Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
trickrider89 schreef:het ziet er uit als een officieel barrel racer zadel , die koop je niet onder de 900 dollar. Ik denk alleen dat ie moeilijk past omdat westernzadels zowiezo moeilijk passen op shetlanders. Meisje rijd m goed
ja sorry..
trickrider89 schreef:het ziet er uit als een officieel barrel racer zadel , die koop je niet onder de 900 dollar. Ik denk alleen dat ie moeilijk past omdat westernzadels zowiezo moeilijk passen op shetlanders. Meisje rijd m goed
Focussed schreef:trickrider89 schreef:het ziet er uit als een officieel barrel racer zadel , die koop je niet onder de 900 dollar. Ik denk alleen dat ie moeilijk past omdat westernzadels zowiezo moeilijk passen op shetlanders. Meisje rijd m goed
Dan hebben de ouders van dat meisjes 3 keuzes
*Een goede zadelmaker laten komen om te kijken of hij het passend kan maken
*Een normaal zadel kopen dat wel goed past op een shetje
*Kind laten stoppen met deze sport
twistermahoi schreef:trickrider89 schreef:het ziet er uit als een officieel barrel racer zadel , die koop je niet onder de 900 dollar. Ik denk alleen dat ie moeilijk past omdat westernzadels zowiezo moeilijk passen op shetlanders. Meisje rijd m goed
Dat maakt niks uit, ookal kost een zadel DUIZENDE euro's als het niet past dan past het niet.
Klaar.
En als jij haar goed vindt rijden ben ik Ankyja sorry..
Maar wat versta jij onder goed??
Groetjes
Of jij zo goed rijd als Anky weet ik niet.. ik heb jou nog nooit zien rijden
, dus als je er geen verstand van hebt doe dan ook geen onnozele uitspraken
Focussed schreef:Dus jij vind een meisje dat op die leeftijd al met zulke sporen rijdt onnozel?

pietsie schreef:in ieder geval veiligheidsbeugels[als je ziet hoe ver het voetje er in zit,als ze valt blijft ze zeker hangen.
verder geweldig dat ze het durft,en volgens mij is de pony braaf zat anders had haar er wel afebokt
chantal08 schreef:Ik vindt het ook uber knap![]()
Barrelrace is een aparte sport, dus als je er geen verstand van hebt doe dan ook geen onnozele uitspraken
. esperance schreef:pietsie schreef:in ieder geval veiligheidsbeugels[als je ziet hoe ver het voetje er in zit,als ze valt blijft ze zeker hangen.
verder geweldig dat ze het durft,en volgens mij is de pony braaf zat anders had haar er wel afebokt
Iid ja..
Want bij deze filmpje loopt het iets anders af.. (gelukkig dat er meteen mensen bij waren)
http://www.youtube.com/watch?v=qcpOcUaJ ... re=related
esperance schreef:pietsie schreef:in ieder geval veiligheidsbeugels[als je ziet hoe ver het voetje er in zit,als ze valt blijft ze zeker hangen.
Iid ja..
Want bij deze filmpje loopt het iets anders af.. (gelukkig dat er meteen mensen bij waren)
http://www.youtube.com/watch?v=qcpOcUaJ ... re=related
amazone77 schreef:ik vind die eerste link wel grappig om te zien,maar die tweede niet god wat heeft dat meisje een geluk gehad dat er snel mensen bij waren,ik schrok er echt van.