Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 18:49

Ik heb vandaag mijn telefoonhoesje binnen gekregen na 8 dagen. Volgens mij is dit voor mij wel de snelste keer.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:15

Stom! Haha ik heb mijn hoesje nog niet binnen hij schijnt wel al in NL te zijn dus verwacht 'm elk moment :')

Nikkii026

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:33

Hoeft niet perse hoor, had ook iets dat begin december al in NL was en dat de bezorger bezig was met leveren, maar kwam alsnog pas na ruim 2 weken :P maar hoop voor je dat hij inderdaad snel komt :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 19:58

Siamsmeesje schreef:
Nou, hulp is niet meer nodig :)
Ik kan nu hebberig worden zoveel ik wil.... Bleek hetzelfde probleempje te zijn als met de boktmarkt lang geleden. De overactieve virusscanner blokkeerde het mooi af... Blij dat ik eruit ben, op naar de genoemde wasballetjes en de haaraccessoires *\o/*

Heb je ook al een rubberen borstel?
Die zijn nu nl te koop bij Action voor €1,29 en zouden ook goed moeten helpen tegen kattenharen.
Enne, de afspoelbare kleefrollers van aliexpress in normaal en in 'pocket' formaat helpen ook goed in mijn ervaring met een kat met zacht haar (al denk ik dat die van jouw katten fijner en zachter zijn).

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 20:30

Lienek schreef:
http://s.aliexpress.com/bIJJb6RN

Er zijn meerdere maar dit was de goedkoopste! :)
En 23ste besteld dus nog redelijk snel binnen!

Thnx, heb er gelijk maar 10 besteld. Als t wat is bestel ik er nog 10 denk ik :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 21:20

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 21:23

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 21:25

Maar nog altijd beter dan het declawing wat ze in de VS doen.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 21:29

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 21:30

:')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 22:52

lor1_1984 schreef:
Maar nog altijd beter dan het declawing wat ze in de VS doen.

Inderdaad....

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 22:55

lor1_1984 schreef:
Heb je ook al een rubberen borstel?
Die zijn nu nl te koop bij Action voor €1,29 en zouden ook goed moeten helpen tegen kattenharen.
Enne, de afspoelbare kleefrollers van aliexpress in normaal en in 'pocket' formaat helpen ook goed in mijn ervaring met een kat met zacht haar (al denk ik dat die van jouw katten fijner en zachter zijn).

Rubberen borstel, rubberen handschoenen, afspoelbare rollers, lijmrollers, de hele bende ligt hier, maar zeker deze winter met dat rare weer blijven ze zo hard verharen dat er haast niet tegenop te werken is.

Plus dat sommige stoffen het harder aantrekken dan andere stoffen. Of het ligt aan de verf, geen idee. Maar bijv de ene spijkerbroek blijft prima, terwijl een ander model van hetzelfde merk wel een haarmagneet lijkt. En inderdaad, hele zachte fijne haren, die ook bijna overal tussen kruipen.
Dus als die wasballetjes in de was ook al wat haren kunnen verwijderen sla ik weer twee vliegen in één klap terwijl de was draait :j

De vacht van Turkse Angora's is wat dat betreft heel anders dan de vacht van Siamezen en Balinezen die ik hiervoor had.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 22:58

Ik merk het hier ook wel, Mo (donkere sealpoint mitted pluis) hangt tegen de rui aan en de opvangkat die juist een superkort zacht vachtje (beetje Oosters aandoend) heeft verhaart ook als een malle en omdat hij zwart is valt dat enorm op.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:11

Keet schreef:
Postbode had 1 pakket achter de kliko gelegd omdat het niet door de brievenbus paste. Briefje in de bus dat mijn brievenbus te klein is :+ ja dat klopt als je er een soeplepel doorheen probeert te stoppen

Heb je die Nessie soeplepel soms gekocht :P

Mijn washitape is onderweg en ik ben al weer mijn wenslijst aan het vullen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:16

Ja :D hij is echt super hip

Maestroox3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 23:39

ik blijf maar scrollen door de bikini's |( <3

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:01

Nikkii026 schreef:
Hoeft niet perse hoor, had ook iets dat begin december al in NL was en dat de bezorger bezig was met leveren, maar kwam alsnog pas na ruim 2 weken :P maar hoop voor je dat hij inderdaad snel komt :D

Hij is 1 maart iig verstuurd dus we wachten maar af dan :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:21

lor1_1984 schreef:
Ik merk het hier ook wel, Mo (donkere sealpoint mitted pluis) hangt tegen de rui aan en de opvangkat die juist een superkort zacht vachtje (beetje Oosters aandoend) heeft verhaart ook als een malle en omdat hij zwart is valt dat enorm op.

Wit valt ook enorm op. :\

M'n mand is onderweg! :)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:26

Mijn dispute zaakje is zo vaag. Ze wil alleen maar meer fotos zien ed. Geloof dat ze het heeft uitgesteld. Heb haar nu een mail gestuurd met film ed.
Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug. Had eerst aangegeven een vervangend product dus van die nieuwe zuignapjes die bij deze bestelling helemaal verfrommeld waren en plat waardoor ze niet plakken.
Maar ben er nu wel klaar mee. Had fotos van andere zuignappen naast die van haar gemaakt en je ziet zo duidelijk het verschil. Maar nog zegt ze dat ze nooit klachten heeft gehad oid.

Hoe kan ik nu zsm mijn geld terug krijgen? Moet ik dan iets aanvinken oid want klaarblijkelijk heeft ze het dispute verlengd

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:38

Flink pissig worden helpt nog wel eens of je dispute escaleren maar dat zou ik als laatste stap achter de hand houden.

Mandyy schreef:
lor1_1984 schreef:

M'n mand is onderweg! :)

Geloof ik graag ja, ik heb wat dat betreft veel mazzel met mijn donkerbeige gemêleerde kat.
Het valt pas op als het echt in vlokken er vanaf komt.
Nadeel: je hebt dan ook gegarandeerd een dikke laag op je meubels en tapijt enzo zitten. :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:37

Gisteren voor het eerst een pakje gekregen waarvan iets niet compleet was. Heb een berichtje gestuurd en krijg het bedrag in korting terug, 30cent :')
Het voelt zo dom en gierig om daarover te klagen. Maar ja, wilde toch even laten weten dat het niet compleet was.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 14:43

Ja ik voel me ook altijd zo gierig om over dat soort dingen te klagen.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:44

lor1_1984 schreef:
Mandyy schreef:

Geloof ik graag ja, ik heb wat dat betreft veel mazzel met mijn donkerbeige gemêleerde kat.
Het valt pas op als het echt in vlokken er vanaf komt.
Nadeel: je hebt dan ook gegarandeerd een dikke laag op je meubels en tapijt enzo zitten. :+

Nou, ik heb beiden nu meegemaakt, pointed gemeleerd en wit, maar geef mij dan maar het gemeleerde. Geeft veel minder opvallende haren :j

Straks ook even kijken bij de kattenspeeltjes, want dit stel moet je echt bezighouden met denkspelletjes.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:47

Mandyy heeft ook een point maar een hele lichte, ik meen blue of lilacpoint. :)
Dat valt natuurlijk al veel meer op dan dat hele donkere point.

wb de puzzels:
kijk bij de hondenafdeling en gebruik de zoekterm dog puzzle, bij de katten is nl veel minder keuze en die zijn duurder als je ze vergelijkt met die op de hondenafdeling.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:58

Bedankt voor de tip, want ik zoek dan inderdaad puzzeltjes voor ze.

Lilac is lichter dan blue, en vind ik erg mooi. Ik heb alle point-kleuren gehad in de loop der jaren, maar afgezien van inderdaad de seals op witte t-shirts was de rest beduidend minder opvallend.