de ultieme penny droom!
Prachtig mooie meid met een prachtig mooi paardje onder der billen!!![]()

. 
corinne1981 schreef:Wat er ook allemaal over hun gezegd wordt, ik vind het een heerlijk penny-droom filmpje, leuk gedaan!
ben onder de indruk
dit duurt nog voor mijn een aantal jaren denk ik hoor
om zo ver tekomen
dus ben trots wat ze heeft berijkt met deze guusjes

amondi schreef:even op de site gekeken... achter de loodlijn? Geen foto van gezien hoor!
( filmpje wilde niet starten)
De amazone zou wel degelijk wat aan haar houding mogen werken, maar de combinatie"lange benen" klein paard zal dat zeker niet makkelijk maken!
lieflampje schreef:Ben ik nou de enige die dit filmpje een enorm z**kfilmpje vind?
Allen al die stem die het heeft ingesproken![]()
Ik ken zowel haar als die guus niet, maar om zo'n filmpje op internet te zetten (met haar leeftijd), is meer wat voor meisjes van 8.
Snoevie schreef:tja mensen die het niks vinden hoeven toch ook niet te kijken?
ik vind het penny,maar wel erg leuk.
er zijn er weinig die met een fjord dit bereikt hebben
Sonja schreef:Maar dat is niet per sé fout...
Ze pakt het commercieel gezien gewoon handig aan. Hoe je het ook wendt of keert, het is een prachtige griet om te zien, met een opvallende pony die werkelijk álles voor haar doet...
lieflampje schreef:Ben ik nou de enige die dit filmpje een enorm z**kfilmpje vind?
Allen al die stem die het heeft ingesproken![]()
Ik ken zowel haar als die guus niet, maar om zo'n filmpje op internet te zetten (met haar leeftijd), is meer wat voor meisjes van 8.
). Ze heeft een prestatie neergezet en dit naar eer en geweten op haar juiste manier behaald. Wellicht niet de manier of met de rijstijl die anderen aanspreekt maar binnen twee jaar met een fjord die van een manege komt in de z starten is heel wat.