opala schreef:Van dat soort prijzen word ik helemaal hebberig
Mijn vriendinnen met paarden in Nederland ook. Maar ik vind deze prijzen normaal. Er zijn een aantal mensen in Nederland die regelmatig spullen vanuit Zweden bestellen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opala schreef:Van dat soort prijzen word ik helemaal hebberig
anneliesdj schreef:Vind het wel meevallen eigelijk, of ik kijk net bij de verkeerde artikelen.
Denk ik net dat ik er ben, het voor mekaar heb, geef ie een error en begint allerlei zweed's gebrabbel uit te slaan.
Straks heeft de pc een virus...
Bafizabu schreef:anneliesdj schreef:Vind het wel meevallen eigelijk, of ik kijk net bij de verkeerde artikelen.
Denk ik net dat ik er ben, het voor mekaar heb, geef ie een error en begint allerlei zweed's gebrabbel uit te slaan.
Straks heeft de pc een virus...
Virus kan denk niet. Maar bij welke spullen keek jij dan? Ik hoor het best vaak dat het hier veel goedkoper is. Daarom is dit misschien een tip voor jullie.
anneliesdj schreef:Waah, zie ik het goed dat die Bucas Smartex 77,- kost??
Die kosten in NL tussen 180,- en 210,-!!!
Sodeletuut schreef:Hoppsadel
BrittKitt schreef:
BrittKitt schreef:Sturen we iemand die kant op, die dan keiveel meeneemt en dan zijn de verzendkosten alsnog maar heel laag
barbaras schreef:geen western spul? haha verzendkosten zijn straks tig euro....
barbaras schreef:geen western spul? haha verzendkosten zijn straks tig euro....
anneliesdj schreef:Dan moet TS iedereen tevreden stellen, pakketjes opsturen
Wat ik me wel afvraag; is de kwaliteit ook vergelijkbaar? Daar heb je een hoofdstel voor 15,-, is dat vergelijkbaar met een hoofdstel van goede kwaliteit wat hier rond ? 40/50,- kost?
Hebben ze ook merkspul?
Sodeletuut schreef:Bafizabu: Kan jij er achter komen hoeveel vzkosten het zijn?
Bafizabu schreef:Sodeletuut schreef:Bafizabu: Kan jij er achter komen hoeveel vzkosten het zijn?
Ja ik ben het aan het opzoeken.