Edit: En nu is het bijna helemaal op, want huis geupgrade en een paard erbij gekocht...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik train bepaalde paarden en doe die netjes gelijkmatig, of althans ik probeer juist de achterstanden die ze opgelopen hebben weg te werken 
Ik zou er iig geen bezwaar tegen hebben als de eigenaar van de stal mijn paarden een niveautje omhoog helpt... 
Michje schreef:Mja, maar dat je andermans paarden kunt trainen is alleen maar mooi meegenomen in die verkapte pensionstal.Ik zou er iig geen bezwaar tegen hebben als de eigenaar van de stal mijn paarden een niveautje omhoog helpt...
Als je een prijs per getraind niveau zou moeten instellen, dan is het tenminste de moeite en tijd van het trainen waard. En hoe actiever je kunt zijn, hoe meer geld je dan kunt verdienen.
Maar als het instellingen zijn ipv onderlinge afspraken, kan er ook geen misbruik van je stal gemaakt worden door mensen die hun paarden er 'gewoon' stallen.
En krijg Seltje en Linnie ook niet te pakken, pb's zijn de deur uit maar worden nog niet gelezen helaas.