Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Travel_me schreef:Leuk Hippologic 200 posts! Alleen als ik op je link klik krijg ik een no found pagina.
Maureen95 schreef:Vandaag mijn nieuwe video over de fotoshoot die ik vandaag heb gedaan![]()
[ Video ]
Ik vind het nog erg moeilijk om de vlogs langer te maken. Het is soms nog een beetje onwennig voor mij haha.
Maureen95 schreef:Jaa het is zeker moeilijkIk zat inderdaad te twijfelen of ik er muziek onder moest doen. Maar het leek me zo kort voor de muziek haha. Dus heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou inderdaad meer sfeershots erin doen maar was zo op gegaan in het fotograferen dat ik het filmen helemaal vergeten was
Maureen95 schreef:Ik ben echt nog nooit naar lowlands geweest. Nog helemaal nooit naar een festival geweest
Ghostattack schreef:Ik wil me hier ook graag melden! Sinds kort een kanaal begonnen op YouTube, het is een beetje voortgekomen uit mijn Volg-topic hier op Bokt met mijn pony Zara. Dat is dus ook mijn hoofdonderwerp op mijn kanaal![]()
[ Video ]
Ik heb letterlijk nul ervaring met dit soort dingen, dus het is even uitproberen. Filmen doe ik met mijn spiegelreflex op statief en mijn S7 voor andere stukjes. Overigens vind ik zelf dat ik een verschrikkelijk saaie stem heb om naar te luisteren, maar dat is dan jammerEn ik werk op dit moment nog met Movie Maker, ik weet nog niet welk programma ik later wil gaan gebruiken.
Ik ga zo even het topic een beetje doorlezen, heb eigenlijk alleen de laatste 2 pagina's doorgekeken