Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 16:40

Nieuwe kanaaltrailer online, aangezien er wel dingen zijn verandert en ik het nu dus alleen doe.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 17:05

leuke blogs weer allemaal! en wat heb je een heerlijke wandeling gemaakt happyhorses! Heel mooi!

Ik heb gisteren de summerblog serie 2016 helaas geeindigt :( summerblog6

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:39

Ik wil me hier ook graag melden! Sinds kort een kanaal begonnen op YouTube, het is een beetje voortgekomen uit mijn Volg-topic hier op Bokt met mijn pony Zara. Dat is dus ook mijn hoofdonderwerp op mijn kanaal :P

Ik heb letterlijk nul ervaring met dit soort dingen, dus het is even uitproberen. Filmen doe ik met mijn spiegelreflex op statief en mijn S7 voor andere stukjes. Overigens vind ik zelf dat ik een verschrikkelijk saaie stem heb om naar te luisteren, maar dat is dan jammer :+ En ik werk op dit moment nog met Movie Maker, ik weet nog niet welk programma ik later wil gaan gebruiken.

Ik ga zo even het topic een beetje doorlezen, heb eigenlijk alleen de laatste 2 pagina's doorgekeken :)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 20:08

Moviemaker werkt eigenlijk gewoon prima, het is alleen vervelend dat je geen afbeeldingen in je video kan plakken en de audio niet over ander beelden laten lopen... Dat is voor mij de reden dat ik nu een nieuw programma zoek.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 20:53

Ja klopt, je hebt wel wat trucjes om bepaalde dingen te omzeilen in Movie maker. Maar uiteindelijk lijkt me het toch wel fijn om een wat 'professioneler' programma te gebruiken, inderdaad vanwege de opties. Zelfde geldt eigenlijk voor de camera die ik gebruik om te filmen, de bedoeling is wel om uiteindelijk een goede filmcamera aan te schaffen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 21:01

Zelfde, maar heb wel een baan nodig en van mijn verdiende geld ga ik binnenkort een cap halen.
De camera moet dus nog even wachten.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 21:22

Leuk welkom!
Ik heb even stil gelegen door mijn werk en een kreupel paard, maar dat is wel weer genoeg blogvoer voor mij! :))

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:31

Welkom ghostattack! Ik gebruikte een tijdje filmora als bewerkingsprogramma :) ik stuur later anders een pb erover!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 07:59

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 10:38

Leuke blogposts allemaal!

Ghostattack ik gebruik zelf Adobe Premiere Pro. Ik heb een bestandje gekregen van een vriend van mij waardoor je het gratis kan gebruiken :Y)
Als jullie premiere pro willen kan ik dat wel fixen. Het enige is ik het bestandje in jullie adobe mapje moet kunnen zetten. Daar heb je teamviewer nodig en daarbij zit ik dan ook nog eens in jullie computer. Dus snap dat jullie dat niet willen aangezien jullie mij helemaal niet kennen :+

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:42

Hier ook een premiere pro fan. Wel even oefenen, maar nu wil ik niet meer anders.

Ik sla de paardenvlogs een beetje over sorry. Niet helemaal mijn ding, maar wel tof dat er steeds meer komen en daar blijkbaar ook echt een markt voor is!

Ik schreef zelf een blog over Lowlands. 2016 was weer fantastisch <3

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 14:48

leuke blog over lowlands! Premiere pro lijkt me een ontzettend fijn programma om mee te werken, al moet ik er wel in gaan komen, maar die kans pak ik graag aan! Misschien kan ik wel iets vinden om het adobe mapje te vinden :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 18:41

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:14

Vandaag mijn nieuwe video over de fotoshoot die ik vandaag heb gedaan :D

Ik vind het nog erg moeilijk om de vlogs langer te maken. Het is soms nog een beetje onwennig voor mij haha.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:27

Leuke blog over Lowlands! Klinkt heel gaaf! :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:51

Maureen95 schreef:
Vandaag mijn nieuwe video over de fotoshoot die ik vandaag heb gedaan :D
[ Video ]

Ik vind het nog erg moeilijk om de vlogs langer te maken. Het is soms nog een beetje onwennig voor mij haha.

Alle begin is moeilijk! Ik vind dat je het al netjes doet :j Misschien wat meer sfeershots erin? Muziekje onder de 'stille' stukjes? Niet alle vlogs hoeven 10 minuten te zijn natuurlijk.

Ik heb vooral moeite met filmen waar anderen bij zijn.. Als je snapt wat ik bedoel :+ Voelt zo awkward :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 22:53

Jaa het is zeker moeilijk :P Ik zat inderdaad te twijfelen of ik er muziek onder moest doen. Maar het leek me zo kort voor de muziek haha. Dus heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou inderdaad meer sfeershots erin doen maar was zo op gegaan in het fotograferen dat ik het filmen helemaal vergeten was :')

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 09:10

Aah, pruimen! Heerlijk! De buren van mijn ouders hebben een kleine pruimenboomgaard in hun tuin dus vroeger at ik me er elke zomer helemaal vol mee. Dat mis ik nu best wel. Helemaal omdat ze dus blijkbaar zo gezond zijn, dat wist ik niet!

En wat een mooie post over Lowlands, dat klinkt echt geweldig!

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:20

Maureen95 schreef:
Jaa het is zeker moeilijk :P Ik zat inderdaad te twijfelen of ik er muziek onder moest doen. Maar het leek me zo kort voor de muziek haha. Dus heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou inderdaad meer sfeershots erin doen maar was zo op gegaan in het fotograferen dat ik het filmen helemaal vergeten was :')

Haha dit heb ik ook altijd zo erg. Dat je ineens 3 keer zoveel foto's hebt als film. Oeps. :')

Lowlands was echt fantastisch <3 Was dus de eerste keer voor mijn man en ik wist helemaal niet wat ik kon verwachten van hem. Uiteindelijk stond hij dus gewoon net zo hard te springen als ik. Fantastisch. Nog verliefder dan ik al was.

En ondertussen schreef ik ook nog een blog over onze roadtrip.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:26

Ik ben echt nog nooit naar lowlands geweest. Nog helemaal nooit naar een festival geweest :o

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 09:14

Maureen95 schreef:
Ik ben echt nog nooit naar lowlands geweest. Nog helemaal nooit naar een festival geweest :o

AH begin een keer met een klein eendaagsfestival als het idee je aanstaat. Dan zul je zien dat het alleen maar leuker wordt. :D

Hier weer een blog. Dit keer deel 2 over onze huwelijksreis.

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 18:26

Ghostattack schreef:
Ik wil me hier ook graag melden! Sinds kort een kanaal begonnen op YouTube, het is een beetje voortgekomen uit mijn Volg-topic hier op Bokt met mijn pony Zara. Dat is dus ook mijn hoofdonderwerp op mijn kanaal :P

[ Video ]

Ik heb letterlijk nul ervaring met dit soort dingen, dus het is even uitproberen. Filmen doe ik met mijn spiegelreflex op statief en mijn S7 voor andere stukjes. Overigens vind ik zelf dat ik een verschrikkelijk saaie stem heb om naar te luisteren, maar dat is dan jammer :+ En ik werk op dit moment nog met Movie Maker, ik weet nog niet welk programma ik later wil gaan gebruiken.

Ik ga zo even het topic een beetje doorlezen, heb eigenlijk alleen de laatste 2 pagina's doorgekeken :)

Leuk ga gelijk even kijken en abonneren.

Ik heb ook weer een nieuwe video online :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:16

Oh jij hebt al van die betweterige kleine kinderen die reageren onder je vlog _O-

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:39

Die reacties inderdaad, prachtig :') Ik heb nog geen idee hoe ik meer abonnees/likes/comments krijg. Kom ik aan met net 20 subscribers, terwijl ik kanalen zie met enorm veel subscribers en hooguit 2 video's. Maar ik heb alweer een video klaar staan, deze wordt morgen gepubliceerd. Hij had beter gekund, beetje weinig echt vloggen zit erin, maar veel sfeershots. Al met al ben ik er best tevreden mee :j

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:42

Ik heb ook nog heel weinig mensen hoor :P Maar ik heb al rond de 100 subs maar dat komt omdat ik mijn video deel op mijn blog&fotografiepagina. Daar zit ik bijna rond de 900 likes dus daar zal ik de meeste subs wel vandaan hebben.

Ik ben benieuwd naar je vlog! Ik heb vandaag een vlog opgenomen van het scheren van de manen van mijn paard en dat ik wat tips over grondwerk geef.