Gratis energie healing voor je paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Re: Gratis energie healing voor je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:27

Even een stipje!
Wil het eigenlijk ook wel proberen...

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 17:55

Ze woont in den Haag btw Lachen

"reiskosten per km vanuit Den Haag" bij tarieven Lachen

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 19:04

Maar tot 20 km hoef je niet te betalen:) Dat scheelt weer( alles helpt he)
Margo

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:08

hmm weet niet of het ook wat voor ons paardje is, ga dit ff in de gaten houden.
Klinkt allemaal erg positief!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 00:34

Hallo, Mijn merrie heeft sinds januari 2007 met regelmaat in de energie gestaan. Aller eerst voor een hoefwond, waarvan de artsen zeiden dat dat min. 4 tot 6 mnd zou gaan duren.
Binnen 2 mnd kon er weer een ijzer onder en konden we de training weer op pakken.
Voor het trailerladen heeft ze in de engerie gestaan. en als de topicstarter vertelde, werd ook mijn merrie zeer rustig.
Hoe vaker ze in de energie staan, hoe minder heftig de reactie zal zijn, omdat ze weten wat het is, worden ze minder snel moe van een sessie.
Ik vind het echt ideaal dat de natuur zo veel kan betekenen, naast de wetenschap ( <- artsen )

Mijn merrie wordt ook altijd op afstand gedaan , door mijn collega, zal haar site hier ook neer zetten .
http://www.thehealingspiral.nl

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 08:29

Heb even de site bekeken, eerlijk te zijn snap ik er niet veel van:P Ze heeft volgens mij wel veel cursussen gevolgd:P Wat natuurlijk wel goed is dat jouw merrie er baat bij heeft!
Maar geeft zij ook een gratis eerste healing( gezien de titel van dit topic)?:)
Groetjes,
Margo

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:12

Mijn verhaal.

vrijdag avond om half 9 was het zover,

ik ben in haar box gaan staan en heb de deken afgedaan,
en ben maar wat gaan poetsen,

eigenlijk heb ik niets gemerkt,ze was heel rustig en lief en stond lekker aan haar hooi te eten,
de schouder leek mij na een kwartier iets warmer en er leken na een half uur wel een soort bobbels op te komen zoals muggenbulten maar dan zachter,
maar dat kan ook mijn verbeelding zijn ,

om 9 uur mocht ik bellen en dat heb ik ook direct gedaan,

ze zei dat op het moment dat ze de mail opende om te kijken wie ze moest behandelen ze een soort van scheurende stekende pijn in haar linker bovenarm kreeeg,
en ze dacht dat het eerder een spierscheur als een verrekking was,
maar het voelde wel of het weer helemaal goed kwam,
toen ik vroeg of ze nog iets aan haar stuitje had gemerkt(die heeft Lot vorig jaar gebroken),
was het wel heel gek, ik stond naast Lot en op het moment dat ik het vroeg,
gingen haar oren naar achter en keek ze kwaad achterom naar haar rug

verder vond ze dat Lot in haar vrijheid beperkt was en dat ze graag weer wat aan het werk wilde en haar schouder haar tegenwerkt,

de rest vertel ik nog wel
er komt visite hier binnen dus ik moet gaan!

gr Seline

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:26

Interessant! MIsschien dat ik er ook eentje ga aanvragen. Mijn merrie heeft wat last van haar benen altijd, en de eeuweig onrust in haar koppie... Ben benieuwd. AL wacht ik nog even, want ze zal het nu wel druk hebben denk Clown

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:27

Ben benieuwd naar de rest:)( ik link namelijk jullie door:P) Klopte dat dan ook?
Margo Pling

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 12:30

Update:
Nog even over Easter, zelfde als gister kalm en rustig dus dat gaat nog steeds prima:) Ik zit er over te denken een healing voor mijzelf aan te vragen onder het mom: Ik wil weten wat ik mijn paard geef:) K heb last van mijn handen, soort kramp de dokters weten niet wat is. Want k blijf nuchter, sinds die healing is paniek weg maar dat kan ook toeval zijn. Als die kramp weg gaat of minder wordt benik echt om. Maar dat even over moi;) Met Easter alles goed!
Margo

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:31

Hoe vraag je die healing aan op de site? Gewoon via het contactformulier?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:45

Margo0tje schreef:
Heb even de site bekeken, eerlijk te zijn snap ik er niet veel van:P Ze heeft volgens mij wel veel cursussen gevolgd:P Wat natuurlijk wel goed is dat jouw merrie er baat bij heeft!
Maar geeft zij ook een gratis eerste healing( gezien de titel van dit topic)?:)
Groetjes,
Margo

Dat zou ik moeten vragen, mijn collega werkt ook hoofdzakkelijk met de paarden / dieren op afstand. Ik heb eigenlijk door de titel van de topic gewoon gereageerd en de link van mijn collega hier neer gezet, omdat er ook de vraag werd gesteld of er meer mensen ervaringen hebben met energie healingen. Dus niet zo zeer omdat mijn collega evt ook de eerste healing gratis geeft, want dat weet ik dus niet.

Ik ben wel van mening , mocht je besluiten om engerie healing te gaan doen, en je paard, huisdier of jezelf ook medisch onder behandeling bent, ook gewoon door moet gaan met de medische behandeling. In combinatie dus.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 12:47

Ik heb ook een healing aangevraagd. Aangezien ik alweer bijna een jaar loopt te sukkelen met de blessure van mijn paard, en hij zich ongelooflijk veel hecht aan de friese merrie waar hij bij staat. Lijkt wel een soort van verlatingsangst.

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 13:32

Lijkt mij logisch Freya:) Dat vind ik eigenlijk op elke site terug van alternatieve genezers. Maar wel goed denk ik idd om nog even te vertellen;)
Groetjes Margoo

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 16:22

Erg intressant!

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 19:02

Nou ik heb een healing voor mezelf aangevraagd:) Vanavond om 20.00 uur krijg ik een afstandbehandeling voor mn handen. Ben errug benieuwd. Eigenlijk krijg ik dus een behandeling net als Easter:P Gezien ik geen paard ben zal ik het wel anders ervaren, maar toch ben benieuwd.
K hou jullie op de hoogte:)
Margo

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 20:57

Resultaat:
Ok ik heb dus healing gevraagd voor mijzelf. Om 8 uur begon het. Ik was boek aan het lezen( ik kan nie zo goed stil zitten) en toen was er een soort tinteling/warmte in mijn handen heel maf. Ook bij mijn nek voelde ik een soort warmte, alsof iemand er tegen aan blies. 10 minuten later was de tinteling over, maar de warmte bleef. Na 25 minuten kon ik haar bellen hoe ik het had ervaren. Nou goed dus haha. Ik ga weer aankijken hoe lang dit blijft, nu voelen mijn handen heel vreemd licht, alsof ik ze heel lang bijvoorbeeld uit het raam heb gehad tijdens autorijden( ik kan niet zo goed metaforen verzinnen). Iig voelt heel licht en prettig aan, dus weten we dat ook weer. Als die krampen hierdoor minder worden dan ben ik zeer gelukkig mens, want is soms echt beperking...
Tot zo ver de update!
Margo

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:13

Wauw Margootje! Dat is vast een hel ervaring. Ben nieuwsgierig of je er profijt bij hebt!

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-08 21:15

Ik zelf ook haha! Maar ja, ik wilde weten wat ik bij mn paard laat doen:) Denk dat t sowieso fijn was:)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:18

Dat is dan ook wel fijn om te weten. Dat je je paard niet iets heel naars hebt aangedaan.

Hou ons op de hoogte van je handen. Ben er erg nieuwsgierig naar!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:23

even een stipje, ik vind dit een zeer intressant topic!!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:37

Ik ben benieuwd naar verdere ervaringen met haar.

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 21:45

ik net heb ook een sessie aangevraagt.
Ik ben ook erg nieuwschierig of ik een verbetering bij mijn pony ga zien

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 06:45

Ik heb woensdag een sessie voor mijn paard. spannend

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 09:43

Ik heb ook een healing aangevraagd en de resultaten kwamen grotendeels overeen. Om 11u zaterdagochtend was het zover, moest observeren maar er gebeurde helemaal niets. Stiekem natuurlijk beetje balen,want je gaat er dan gelijk vanuit dat het weer een praatjesverkoper is. Om half 12 mocht ik haar bellen en ze begon te vertellen dat de healing best heftig was nadat ze bij mijn paard contact kon leggen. Er waren veel dingen die verklaarbaar werden (Stress gedrag) maar het meest opvallende was dat ze ook echt dingen doorkreeg die ze niet kon weten. Over de relatie met mijn vader- paard en ze kreeg het woord geld door. Ik kon dat niet direct plaatsen, maar denk dat mijn paard doorhad dat er veel geld in haar is gestoken (nieuwe bak etc). Daarnaast wat over haar gustheid en over haar relatie met mij. Ook zijn er dingen naar boven gekomen bij haar vorige eigenaar waar ze zich niet in haar waarde voelde. Het is een echt karakterpaard maar volgens haar heeft dat tijd nodig en moet ze aan zichzelf werken om de balans in haar rust te vinden.

Aantal zaken heb ik wat globaal opgeschreven, maar aan de telefoon kon ze heel gedetailleerd erop ingaan. Wat voor mij wel fijn was. Ook kon ik telefonisch nog vragen stellen en kreeg ik daar ook nog antwoord op. Ben in ieder geval blij dat ik zelf niet de oorzaak ben van haar gedrag en dat ze in mij echt een maatje ziet en dat ze blij is dat ik consequent ben, want dat heeft ze nodig. Dus al met al; deze healing was voor mij een succes.