Zie net het filmpje van Divoza, hebben ze wel leuk gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Michelle_X schreef:Bedankt!
Wat ik tot nu toe heb gewonnen (1 eigen account)
Op maat gemaakte rijlaarzen
Ice vibe boots
Mondoni glamour rijlaarzen
Zweepje
Anti vliegenset
waardebonnen
Cavallo rijbroek
Hugo boss gift set voor moederdag
Hondenjasje
Spierengel paard
Ehummm dat was het denk ik... wie van jullie doet aan vrijwel alle acties mee? Dan voeg ik je even toe als vriend![]()
X_Michelle_X schreef:Bedankt!
Wat ik tot nu toe heb gewonnen (1 eigen account)
Op maat gemaakte rijlaarzen
Ice vibe boots
Mondoni glamour rijlaarzen
Zweepje
Anti vliegenset
waardebonnen
Cavallo rijbroek
Hugo boss gift set voor moederdag
Hondenjasje
Spierengel paard
Ehummm dat was het denk ik... wie van jullie doet aan vrijwel alle acties mee? Dan voeg ik je even toe als vriend![]()
Nayomie schreef:Geryon schreef:Ik ben jaloers!!
Ik denk dat we moeten gaan samenzweren
Joanieke schreef:Willen jullie mij helpen?? Ik en me vriendin stonden dagen bovenaan maar zijn op t laatste moment ingehaald.. T scheelt nu +/- 28 stemmen dus we kunnen dit nog winnen!
T kost nog geen 2 minuten om te stemmen en je maakt tevens kans op 2 kaarten voor de huishoudbeurs!!
Als t stemmen gelukt is word het 'stem' vakje groen met een vinkje!
http://woobox.com/3rmtfq/vote/for/55732 ... map=%5B%5D
Malima schreef:Gestemd voor je maar haar ga je niet in kunnen halen. Die doet altijd mee met dit soort actief en wint ze vaak ook wel.Joanieke schreef:Willen jullie mij helpen?? Ik en me vriendin stonden dagen bovenaan maar zijn op t laatste moment ingehaald.. T scheelt nu +/- 28 stemmen dus we kunnen dit nog winnen!
T kost nog geen 2 minuten om te stemmen en je maakt tevens kans op 2 kaarten voor de huishoudbeurs!!
Als t stemmen gelukt is word het 'stem' vakje groen met een vinkje!
http://woobox.com/3rmtfq/vote/for/55732 ... map=%5B%5D
Celestial schreef:zo zeg! Dat is nog eens geluk!!Normaal doe ik nooit mee aan deel en win acties, vind het ook altijd erg vervelend als mensen dit wel doen want mijn hele tijdlijn wordt erdoor overheerstNu heb ik laatst wel een bericht van de instelling gedeeld waar ik tentamencursussen heb gevolgd. Met het delen kon je de nieuwste Samsung tablet winnen. Het berichtje leek me vooral een goede tip voor mn medestudenten want zijn erg fijne cursussen
Nu kreeg ik twee weken terug opeens een berichtje... Heb ik gewonnen!Nooit verwacht natuurlijk... Ik mag hem vanmiddag op komen halen