Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_ontana

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:32

Oh haha :+ Blind 8)7

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:35

DohoShots schreef:
Heb even bij de opfokformuliertjes van 2 dagen of langer geleden geen melding gedaan op stalpagina maar paarden gelijk 3 jaar gedaan, scheelde weer wat werk

En deze heb je misschien ook gemist? :P

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:35

Ik ben echt dom hahaha :') :Y)

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 19:40

Warmte zullen we maar zeggen :P

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 21:19

NK wordt verplaatst naar morgen. Ga nu eerst even zo veel mogelijk formuliertjes bijwerken :+

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 21:20

Yes :D
Benieuwd wanneer alles verwerkt is wat ik nog allemaal kan en moet. Hihi.

Succes Tara :D

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:07

Ik ga nog even wedstrijden doen, en aan hand daarvan NK inschrijven. Druk gehad beetje vergeten

Keuring: goedgekeurd
Fokker: onbekend
Drachtig: Ja x Nolan
​Echo: 1 hengstenveulen
Bevallingsdatum: 27-03-2018
Nakomelingen: ✗

SIetse is al geboren, Is bij Laila

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:15

DohoShots schreef:
NK wordt verplaatst naar morgen. Ga nu eerst even zo veel mogelijk formuliertjes bijwerken :+

Paar vraagjes..
Hoe zit dat met het inschrijven voor het NK? Mag je 2 paarden per klasse per discipline laten deelnemen? Of kun je per klasse 2 paarden inschrijven en nemen deze deel aan alle disciplines? Het is mij niet helemaal duidelijk na het lezen van de tekst op de pagina van het NK :)

Ik ben nu fokker en heb het doel behaald. Komt dat officieel op mijn pagina en moet ik dat afwachten? Of moet ik net als met de loterijprijzen een formuliertje insturen dat ik het doel behaald heb?

Als laatste schreef je dat je als we een doel behaald hebben, wij een nieuwe mogen kiezen. Blijven dan de voordelen van het voltooide doel nogsteeds gelden? Ik ben nu vooral fokker omdat ik wil profiteren van die kortere dracht. Dit zou ik graag behouden en het is fijn om te weten of dat nu voor altijd zo is voordat ik een nieuw doel kies. En hoe moet je dat nieuwe doel doorgeven? Ook via het contactformulier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:23

Vandaag voor het eerst weer wat langer kunnen zitten dus morgenavond hoop ik aan de bak te kunnen weer met verwerken :#

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 22:31

@Animal:
Je behoud gewoon je voordelen en krijgt dan de voordelen van het nieuwe doel erbij!
En ik heb bij contactformulier 2 extra kopjes aangemaakt om dat allemaal door te geven!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:32

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:43

zijn er nog openbare welsh dekhengsten?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:57

Zo, ik heb zojuist ongeveer de helft van mijn paarden (voornamelijk mustangs) te koop gezet. Een aantal oude fokmerries die ik amper inzette, maar waarvan de meeste wel alle pakketten hebben en in het L lopen. De meeste dieren die te koop staan zijn hengsten met een hoog GP (310+) en toffe kleurtjes. Ook een van mijn goede fokmerries staat er tussen. Deze zijn dan 30.000 per stuk. Erg duur, maar anderzijds wel een mooie optie om zonder credits je GP en kleurtjes een boost te geven :) Prijzen zijn eventueel wel bespreekbaar, pb's zijn altijd welkom :) Ik vind een ruil bijvoorbeeld ook altijd erg leuk. Dat ik dan bijvoorbeeld een merrieveulen uit een merrie naar keuze van die hengst krijg oid.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:01

Ik ben benieuwd! Ik zoek nog wat leuke Mussies

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:02

Oja, en ik heb deze nog! :) Qua fokken kan ik er zelf helemaal niks mee omdat al mijn merries wel hetzelfde bloed voeren als deze hengst. Maar stiekem vind ik hem ook wel weer te tof om weg te doen. Ik twijfel nog even verder.. Misschien maar gewoon voor 'de leuk' houden :')

https://equi-vida.weebly.com/rr-a-boy-named-sue.html

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:03

Mariska, heb jij nog leuke welsh hengst voor me voor morgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:05

Animal schreef:
Zo, ik heb zojuist ongeveer de helft van mijn paarden (voornamelijk mustangs) te koop gezet. Een aantal oude fokmerries die ik amper inzette, maar waarvan de meeste wel alle pakketten hebben en in het L lopen. De meeste dieren die te koop staan zijn hengsten met een hoog GP (310+) en toffe kleurtjes. Ook een van mijn goede fokmerries staat er tussen. Deze zijn dan 30.000 per stuk. Erg duur, maar anderzijds wel een mooie optie om zonder credits je GP en kleurtjes een boost te geven :) Prijzen zijn eventueel wel bespreekbaar, pb's zijn altijd welkom :) Ik vind een ruil bijvoorbeeld ook altijd erg leuk. Dat ik dan bijvoorbeeld een merrieveulen uit een merrie naar keuze van die hengst krijg oid.

Ben benieuwd!! Hard opzoek naar goede merries, maar ik blijf maar hengsten krijgen. Merries zijn mij niet gegund :+

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:08

Ik heb ook mustangs, twijfel alleen welke ik te koop wil zetten dus bieden mag! :) Ik ben The Dream Stable.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:12

TessaxQuincy schreef:
Ik heb ook mustangs, twijfel alleen welke ik te koop wil zetten dus bieden mag! :) Ik ben The Dream Stable.

Zou je Ysha weg willen doen? :) daar heb ik wel veel belang bij.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:12

JesdaJinn schreef:

Yes, Dream On en Neverlands Rapunzel staan straks te koop :j
Rapunzel voor 8000 en Dream on voor 30.000 :') Hoog bedrag, maar wel relatief hoog qua genetica en leuke kleuren.

Burnin' Love ben ik nog veel mee aan het fokken. A Boy Named Sue is haar zoon <3 Twist and Shout zou er eventueel nog wel uit mogen. Op de een of andere manier is ze niet een van mijn favorieten. Nothin' Else Matters komt binnenkort beschikbaar als dekhengst op aanvraag, maar ik wil eerst zelf nog een paar veulens. Sweet Child O' Mine is nu net voor het eerst drachtig van Hidalgo. Ik ben heel benieuwd naar dat veulen :)

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:15

prugelpiet schreef:
TessaxQuincy schreef:

Zou je Ysha weg willen doen? :) daar heb ik wel veel belang bij.

Ysha heb ik gister net gekocht met credits, dus nee sorry :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:16

Ik ben helemaal niet van de kleurtjes (niet dat ik het niet wil, maar ik snap er geen hol van en ik ben er nog niet achter waar ik er wat over kan leren :+) dus het klinkt voor mij nog als absurde prijzen :+

Ik wacht rustig af wat er op de markt verschijnt :D

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:16