Ik kan morgenochtend geen checks doen, heb training van het werk en ik gok dat ze hier in de buurt al wel gedaan zijn tegen de tijd dat ik weer terug ben savonds.
Ja heel raar, gister stonden er 27 tulpenchecks voor vandaag en nu 10 minuten na dat de checks beschikbaar kwamen is er opeens nog maar 1 Nou kan ik ze toch niet doen maar ik vind het wel vreemd.
Tulpen waren hier ook in no time weg, noujaa pech gehad. Er zit nog wel een red bull check in de buurt, die pak ik nog ff mee. De vers checks begin ik niet meer aan
Ik ga ook die redbull proberen na de tulpen als ze er dan nog zijn..
Sani
Geplaatst: 14-03-13 10:51
1 tulpen goedgekeurd en 1 afgekeurd. Hetgeen op de foto waren geen tulpen (er was niks anders dan die bloemen.. Moet ik dan de grond op de foto zetten?) Heb ook een redbull gedaan en nu nog naar een andere plus.. Ene al goedgekeurd, nu de andere nog. Nu 6,50 totaal
Jeetje wat gingen die tulpen hard ik had er hier 3 die ik had kunnen doen maar waren binnen notime weg! Ik heb net nog wel de redbull check bij de plus meegepakt.. hopen dat die ook weer goed is
Zie net dat de vers check nu €10,- waard is. Je moet zoveel foto's maken, wat in een drukke supermarkt niet heel makkelijk is. Zelfs als je alle moeite hebt gedaan en het uitlegt worden de checks nog afgekeurd. Nog even over denken of ik het nog eens ga proberen.