Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
summerblog6
En ik werk op dit moment nog met Movie Maker, ik weet nog niet welk programma ik later wil gaan gebruiken.
ik stuur later anders een pb erover! Travel_me schreef:Leuk Hippologic 200 posts! Alleen als ik op je link klik krijg ik een no found pagina.
Maureen95 schreef:Vandaag mijn nieuwe video over de fotoshoot die ik vandaag heb gedaan![]()
[ Video ]
Ik vind het nog erg moeilijk om de vlogs langer te maken. Het is soms nog een beetje onwennig voor mij haha.
Misschien wat meer sfeershots erin? Muziekje onder de 'stille' stukjes? Niet alle vlogs hoeven 10 minuten te zijn natuurlijk.
Voelt zo awkward
Ik zat inderdaad te twijfelen of ik er muziek onder moest doen. Maar het leek me zo kort voor de muziek haha. Dus heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou inderdaad meer sfeershots erin doen maar was zo op gegaan in het fotograferen dat ik het filmen helemaal vergeten was
Maureen95 schreef:Jaa het is zeker moeilijkIk zat inderdaad te twijfelen of ik er muziek onder moest doen. Maar het leek me zo kort voor de muziek haha. Dus heb ik het toch maar niet gedaan. Ik wou inderdaad meer sfeershots erin doen maar was zo op gegaan in het fotograferen dat ik het filmen helemaal vergeten was
Was dus de eerste keer voor mijn man en ik wist helemaal niet wat ik kon verwachten van hem. Uiteindelijk stond hij dus gewoon net zo hard te springen als ik. Fantastisch. Nog verliefder dan ik al was.
Maureen95 schreef:Ik ben echt nog nooit naar lowlands geweest. Nog helemaal nooit naar een festival geweest
Ghostattack schreef:Ik wil me hier ook graag melden! Sinds kort een kanaal begonnen op YouTube, het is een beetje voortgekomen uit mijn Volg-topic hier op Bokt met mijn pony Zara. Dat is dus ook mijn hoofdonderwerp op mijn kanaal![]()
[ Video ]
Ik heb letterlijk nul ervaring met dit soort dingen, dus het is even uitproberen. Filmen doe ik met mijn spiegelreflex op statief en mijn S7 voor andere stukjes. Overigens vind ik zelf dat ik een verschrikkelijk saaie stem heb om naar te luisteren, maar dat is dan jammerEn ik werk op dit moment nog met Movie Maker, ik weet nog niet welk programma ik later wil gaan gebruiken.
Ik ga zo even het topic een beetje doorlezen, heb eigenlijk alleen de laatste 2 pagina's doorgekeken
Ik heb nog geen idee hoe ik meer abonnees/likes/comments krijg. Kom ik aan met net 20 subscribers, terwijl ik kanalen zie met enorm veel subscribers en hooguit 2 video's. Maar ik heb alweer een video klaar staan, deze wordt morgen gepubliceerd. Hij had beter gekund, beetje weinig echt vloggen zit erin, maar veel sfeershots. Al met al ben ik er best tevreden mee
Maar ik heb al rond de 100 subs maar dat komt omdat ik mijn video deel op mijn blog&fotografiepagina. Daar zit ik bijna rond de 900 likes dus daar zal ik de meeste subs wel vandaan hebben.