Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mireya schreef:Kijk dit filmpje niet als je gevoellig voor dierenleed bent!
Ik heb altijd maar dat paarden racen stom gevonden. Paard staat 23 uur per dag op stal en mag een uurtje rennen. En waarom?
Om dat zijn baas daarvan rijk word. Al dat slaan ook met die zweepjes. Ik vond het erg. Maar na dit filmpje HAAT ik het gruwelijk.
Sorry, maar ik wil dit gewoon even aan andere Bokkers laten zien.
esperance schreef:
Thats_Me schreef:irismill schreef:En dan zie je de echte waarheid..
moest wel ff slikken toen ik het filmpje zag..
Nee, je ziet geen echte waarheid. Je ziet een gemaakte waarheid. Namelijke en aantal gruwelijke ongelukken achter elkaar geplakt. Het slachten is niets gruwelijks aan. Dat gebeurt gewoon op een diervriendelijke manier één schot en het paard is dood. Een snellere dood is er niet.
De marktpaarden tja, je hebt er altijd rotte appels tussen zitten en die weten ze nu mooi in beeld te brengen. Dat is écht niet het standaard hoe het in het echt gebeurd. Je hebt niet een markt vol met dat soort paarden.
pinuts schreef:weer zon topic. Door zulke topics krijgen hun weer meer kijkers, en kunnen ze meer filmpjes maken met de gruwelijkstam om zo goed mogelijk met een de ongelukken achter elkaar geplakt. Ts promoot zo onbewust het filmpje, en doet daarbij precies wat ze willen bereiken. Mensen in shock:)
sasika schreef:als je de ergste dressuurfilmpjes achter elkaar plakt heb je hetzelfde effect.....