Een van je vriendinnen op de manege maakt een opmerking over de scheur in je broek, wat antwoord je?
De vriendin moet lachen en zegt dat het ook maar een grapje was. Je krijgt een andere broek van haar te leen zodat verder niemand het meer ziet. Je krijgt 5 munten erbij.
Ik begin altijd bij 45/45, klik dan naar links tot -50 in beeld is, 10 naar beneden, dan naar rechts tot 50, dan 10 naar beneden enzovoort. Gewoon tijdens het tv kijken, zie dan vanzelf vanuit mijn ooghoeken als er wat roods in beeld verschijnt.
Ojah, en ik heb het scherm op 90% staan, dan passen alle pijltjes en het hokje van de coördinaten tegelijk in beeld.
Mehh. Ik baal zo.. Heb alles klaar voor een fokkerij (Update's etc), maar ben nog maar ruiterlever 29 (door die update dus gezakt) dus ik moet eerst wachten tot level 35.. Dus ik ben gewoon een beetje geld verdienen en trainen
Flink trainen Pearl, dan ben je level 35 voor je het weet! Er zijn meerdere maneges die je de kosten voor het lessen met hun paarden willen vergoeden dus voor de kosten hoef je het niet te laten
Top 20 gaat lastig worden maar niet onmogelijk, top 10 daarentegen is echt een hel om in te blijven. Mijn doel is momenteel top 5, maar van 6 naar 5 is heeeeel lastig.